Active topics in Tracks
Moderators
Deze kerel is lekker bezig hoor, ook deze melodische track pakt me weer helemaal

Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.
Z'n vriendin heet trouwens alice, daardoor leuke tracknaam 
haha dat is ver gezocht, die link zou ik niet meteen gelegd hebbenwrote:Z'n vriendin heet trouwens alice, daardoor leuke tracknaam
prima luister nummertje, totaal geen problemen mee dat dit op Theracords wordt uitgebracht. z'n eerste release was al top
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders?wrote:Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.
Denk voor velen ook 13 in een dozijn.
Jongens we hebben een echte kenner hierwrote:Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders?wrote:Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.![]()
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Hoezo druk je Geck-o dik?wrote:Jongens we hebben een echte kenner hierwrote:Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders?wrote:Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.![]()
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
wrote:Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.
Omdat Geck-O hands down met Audiofreq de meest varierende artiesten zijn uit de hardstyle scene.wrote:Hoezo druk je Geck-o dik?wrote:Jongens we hebben een echte kenner hierwrote:
Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders?![]()
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
wrote:
Jongens we hebben een echte kenner hier
Sick comeback bro!wrote:wrote:
Wat is volgens jouw de meest varierende artiest dan? Audiotricz of Dj Hardstyle?
Ga dat haantjesgedrag ff lekker ergens anders uitvoerenwrote:Sick comeback bro!wrote:wrote:
Wat is volgens jouw de meest varierende artiest dan? Audiotricz of Dj Hardstyle?
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Daar ging mijn eerste post hier niet echt over hè? Laten we verder afdwalen (in wonderland)wrote:Sick comeback bro!wrote:wrote:
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Lekkere track mag wel meer melodische tracks als deze uitgebracht worden daar 
Nu moet je de vraag ook niet ontwijken. Wat zijn volgens jou in de hedendaagse hardstyle de meest varierende, originele, dus niet 13-in een dozijn, artiesten.wrote:Daar ging mijn eerste post hier niet echt over hè? Laten we verder afdwalen (in wonderland)wrote:
Sick comeback bro!
Want als je Geck-O al 13 in een dozijn vindt ben ik wel heel benieuwd wie er dan volgens jouw wel bovenuit springt.
Kerel wat zei ik nou, ga lekker pm'en als je een discussie hebt die niet over deze track gaat.wrote:Nu moet je de vraag ook niet ontwijken. Wat zijn volgens jou in de hedendaagse hardstyle de meest varierende, originele, dus niet 13-in een dozijn, artiesten.wrote:Daar ging mijn eerste post hier niet echt over hè? Laten we verder afdwalen (in wonderland)wrote:
Sick comeback bro!
Want als je Geck-O al 13 in een dozijn vindt ben ik wel heel benieuwd wie er dan volgens jouw wel bovenuit springt.
Ben jij een mod?
Stel je niet aan kleuter, het is een gewone vraag. Lees het dan gewoon niet, word je niet slechter van.
Stel je niet aan kleuter, het is een gewone vraag. Lees het dan gewoon niet, word je niet slechter van.
Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Broken Balance is niet irritant, juist Bryan DJ is irritant met het strooien van teksten die nergens op gebaseerd zijn. Laat het hem nu maar uitleggen met zn grote smoel, ik erger me al dagen aan die domme opmerkingen van hem.wrote:Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?
wrote:Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?
Niemand verplicht jou mijn berichten te lezen en ik ben in discussie met hem, waar een forum voor is of niet? Of moeten gewoon overal leuk of niet leuk neerplempen? Ik overtreed geen regelLees het dan gewoon niet
Waar jij nu mee begint is wel degelijk off-topic, dus wil je hier mee ophouden aub?
xoxo
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
wrote:wrote:Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?Niemand verplicht jou mijn berichten te lezen en ik ben in discussie met hem, waar een forum voor is of niet? Of moeten gewoon overal leuk of niet leuk neerplempen? Ik overtreed geen regelLees het dan gewoon niet![]()
Waar jij nu mee begint is wel degelijk off-topic, dus wil je hier mee ophouden aub?
xoxo
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jouwrote:Sick comeback bro!wrote:wrote:
wrote:Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?
Toen Theracords werd opgericht zaten er allemaal artiesten met een sound compleet anders dan dat er op dat moment was in de hardstyle/hardtrance scene. Ik meende ook altijd dat de slogan daar op sloeg, divers in de zin van het woord van anders/uniek. Maar schijnbaar slaat het (tegenwoordig?) op zoveel mogelijk verschillende soorten hardstyle uitbrengen. De opmerking 13 in een dozijn, sloeg wat dat betreft ook op de artiest, iemand die niet echt onderscheidend is. Geck-o en Thera waren dat zeker, en zijn dat ook nog steeds wel. Daarnaast kan een artiest zelf nog heel divers produceren, daarvan is Geck-o juist het ultieme voorbeeld binnen de hardstyle scene, onbegrijpelijk dan ook dat je hem aanhaalt.. De platen van Thera lijken wat meer op elkaar, al hebben die op zichzelf allemaal meestal wel weer iets unieks.wrote:Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders?wrote:Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.![]()