Dit doet me echt helemaal niks.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
J
Dat ze maar gewoon wat oudere platen releasen en er wat tempo op gooien, vorig jaar kwam er om de 2 weken 2 platen van ze uit nu een stuk minder, of ze moeten een album aan het maken zijn, iig vind ik dit geen verkeerde plaat
Idee achter die gated kicks is goed, afwerking ervan minder.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Die eerste kick
Nooit verwacht dat zij met zoiets zouden komen zeg, lekker!
Het mist de energie die harde tracks nodig hebben om vet te zijn vind ik. Zit net niet genoeg drive in.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Moet steeds aan die goat filmpjes denken door die screech 
OT: Heerlijke sfeer in de track, kicks hadden wat beter gemogen (vooral 2e climax) maar al met al een heel lekker plaatje
OT: Heerlijke sfeer in de track, kicks hadden wat beter gemogen (vooral 2e climax) maar al met al een heel lekker plaatje
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Die screech
Moet zeker m'n bek houden als ik zeg dat ik niet van gated kicks hou
Vandaar dat het eerste gedeelte van de mid-intro niet mijn ding is. De rest is top!
Die anti-climax ook
Verbaast dat dit van Atmozfears is
Moet zeker m'n bek houden als ik zeg dat ik niet van gated kicks hou
Verbaast dat dit van Atmozfears is
Vette kicks, lekker screeches. Ik hoop dat die eerste kick ook nog in een andere track gaat komen, en dan de hele track lang.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Wat een vette plaat weer! 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Goddelijk 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Kevin net weg bij Atmozfears en dan zon plaat maken 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Die plaat is al een maand oud hoor, lijkt me dat Kevin toen er nog bij zat.wrote:Kevin net weg bij Atmozfears en dan zon plaat maken
Lijkt mij dat Kevin nooit meegeproduceerd heeft aan de platen van Atmozfears, maar heey, wie ben ik om dat te zeggen?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Laatste tijd was het Tim, Tim heeft ook meerdere tracks solo gemaakt.wrote:Lijkt mij dat Kevin nooit meegeproduceerd heeft aan de platen van Atmozfears, maar heey, wie ben ik om dat te zeggen?
Mij is nou te oren geworden dat Kevin juist diegene was achter destroy, monster en up top en in dat rijtje past ook deze. Ik weet ook niet meer wat ik moet geloven hoor. 
Het Scantraxx leegloop topic (page 39)wrote:Mij is nou te oren geworden dat Kevin juist diegene was achter destroy, monster en up top en in dat rijtje past ook deze. Ik weet ook niet meer wat ik moet geloven hoor.
Aha! compleet overheen gelezen dus.
Klinkt weer goed van ze/hem. Intro is bazig en die anticlimax screech is wel erg hoog maar klinkt toch wel lekker. Ga zo door!
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 12 hours ago
Ik vind het ja wel leuk maar niet super. Maar Tim is echt super getalenteerd en heeft echt gevoel voor de muziek technisch gezien is hij al heel ver. Ook veelzijdig