Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
K
Kan het helaas niet luisteren hier, hoeveel is er dit keer geript? 
-
J
Vocals van Ran-D alleen dan ipv Moment hebben ze er Future van gemaakt.wrote:Kan het helaas niet luisteren hier, hoeveel is er dit keer geript?
Oordeel tot HQ, kan hier niks over zeggen.
Bullshit. Alleen omdat er living for the future staat.wrote:Vocals van Ran-D alleen dan ipv Moment hebben ze er Future van gemaakt.wrote:Kan het helaas niet luisteren hier, hoeveel is er dit keer geript?
Wel jammer want LIJKT idd veel op de tracktitel van Ran-D.
Wel lekkere melo, dat begin doet me denken aan een andere track kan er alleen ff niet opkomen!
-
K
De melo doet me idd ook denken aan een andere track en ik weet de hele melodie uit men hoofdwrote:Bullshit. Alleen omdat er living for the future staat.wrote:Vocals van Ran-D alleen dan ipv Moment hebben ze er Future van gemaakt.wrote:Kan het helaas niet luisteren hier, hoeveel is er dit keer geript?
Wel lekkere melo, dat begin doet me denken aan een andere track kan er alleen ff niet opkomen!
Kan de titel ff niet herinneren
edit : Klinkt hetzelfde als the essence of sound van dblock & stefan
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
ja idd dat idee heb ik ookwrote:Atmozfears leven een beetje van ander mans creaties of niet?
rip the jacker is afgeleid van death of the night
en in een ander nummer(s) gebruiken ze kicks die veel lijkt op NC
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
melody
kick idk maar wachten op hq versie maar wat ik er nu een beetje van kan horen
kick idk maar wachten op hq versie maar wat ik er nu een beetje van kan horen
Bullshit. Alleen omdat er living for the future staat.
Wel lekkere melo, dat begin doet me denken aan een andere track kan er alleen ff niet opkomen![/quote]
De melo doet me idd ook denken aan een andere track en ik weet de hele melodie uit men hoofd
[/quote]
O my fucking god, had precies hetzelfde, kon de hele melodie meezingen, idd essence of sound haha!
Thx man
Wel lekkere melo, dat begin doet me denken aan een andere track kan er alleen ff niet opkomen![/quote]
De melo doet me idd ook denken aan een andere track en ik weet de hele melodie uit men hoofd
O my fucking god, had precies hetzelfde, kon de hele melodie meezingen, idd essence of sound haha!
Thx man
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wrote:ja idd dat idee heb ik ookwrote:Atmozfears leven een beetje van ander mans creaties of niet?
![]()
-
K
Alles komt nog wel bij scantraxx weg toch ?wrote:wrote:ja idd dat idee heb ik ookwrote:Atmozfears leven een beetje van ander mans creaties of niet?
![]()
behalve de nc kicks
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Eenmaal een beetje fitty over het sampelen en meteen wordt er bij de volgende filmpjes beweerd dat er dingen gejat zijn. Beetje simpel weer he..
-
K
View on YouTubewrote:Eenmaal een beetje fitty over het sampelen en meteen wordt er bij de volgende filmpjes beweerd dat er dingen gejat zijn. Beetje simpel weer he..
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Ik hoor het verschil wel hoor, maar omdat Atmozfears fitty heeft gehad, gaan mensen zoeken naar dingen om dat maar weer even te bevestigen. Dan ga je je erop focussen.wrote:View on YouTubewrote:Eenmaal een beetje fitty over het sampelen en meteen wordt er bij de volgende filmpjes beweerd dat er dingen gejat zijn. Beetje simpel weer he..
-
K
Ik hoor het verschil ook wel, maar het herinnert mij METEEN aan dat lied.wrote:Ik hoor het verschil wel hoor, maar omdat Atmozfears fitty heeft gehad, gaan mensen zoeken naar dingen om dat maar weer even te bevestigen. Dan ga je je erop focussen.wrote:View on YouTubewrote:Eenmaal een beetje fitty over het sampelen en meteen wordt er bij de volgende filmpjes beweerd dat er dingen gejat zijn. Beetje simpel weer he..
Niet omdat ik een hater ben ofzo.
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Ja, dat kan idd. En ik zeg ook niet dat je een hater ben hoor 
-
A
Klinkt goed
View on YouTube
K3 op de vocals? Vind het een beetje een wildstylez tintje hebben, maar vind het wel een hele prima track.
K3 op de vocals? Vind het een beetje een wildstylez tintje hebben, maar vind het wel een hele prima track.
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
als je er geen klote vanaf weet moet je niet praten.wrote:Kan het helaas niet luisteren hier, hoeveel is er dit keer geript?
met je rippen
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Waw, er zijn zeker 2 noten dezelfde als in Essence Of Sound... Vind dit wel een 13 in een dozijn plaat maargoed.
Alweer de DOTN kick maar dan met een andere distortion erop 
Leuke melo, stem past er ook bij.
Helaas zorgen de kicks er voor dat ik hier waarschijnlijk niet veel vaker naar ga luisteren.
Helaas zorgen de kicks er voor dat ik hier waarschijnlijk niet veel vaker naar ga luisteren.
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
DOTN kick? En de beginnoten van de melodie vind ik eigenlijk meer lijken op delay distortion.wrote:Alweer de DOTN kick maar dan met een andere distortion erop
-
A
Zo kun je in elke track wel elementen vinden die ook in andere tracks zitten. Beetje moeilijk doen over 2 opeenvolgende noten 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heel erg jammer van de kicks, die verpesten het een beetje voor mij.
De rest klinkt heel leuk!
De rest klinkt heel leuk!