Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Atmozfears ft. David Spekter - Release (SCANTRAXX186)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCANTRAXX186
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Gezien veel voorgaande clips is dit nooit een probleem geweest, echter zit er veel gedoe rondom de Qlimax beelden van 2014, wat er mee gedaan moet worden en wat ze er van willen maken.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Tja en dan te bedenken dat b2s gewoon de Hardbass sets online gooit met de plaat Release er in xd
Daar doen ze dan bij sfx weer niet moeilijk over..
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Er waren in totaal 12 camera's. 8 Daarvan werden live geschakeld met de regie.

Atmozfears zou heel simpel het ruwe bestand kunnen opvragen maar dan heb je dus niet de mooiste shots en cuts die je juist wel verwacht voor zo'n track.

Ik ga er nu dus van uit dat er iemand de lelijke cuts eruit haalt, en die vervangt door een mooier shot. Dit kost tijd, en geld.

Logisch dat het even wat langer duurt.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Jij wil rauwe 4K bestanden van een Red Epic gaan bewerken? Veel succes, daar heb je een monster pc voor nodig ten eerste en veel dure nodige programma's om die shit te bewerken.

De editors krijgen gewoon de rauwe bestanden aangeleverd, die halen de mooie shots er uit, knippen en converten die naar werkfiles en maken er een clip van incl wat motion graphics meestal. In dit geval is het Qlimax die tegenwerkt. Het zou zo maar kunnen dat ze de beelden al hebben, de clip al grotendeels hebben afgewerkt alleen mogen ze hem niet uitbrengen om dat Q wat dingen ziet die er niet in moeten/mogen of zelf iets mee willen doen.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Broken Balance wrote:Jij wil rauwe 4K bestanden van een Red Epic gaan bewerken? Veel succes, daar heb je een monster pc voor nodig ten eerste en veel dure nodige programma's om die shit te bewerken.

De editors krijgen gewoon de rauwe bestanden aangeleverd, die halen de mooie shots er uit, knippen en converten die naar werkfiles en maken er een clip van incl wat motion graphics meestal. In dit geval is het Qlimax die tegenwerkt. Het zou zo maar kunnen dat ze de beelden al hebben, de clip al grotendeels hebben afgewerkt alleen mogen ze hem niet uitbrengen om dat Q wat dingen ziet die er niet in moeten/mogen of zelf iets mee willen doen.
Ik bedoelde met mijn ruwe bestand de beelden die live geschakeld zijn in de regiewagen. Daar zitten dus lelijke en slecht getimede cuts in, of shots die veranderd moeten worden in. Een onvolledige/niet perfecte eind edit.

Ruw en rauw zijn 2 verschillende dingen. :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Heb je ook Ruwstyle denk je?
B
TiMOTHYb wrote:Heb je ook Ruwstyle denk je?
Dat is raw nustyle
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Basxt wrote:
Broken Balance wrote:Jij wil rauwe 4K bestanden van een Red Epic gaan bewerken? Veel succes, daar heb je een monster pc voor nodig ten eerste en veel dure nodige programma's om die shit te bewerken.

Ik bedoelde met mijn ruwe bestand de beelden die live geschakeld zijn in de regiewagen. Daar zitten dus lelijke en slecht getimede cuts in, of shots die veranderd moeten worden in. Een onvolledige/niet perfecte eind edit.

Ruw en rauw zijn 2 verschillende dingen. :)
Zo werkt het bij live tv ja. Maar sinds Qlimax geen dvd ging maken hebben ze waarschijnlijk ook geen live montage gedaan. Wel een coordinatie van wie wat moet filmen e.d. maar meer ook niet. Waarschijnlijk zijn op het einde van de avond gewoon een stapel met memory cards verzameld waar op de geschoten beelden staan.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
dit is echt zoon lekkere track, :loving: :worship: alleen duurt het veel te lang met releasen :thumbdown: :thumbdown:
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Laat Tim naast Release, hier ook maar de climax edit van On Your Mark bij doen en de samenwerking met Devin Wild, als goedmakertje
H
Hardtraxxer
118 posts member since 2014
last seen Jun 2015
Sylence heeft hem gedraaid in zijn EDC Las Vegas 2015 Competition Entry.

@05:15

View on Mixcloud
S
Artiest
420 posts member since 2014
last seen Sep 2020
Held op Sokken wrote:Sylence heeft hem gedraaid in zijn EDC Las Vegas 2015 Competition Entry.

View on Mixcloud
Zal wel de gelekte versie gedraait hebben zeker..
H
Hardtraxxer
last seen Jun 2015
SoundEnergizer wrote:
Held op Sokken wrote:Sylence heeft hem gedraaid in zijn EDC Las Vegas 2015 Competition Entry.

View on Mixcloud
Dan zou Jason wel heel dom zijn, dit denk ik dus niet.
S
Artiest
420 posts member since 2014
last seen Sep 2020
Held op Sokken wrote:
SoundEnergizer wrote:

View on Mixcloud
Dan zou Jason wel heel dom zijn, dit denk ik dus niet.
Ja dat klopt ook, maar volgens mij kennen Jason en Tim elkaar niet eens persoonlijk.
Dus waarom zou Tim zn track dan aan Jason geven? :huh:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
SoundEnergizer wrote: Dus waarom zou Tim zn track dan aan Jason geven? :huh:
Dat denk ik dus ook. Ik heb zelf sowieso nog geen andere artiest Release horen draaien, anderen misschien? Net even gezocht erop en ook nergens in een tl gevonden behalve in de Qlimax en Hardbass set waarbij Tim dus zelf draaide. En dan draait een toch redelijk onbekende artiest die plaat ineens. Wil geen conclusies trekken, maar zou me niet verbazen dat het inderdaad die gelekte versie is. :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bass Modulators volgens mij afgelopen week ook een keer.
H
Hardtraxxer
last seen Jun 2015
Rawbin wrote:
SoundEnergizer wrote: Dus waarom zou Tim zn track dan aan Jason geven? :huh:
Dat denk ik dus ook. Ik heb zelf sowieso nog geen andere artiest Release horen draaien, anderen misschien? Net even gezocht erop en ook nergens in een tl gevonden behalve in de Qlimax en Hardbass set waarbij Tim dus zelf draaide. En dan draait een toch redelijk onbekende artiest die plaat ineens. Wil geen conclusies trekken, maar zou me niet verbazen dat het inderdaad die gelekte versie is. :P
Wildstylez en Audiotricz draaien hem ook wel eens af en toe, maar als je bedoeld dat hij niet in sets online staat, dan heb je gelijk maar hij wordt wel degelijk gedraaid door andere dj's.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Bass Modulators, Audiotricz, Wasted Penguinz, Code Black hebben hem allemaal al gedraaid.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
en Jinxed draaide hem eergister ook. What happens in Lochem.. :lol:
H
Zullen we maar weer on-topic?

Heb de onzin maar even opgeschoond om het weer overzichtelijk te houden :thumbup:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Wie reageert er dan nog op dit topic? Alles is toch wel gezegd nu? :D
H
Dan hoeft er verder ook niet meer gereageerd te worden als er toch niets waardevols kan worden gezegd :P
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Atmozfears wrote: ‪#‎RELEASE‬ IS HERE WITHIN TWO WEEKS
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 1 day ago
HYPE HYPE HYPE

nee ff serieus ,eindelijk het heeft ook weer lang genoeg geduurd
K
En dan gewoon het nummer met een leuk filmpje! Het hoeft van mij niet meer zeg maar :cool: