Volledig nieuwe track dus, benieuwdFenix_official Putting the last pieces together for the new Ambassador Inc! It needs a bit more wiie wiee rang dang dang! 4 minutes ago
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Ambassador Inc. - Put This On Youtube (DWX025)
- Label
- Dirty Workz
- Catalogue number
- DWX025
Listen onYouTube
- 01Put This On Youtube
- 02Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
- 03The Hardstyle Nation
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Benieuwd!wrote:Fenix_official Putting the last pieces together for the new Ambassador Inc! It needs a bit more wiie wiee rang dang dang! 4 minutes ago
-
VHardtraxxer
- 187 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
Inderdaad, ben ook wel benieuwd 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Ik vind de vocals van de remix wel lekker
maar over de hele track vind ik toch het orgineel wat lekkerder
maar over de hele track vind ik toch het orgineel wat lekkerder
3e track gaat 'Ambassador Inc. - The Hardstyle Nation' worden, zo staat het op twitter!
Put This On Youtube vind ik zeker geen verkeerd plaatje. Hoorde m voor Black op 't eerst, knalde goed moet ik zeggen!
Die Wildstylez Remix vind ik echt helemaal niks.. Wat heeft ie met die vocals gedaan, wordt hier Lil Wayne verkracht?
Wel benieuwd naar The Hardstyle Nation!
Die Wildstylez Remix vind ik echt helemaal niks.. Wat heeft ie met die vocals gedaan, wordt hier Lil Wayne verkracht?
Wel benieuwd naar The Hardstyle Nation!
Doet me denken aan een oud, Duits plaatjewrote:3e track gaat 'Ambassador Inc. - The Hardstyle Nation' worden, zo staat het op twitter!
Klein detail, maar komt die wildstylez remix niet op b2 ?
Full van dit nummer staat op de CD Van Fenix... tenminste die is 5 minuut nogiets!
Eens!wrote:ik moet trouwens wel zeggen dat ik die wildstylez remix fijner vind dan de original mix.
Oneens: De remix heeft inderdaad wel een vettere intro/outro, maar Wildstylez heeft die melo een beetje verneukt. Origineel = beter naar mijn mening.
wrote:Oneens: De remix heeft inderdaad wel een vettere intro/outro, maar Wildstylez heeft die melo een beetje verneukt. Origineel = beter naar mijn mening.
Geef ik je 100% gelijk in!
Haha geweldige titel
Track op zich is ook wel goed
Track op zich is ook wel goed
nog maar eens gehoord, dit keer in isaac podcast.
wat een heerlijk nummer en ik vind de vocalen juist wel origineel.
wat een heerlijk nummer en ik vind de vocalen juist wel origineel.
Mee eens, vind het origineel hard en die wildstylez remix maar niks.wrote:wrote:Oneens: De remix heeft inderdaad wel een vettere intro/outro, maar Wildstylez heeft die melo een beetje verneukt. Origineel = beter naar mijn mening.
En dan te bedenken dat hij nog iets goeds te maken heeft met die kut anthem van hem.
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Misschien met zen nieuwe track "Delay Distortion" ?? =Dwrote:Mee eens, vind het origineel hard en die wildstylez remix maar niks.wrote:wrote:Oneens: De remix heeft inderdaad wel een vettere intro/outro, maar Wildstylez heeft die melo een beetje verneukt. Origineel = beter naar mijn mening.
En dan te bedenken dat hij nog iets goeds te maken heeft met die kut anthem van hem.
"Delay Distortion" ken ik nog niet, heb je een previeuw?
Of is die nog niet uit? Dan hoor ik hem zaterdag wel!
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Nog geen preview maar hij gaat hem denkik wel op Defqon draaien =)wrote:"Delay Distortion" ken ik nog niet, heb je een previeuw?
Dus dan heb je hem op liveset.
Bron: twitter wildstyleznl
Finished a new track called "Delay Distortion" in 1,5 day!! Almost as fast as @NC_Bas He does it in one day :-P
Vind eigenlijk die remix toch wel lekker klinken, lekker zomers met deze regen 
Offt.. van dit nummertje mag ook wel een hardstyle remix gemaakt worden: View on YouTube
Offt.. van dit nummertje mag ook wel een hardstyle remix gemaakt worden: View on YouTube
Oke dank je, ben benieuwd.. hoor m morgen dan aan het einde van de avond!wrote:Nog geen preview maar hij gaat hem denkik wel op Defqon draaien =)wrote:"Delay Distortion" ken ik nog niet, heb je een previeuw?
Dus dan heb je hem op liveset.
Bron: twitter wildstyleznl
Finished a new track called "Delay Distortion" in 1,5 day!! Almost as fast as @NC_Bas He does it in one day :-P
wrote:Lekkere plaat, vind alleen het put this on youtube een beetje lomp...
Maar verder zeker een lekkere plaat
naja dat is voor de mensen die nog niet wisten dat youtube bestond
Fucking lekkere trackk
Coone zet deze track online morgen. 
-
CArtiest
- 24 posts member since 2010
- last seen Jul 2014
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017