Volgens mij maakt hij een typefoutwrote:wrote: #RELEASE IS HERE WITHIN TWO YEARS
Last edited by Fusionmania on 21 May 2015 22:21, edited 1 time in total.
Volgens mij maakt hij een typefoutwrote:wrote: #RELEASE IS HERE WITHIN TWO YEARS
Nee, de daadwerkelijke release, niet alleen de clip.wrote:En dan gewoon het nummer met een leuk filmpje! Het hoeft van mij niet meer zeg maar
Sorry. Aan een WEBrelease wordt vrijwel niets verdiend. Probeer het in 2016 nog maar een keer.wrote:Nee, de daadwerkelijke release, niet alleen de clip.wrote:En dan gewoon het nummer met een leuk filmpje! Het hoeft van mij niet meer zeg maar
Whaha, en waar is de plaat dan, WITHIN TWO WEEKSwrote:wrote: #RELEASE IS HERE WITHIN TWO WEEKS
Eigenlijk red hij dat niet eens meer. We weten nog niets qua label catalog nummer etc.wrote:Hij heeft deze week nog
Dit heeft er alles mee te maken. Hij kreeg de beelden zelfs niet eens van Q-dance voordat ze die Aftermovie hadden gemaakt. De track staat momenteel wereldwijd op block op YouTube dus het moet niet lang meer duren hoorwrote:Ik denk dat de qlimax extended aftermovie, die vandaag online is gegooid, ermee te maken haddat er nog niet teveel beelden online gezet zouden worden voordat deze er zou zijn
wrote:Prima plaatje hoor, maar echt helemaal niks bijzonders... snap echt niet waar die hype vandaan kwam
Had je hem op Qlimax of net na Qlimax moeten beluisteren. Ben er inmiddels ook op uitgekeken, maar track bezorgt menig mens kippenvel en goed gevoel, dus daarom de hype.wrote:Prima plaatje hoor, maar echt helemaal niks bijzonders... snap echt niet waar die hype vandaan kwam
Dit. Heerlijk zweverige melodiewrote:Toch wel weer kippenvel hoor.