Rip the jacker, die pitch slaat ook egt weer nergens op
World of presets vind ik dan echt wel geslaagd.
World of presets vind ik dan echt wel geslaagd.
Je moet het allebei in je hebben. Beatmatchen kan iedereen wel leren, maar platenkeus, performen, etc moet je gewoon hebben. Bij producen kan iedereen wel leren hoe een compressor werkt, maar de creatieve kant moet je gewoon hebben.wrote:produceren moet je niet leren?wrote:Agh, plaatjes draaien kunnen ze nog wel leren, producen zit in je of niet. Dus laat het maar lekker zo hahaproduceren is meer leerwerk dan draaien.
Ja, maar de kick is daarna nog veranderd.wrote:ik weet niet of ik nu een hele stomme opmerking maak, maar is rip the jacker niet een jaar ouder dan dead of the night
Die tail hebben ze waarschijnlijk zelf gewoon korter gemaakt.wrote:de dotn kicks hebben een langere tail dan deze dus ik snap niet helemaal wat nu het probleem is
ok ik val hier net ook inwrote:Die tail hebben ze waarschijnlijk zelf gewoon korter gemaakt.wrote:de dotn kicks hebben een langere tail dan deze dus ik snap niet helemaal wat nu het probleem is
Dat hebben ze inderdaad ook niet handig aangepakt.wrote:Vind alles maar slordig in elkaar zittneo ok hoe die (geripte) achtergrond muziek zomaar abrupt stopt op 2:04
Inderdaad, veel te veel distortion en weinig bass.wrote:Sorry, maar met DOTN(-achtige) kicks is je plaat sowieso al verneukt. Wannabe-hard en tegelijkertijd zo slap als de pest.
wrote:
wrote:Wat een aanwinst weer voor Scantraxx.
Zoals james al mooi zei:
wrote:
Haha, klopt ook nog.wrote:wrote:plaatje
+ 1 voor Emmerick!wrote:Die discussie wil ik wel met je aangaan, maar niet hierwrote:produceren moet je niet leren?wrote:Agh, plaatjes draaien kunnen ze nog wel leren, producen zit in je of niet. Dus laat het maar lekker zo hahaproduceren is meer leerwerk dan draaien.