Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Cover: Armin van Buuren - This Is What It Feels Like (Audiotricz Bootleg)
HS Unreleased Single

Armin van Buuren - This Is What It Feels Like (Audiotricz Bootleg)

1. This Is What It Feels Like (Audiotricz Bootleg)YouTube
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Artiest: Armin van Buuren

Track(s): This Is What It Feels Like (Audiotricz Bootleg)

View on YouTube
Last edited by ThaBomba. on , edited 1 time in total.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Klinkt wel leuk
T
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Jan 2023
Wat een drukte!

On topic: Vind de plaat lekker weg luisteren maar niet veel bijzonders. Het is zeg maar de hardstyle die je kan verwachten en niet iets speciaals dus. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
talhout wrote:Wat een drukte!

On topic: Vind de plaat lekker weg luisteren maar niet veel bijzonders. Het is zeg maar de hardstyle die je kan verwachten en niet iets speciaals dus. :)
Festival was net begonnen, 2 uurtjes later stond de boel van voor naar achteren vol. Helaas, want Audiotricz draaide een dikke set.
J
Afblijven van deze plaat, en al helemaal deze aanhangsels van de Atmozfears
T
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Jan 2023
ThaBomba. wrote:
talhout wrote:Wat een drukte!

Festival was net begonnen, 2 uurtjes later stond de boel van voor naar achteren vol. Helaas, want Audiotricz draaide een dikke set.
Haha okee, njah was ook maar een grapje. Heb de timetables gezien :)
R
JEFSKIII wrote:Afblijven van deze plaat, en al helemaal deze aanhangsels van de Atmozfears

hoezo dat? toch juist tof dat je hem nu ook in een hardstyle jasje op een hardstyle feesje kan horen ofwat?
J
Ja, sorry voor me domme post, ik wacht ook nog steeds op de eerste Justin Bieber plaat in een Hardstyle jasje, echt sorry man, ik dacht niet na voordat ik dat zei.
A
hotymoty wrote:Klinkt wel leuk
:) :)
R
JEFSKIII wrote:Ja, sorry voor me domme post, ik wacht ook nog steeds op de eerste Justin Bieber plaat in een Hardstyle jasje, echt sorry man, ik dacht niet na voordat ik dat zei.
daar is een idee :oh: :worship:
J
JEFSKIII wrote:Afblijven van deze plaat, en al helemaal deze aanhangsels van de Atmozfears
Jankie. Topplaat in een topjasje! (L)

En Atmozfears aanhangsels? :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Jro_ wrote:
Topplaat in een topjasje! (L)
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Origineel is echt vet! Deze bootleg gaat overigens nergens over... weer met een populair nummer zieltjes winnen.. triest hoor -.-
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Dit voorspelt weinig goeds.. :sick:
J
Jro_ wrote:
Jankie. Topplaat in een topjasje! (L)

En Atmozfears aanhangsels? :huh:
Ja
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Je kan natuurlijk ook alles van de sombere kant inzien..

Prima bootleg! Eigen feel aan kunnen geven, maar wel herkenbaar. Ik wil die gasten binnenkort eens live zien of een setje horen ofzo, tot nu toe onder de indruk van wat ze aan platen maken!
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Khadber wrote:Je kan natuurlijk ook alles van de sombere kant inzien..

Prima bootleg! Eigen feel aan kunnen geven, maar wel herkenbaar. Ik wil die gasten binnenkort eens live zien of een setje horen ofzo, tot nu toe onder de indruk van wat ze aan platen maken!
Dit. Maar desondanks ben ik het wel eens met de rest van de reacties, ik vind hun sounds bijna 1 op 1 kopieën van de Atmozfears.. Zie liever dat zij dan ook een eigen stijl ontwikkelen als het gaat om sounds, want ik zie wel potentie.
J
Ebbie wrote:

Dit. Maar desondanks ben ik het wel eens met de rest van de reacties, ik vind hun sounds bijna 1 op 1 kopieën van de Atmozfears.. Zie liever dat zij dan ook een eigen stijl ontwikkelen als het gaat om sounds, want ik zie wel potentie.
Nou ben totaal geen fan van Atmozfears, maar wel van deze twee heren dus snap niet waar het idee vandaan komt.
Last edited by Jro_ on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Dat ze een collab met atmozfears hebben gemaakt wil nog niet zeggen dat ze geen eigen sound hebben. Als ik op de woorden van Leon af mag gaan was Dance no More al voor 90% klaar voordat ze ermee naar de studio van Tim gingen!! It could be & we are as one zijn soloplaten met eigen sounds..commerciële tracks zijn gewoon wat herkenbaarder qua sounds die op elkaar lijken maar zegt verder niet zoveel. Gelukkig kan ik er bij zeggen dat die mafkezen zo'n 60 uur per week met hun muziek bezig zijn, dus vind zowieso dat sommige hier hun tekort doen door te zeggen dat ze 1 op 1 kopieën van atmozfears zijn. Over de plaat: vind hem heerlijk, zo'n simpele melodie maar toch met zo'n gevoel d'r in! :thumbup: denk dat overgrote deel van het publiek zo'n plaat kan waarderen omdat het herkenbaar is met een eigen touch, en dat is precies wat ze willen zo aan het begin van hun opkomst..logische keuze dus.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Ebbie wrote:

De andere promo die ze draaiden, een Fusion of Dance Tool klinkt naar mijn mening toch helemaal niet naar Atmozfears en is gewoon een eigen sound. Dit klinkt een beetje als de collabs die ze gedaan hebben maar wie zegt dat Audiotricz daar geen groot aandeel in hadden qua sound.
H
Hardtraxxer
99 posts member since 2012
last seen Apr 2015
ik zag die titel... maar toch vind ik deze wel aardig ^^
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Jro_ wrote:
Topplaat in een topjasje! (L)
Hardtraxx Veteran