Als die previews erop worden gezet ga ik er vanuit dat het niet lang meer duurt voordat ze komen.. Anders worden die previews er niet opgezet of wel? Die previews zijn gemaakt om te beluisteren, dus dat doe ik. En ik heb iedere preview pas 1 keer beluisterd, dusja.wrote:tja altijd maar die gasten die zitten te zeuren dat ze opeens niet meer leuk zijn.
luister ze dan niet 10.000 keer per dag
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Arboza & Solutio - Bonkers / Revenge / Warpath (KNB003)
- Label
- Knock Out Beats
- Catalogue number
- KNB003
- Bonkers / Revenge / WarpathYouTube
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
STONDEN toch al lang op itunes....
Blijkbaar kan het dan wel langer duren, wel kut voor je dat je dan de nummers al 10000 keer geluisterd hebwrote:Als die previews erop worden gezet ga ik er vanuit dat het niet lang meer duurt voordat ze komen.. Anders worden die previews er niet opgezet of wel? Die previews zijn gemaakt om te beluisteren, dus dat doe ik. En ik heb iedere preview pas 1 keer beluisterd, dusja.wrote:tja altijd maar die gasten die zitten te zeuren dat ze opeens niet meer leuk zijn.
luister ze dan niet 10.000 keer per dag
Nou als alles goed gaat dan komt die maandag (16 augustus) eindelijk uit
Was hiervoor gevalletje van Murphy's Law. Maar goed onze excuses voor het lange wachten
Was hiervoor gevalletje van Murphy's Law. Maar goed onze excuses voor het lange wachten
Echt ja, Warpath is zo dikwrote:![]()
Last edited by katamaran on 12 Aug 2010 22:27, edited 1 time in total.
Zeg dat wel.wrote:Nou als alles goed gaat dan komt die maandag (16 augustus) eindelijk uit![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Mooie release hoor!
Leuk dat ie morgen uitkomt, heb alleen Bonkers nog gehoord de rest niet.
-
G
te grappig dat de vocals uit Revenge gewoon uit de 2007 trailer van UT3 komen 
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
klopt maar 2/3 dagen later waren ze er weer afwrote:STONDEN toch al lang op itunes....
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
zie hem nergens?
De dag duurt nog langwrote:zie hem nergens?
Alleen hardstyle.com geen Dance-Tunes of eventueel Juno? 
Volgens mij zit KOB niet aangesloten bij Dance-Tunes. Vorige releases zijn daar ook niet te koop (Helaas). Juno komt nog neem ik aan.wrote:Alleen hardstyle.com geen Dance-Tunes of eventueel Juno?
Je kan nog even wachten op Juno altijd goedkoper dan HS.wrote:Jammer dat die niet op DT komt, nou dan maar wat meer betalen deze keer
1. DT 2. Juno 3. HS
Van goedkoop naar duur.
-
EHardtraxxer
- 104 posts member since 2010
- last seen Jan 2012
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Gelukkig heb ik een account op DT
.