eindelijk uit, eens ff kijken of de rest ook zo goed is als bonkers
http://www.junodownload.com/products/bo ... 621090-02/
Vandaag is VA GOLD ook uitgekomen.. Vind saiv mai nait, Uocciu Fink? en Fuoco E Fiamme toch echt beter! Maargoed iedereen zo zijn dingwrote:Tune of the week
wrote:Vandaag is VA GOLD ook uitgekomen.. Vind saiv mai nait, Uocciu Fink? en Fuoco E Fiamme toch echt beter! Maargoed iedereen zo zijn dingwrote:Tune of the week
Ik neem aan dat je met dat 'iets' een provincie of streek bedoelt.wrote:misschien allang een keer gevraagd, maar uit welk belgisch iets komen de vocalen van bonkers ??
met iets bedoel ik gewoon (wat dan ook, niet een regio)wrote:Ik neem aan dat je met dat 'iets' een provincie of streek bedoelt.wrote:misschien allang een keer gevraagd, maar uit welk belgisch iets komen de vocalen van bonkers ??
Dit is gewoon 'standaard' Nederlands dat ze in Vlaanderen spreken, al had er beter "gij met die bonkers" moeten inzitten om het helemaal af te maken.
haha wie heeft um ingesproken dan je vriendin ofzowrote:Spreken ze in Belgie met gij ipv jij?Wist ik niet haha
Maar komt nergens uit, eigen creatie
Ik dacht ook dat het gesampled zou zijn uit een programma of film ofzowrote:met iets bedoel ik gewoon (wat dan ook, niet een regio)
jambers ofzowrote:Ik dacht ook dat het gesampled zou zijn uit een programma of film ofzowrote:met iets bedoel ik gewoon (wat dan ook, niet een regio)
lol die ken ikwrote:die vocals van bonkers zijn zo droog, ze komen van dat Text to Voice programma: Acapela Text to Speech Demo
voor mensen die het interesseren
Volgens mij hebben ze daar ook de Magic Show samples mee opgenomenwrote:lol die ken ikwrote:die vocals van bonkers zijn zo droog, ze komen van dat Text to Voice programma: Acapela Text to Speech Demo
voor mensen die het interesseren, wazige opsomingen altijd
wrote:Volgens mij hebben ze daar ook de Magic Show samples mee opgenomenwrote:lol die ken ikwrote:die vocals van bonkers zijn zo droog, ze komen van dat Text to Voice programma: Acapela Text to Speech Demo
voor mensen die het interesseren, wazige opsomingen altijd
Is ook de beste van de 4wrote:The Tree Of Life nu in de top10 @ http://www.hardstyle.com