Ik haat ze niet, maar ze vragen op de verkeerde manier aandacht bij hoogstaande mensen in de scene met zulke tracks.
Maaaargoed...
Maaaargoed...
Nee had ik op kermiszondag gehoord maar ik wist de naam niet!wrote:Die je via mij kentwrote:Al blijft die W&W remix van This Is What It Feels Like ook bruut!
W&W remix is dikjes, deze is mwhua mwhua
Audiotricz produceert sowieso zelf hun eigen muziek. Zelfde geldt voor Inner Heat.wrote:Bij 3. mag je al neerzetten Inner Heat, Lady Faith en Audiotricz.
Dus, hou het aub gezelligwrote:
- Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
- Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.
- Iedereen heeft een eigen mening en smaak, respecteer dit van elkaar, en val elkaar daardoor niet aan.
- Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.
Welkom op Hardtraxx man, je zal voor dit bericht ook wel een waarschuwing krijgen.wrote:Ongelofelijk, TVDS mag dus iemand 'klein vervelend snertjong' noemen, en als Nerazurro93 Neophyte uitmaakt voor mafkees wordt hij gebanned. Beetje scheve verhoudingen is het niet?
Nu ben ik niet iemand die iets gaat berichten gaat melden bij mods, maar nu zitten jullie ook een beetje scheef te werken...
De discussie begon vanwege een provocerend bericht van een ander.wrote:@iMark, niet waar. Hij is geband wegens het delen van promo's.
@Max, volgens mij heeft hij alles vanwaar de discussie begon verwijderd? *Geen idee overigens*