Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Atmozfears - Living For The Future EP
HS EP 2 tracks

Atmozfears - Living For The Future EP (SCANTRAXX087)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCANTRAXX087
T
Hardtraxxer
245 posts member since 2011
last seen Oct 2012
ik vind ze wel lekker :) voorkeur gaat wel uit naar living 4 the futuuure
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Vind ze allebei erg lekker! Living for the future wel beter dan aura, maar alsnog... lekkere plaatjes!
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Beide wel lekkere plaatjes! En inderdaad, de melodie in Aura lijkt wel heel veel op die van LFTF.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Beide tracks waarbij ik de intro vetter vind dan de climax. Dat heb ik vooral veel bij Psyko Punkz platen. Op zich een goed teken want de drive zit er wel lekker in. Maar ze lijken wel een beetje erg veel op elkaar. Goede release :thumbsup:
S
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2012
last seen Oct 2020
Nijidik wrote:Beide tracks waarbij ik de intro vetter vind dan de climax. Dat heb ik vooral veel bij Psyko Punkz platen. Op zich een goed teken want de drive zit er wel lekker in. Maar ze lijken wel een beetje erg veel op elkaar. Goede release :thumbsup:
Dat vind ik nou weer niet :p Ik vind deze climax echt ziekelijk. dit is een van de beste nummers van het jaar. samen met Rip The Jacker staat Atmozfears heel hoog in mijn favo lijstje :)

-- Sephyx
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Living For The Future :worship:
Aura is minder maar opzick ook nog wel een leuk plaatje
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Dat vind ik nou weer niet :p Ik vind deze climax echt ziekelijk. dit is een van de beste nummers van het jaar. samen met Rip The Jacker staat Atmozfears heel hoog in mijn favo lijstje :)

-- Sephyx
Wat zeg je nou precies? Volgensmij haal je dingen door elkaar. Rip the jacker is een track. Atmozfears de artiest.

-- Emmerick
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Je kan toch wel een beetje tussen de lijnen door denken? Niet iedereen is even intelligent als jou.

-- Wijsneus
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
2 platen releasen die bijna exact hetzelfde zijn... :huh:

gebrek aan inspiratie?
Hardtraxxer
876 posts member since 2008
last seen Nov 2013
emmerick wrote:

-- Sephyx
Wat zeg je nou precies? Volgensmij haal je dingen door elkaar. Rip the jacker is een track. Atmozfears de artiest.

-- Emmerick
En dit heeft VWO gedaan? >.<
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Sjaak1 wrote:
emmerick wrote:

-- Sephyx

-- Emmerick
En dit heeft VWO gedaan? >.<
Kan je daar goed uit afleiden he. :corn:
Anyway is Aura nou als dub versie bedoelt?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Ja man, jij bent vet slim enzo
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
lol het stond er toch echt goed hoor. faalt ie ook weer met z'n iq van 150 :lol: :lol:
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Case Dj wrote:lol het stond er toch echt goed hoor. faalt ie ook weer met z'n iq van 150 :lol: :lol:
eigenlijk niet maargoed.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Case Dj wrote:lol het stond er toch echt goed hoor. faalt ie ook weer met z'n iq van 150 :lol: :lol:
Bwahahaha inderdaad hoor :lol:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
emmerick wrote:
eigenlijk niet maargoed.
Uit het 'It's A Fine Day-topic':
emmerick wrote:ik doe vwo , iq 150 :)
Iemand met zo'n hoog IQ weet zich nog steeds op de meest belachelijke manier klem te lullen waarna deze zijn eigen stelling ontkent. Jaaajaaaa. xd Genieten dit.
emmerick wrote:

-- Sephyx

-- Emmerick
Snap je het nou écht niet? :lol: :lol:
Last edited by BuzzLightyear on 14 May 2012 20:33, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Pak ff stoffer en blik, ik lig dubbel op de grond :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Elexz wrote:Pak ff stoffer en blik, ik lig dubbel op de grond :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
BuzzLightyear wrote:
Elexz wrote:Pak ff stoffer en blik, ik lig dubbel op de grond :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
HAHAHAA KK GRAPPIG ik begrijp wat die jongen bedoelt maar het staat er alleen niet goed.

kuddegedrag ftw? kk ztoer kk grappig
A
+1 voor Emmerick, nooit gedacht dat het zo ver zou komen xd
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
emmerick wrote:
BuzzLightyear wrote:
Image
HAHAHAA KK GRAPPIG ik begrijp wat die jongen bedoelt maar het staat er alleen niet goed.

kuddegedrag ftw? kk ztoer kk grappig
Lololololol, ik ken Elexz persoonlijk en het was een onderonsje; niks geen kuddegedrag. Niet gelijk zo huilie doen omdat je gestangd wordt, waar ik gewoon zin in had, los van het feit of het al gezegd was. Hoe dat komt? Laat ik het er maar op houden dat sommige van je opmerkingen gewoon te tarded zijn, en ik daardoor een ultieme drang om te happen voel. :P Overigens vet stoer, met kanker schelden. :') 'Stoer' schrijf je overigens met een 's', Emmerick. Niet met een 'z'.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
emmerick wrote: HAHAHAA KK GRAPPIG ik begrijp wat die jongen bedoelt maar het staat er alleen niet goed. kuddegedrag ftw? kk ztoer kk grappig
IQ 150? Anyone? Het is wel grappig; elke keer schiet hij uit z'n vel waarbij de 'echte' Emmerick naar boven komt, waarna hij doet alsof hij normaal Nederlands kan en anderen beschuldigt van ''kinderachtig taalgebruik'' HAHA. Hypocriet?
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Elexz wrote:
emmerick wrote: HAHAHAA KK GRAPPIG ik begrijp wat die jongen bedoelt maar het staat er alleen niet goed. kuddegedrag ftw? kk ztoer kk grappig
IQ 150? Anyone? Het is wel grappig; elke keer schiet hij uit z'n vel waarbij de 'echte' Emmerick naar boven komt, waarna hij doet alsof hij normaal Nederlands kan en anderen beschuldigt van ''kinderachtig taalgebruik'' HAHA. Hypocriet?
Emmerick is eigenlijk een heel kwetsbaar jongetje die gewoon niet beter weet en zich een beetje bedreigd voelt door alle bazen op dit forum. Plaag die jongen eens niet zo.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
XtD wrote:
Elexz wrote:
Emmerick is eigenlijk een heel kwetsbaar jongetje die gewoon niet beter weet en zich een beetje bedreigd voelt door alle bazen op dit forum. Plaag die jongen eens niet zo.
Jij snapt het. Overigens is -> ''HAHA KK GRAPPIG''. niet uit mijn vel springen maar gewoon aangeven op een sarcastische manier dat het heel grappig is wat er wordt gezegd. Volgende keer zal ik het zonder capslock doen dan vat je het misschien anders op.
Ik doe trouwens niet alsof ik ''normaal'' Nederlands kan dat wordt er steeds maar weer van gemaakt . Het zijn altijd andere die dat roepen. Ik heb 1 keer iq 150 geroepen, dat is vervolgens uit de context is gerukt. Maargoed is natuurlijk makkelijk , ik weet dat het lastig is om origineel te blijven in dingen zoeken waar je iemand goed op kan pakken dus laten we maar eeuwig op hetzelfde doorgaan en allemaal elkaar achterna lopen :kiss: . makkelijk & slaap zacht.

haha wat een bende