lekker plaatje hoor 
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Ambassador Inc. - Put This On Youtube (DWX025)
- Label
- Dirty Workz
- Catalogue number
- DWX025
Listen onYouTube
- 01Put This On Youtube
- 02Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
- 03The Hardstyle Nation
Eigenlijk precies hetzelfde als wat me op Defqon bij zijn set opviel (die mij overigens erg kon bekoren). Intro's zijn allemaal erg sterk, melodietjes zijn aardig, maar zeker niet slecht.
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Full versie van de original mix, weet niet hoe die er aan komt, zal vast wel zelf in elkaar gebouwt zijn:
View on YouTube
View on YouTube
'The Hardstyle Nation', knalde zeker lekker op de main bij Defqon!
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Nope.. hij was full gereleased op Fenix zijn album.wrote:Full versie van de original mix, weet niet hoe die er aan komt, zal vast wel zelf in elkaar gebouwt zijn:
View on YouTube
Ik ben van mening veranderd
Die Wildstylez remix is echt vet, melodie in je hoofd blijft hangen!
The Hardstyle Nation 
Vind de de manier waarop Wildstylez de vocals heeft veranderd niet zo geslaagd, voor de rest een goeie remix van een lekker nummer.
Vind de de manier waarop Wildstylez de vocals heeft veranderd niet zo geslaagd, voor de rest een goeie remix van een lekker nummer.
Ja klopt, hoewel ik hardstyle nation weer écht helemaal niks vind.wrote:The Hardstyle Nation
waar blijft dit nou, deze zouden eigenlijk in mei al komen...
echt niet er staat toch niet voor niks summer 2010wrote:waar blijft dit nou, deze zouden eigenlijk in mei al komen...
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wildstylez remix vind ik wat vetter dan de originele.. typische Wildstylez sound in die plaat kan ik wel waarderen.. hardstyle nation is niet veel.
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Vind wildstylez remix ook wel vet alleen hij heeft de vocals wel echt verneukt, die zijn bij origineel veel vetter
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ind zou een editje waard zijn!wrote:Vind wildstylez remix ook wel vet alleen hij heeft de vocals wel echt verneukt, die zijn bij origineel veel vetter
Vind ze alle 3 lekker!
Weet alleen niet welke ik beter vind van put this on youtube...
Normaal hou ik van hard, maar de remix vindt ik toch ook heel netjes.
Bij beide wordt in ieder geval youtube verkeerd uitgesproken
Weet alleen niet welke ik beter vind van put this on youtube...
Normaal hou ik van hard, maar de remix vindt ik toch ook heel netjes.
Bij beide wordt in ieder geval youtube verkeerd uitgesproken
Hoe moet het dan volgens jou?wrote: Bij beide wordt in ieder geval youtube verkeerd uitgesproken
Volgens G-Madness (Digital Sinners - Resolution) is de release al uit.
Wie kan dit bevestigen?
Wie kan dit bevestigen?
Hij zegt dat hij het full heeft van het Fenix album. Dus niet de officiële en hele release lijkt me...wrote:Volgens G-Madness (Digital Sinners - Resolution) is de release al uit.
Wie kan dit bevestigen?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Is nog niet uit! Heb wel geen idee als de track op het album FULL iswrote:Volgens G-Madness (Digital Sinners - Resolution) is de release al uit.
Wie kan dit bevestigen?