Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

Aeros - Wonderland

Hardtraxxer
91 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Artiest: AEROS

Track(s): WONDERLAND

Sample/video: View on YouTube

Bron: AEROS
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Deze kerel is lekker bezig hoor, ook deze melodische track pakt me weer helemaal :love: :drool:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Z'n vriendin heet trouwens alice, daardoor leuke tracknaam :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
jaron123 wrote:Z'n vriendin heet trouwens alice, daardoor leuke tracknaam :thumbup:
haha dat is ver gezocht, die link zou ik niet meteen gelegd hebben :P

prima luister nummertje, totaal geen problemen mee dat dit op Theracords wordt uitgebracht. z'n eerste release was al top :)
B
Hardtraxxer
218 posts member since 2013
last seen Jul 2014
Lyst wrote:Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.
Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders? :P
Denk voor velen ook 13 in een dozijn.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bryan dj wrote:
Lyst wrote:Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.
Jongens we hebben een echte kenner hier :lol:
B
Hardtraxxer
last seen Jul 2014
Broken Balance wrote:
Bryan dj wrote:
Hoezo druk je Geck-o dik?
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Bryan dj wrote:
Broken Balance wrote:
Bryan dj wrote:
Hoezo druk je Geck-o dik?
Omdat Geck-O hands down met Audiofreq de meest varierende artiesten zijn uit de hardstyle scene.
B
Hardtraxxer
last seen Jul 2014
Broken Balance wrote:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Bryan dj wrote:
Broken Balance wrote:
Sick comeback bro!
Wat is volgens jouw de meest varierende artiest dan? Audiotricz of Dj Hardstyle?
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Broken Balance wrote:
Bryan dj wrote:
Broken Balance wrote:
Sick comeback bro!
Wat is volgens jouw de meest varierende artiest dan? Audiotricz of Dj Hardstyle?
Ga dat haantjesgedrag ff lekker ergens anders uitvoeren
B
Hardtraxxer
last seen Jul 2014
Broken Balance wrote:
Bryan dj wrote:
Broken Balance wrote:
Sick comeback bro!
Daar ging mijn eerste post hier niet echt over hè? Laten we verder afdwalen (in wonderland) :innocent:
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Lekkere track mag wel meer melodische tracks als deze uitgebracht worden daar ^^
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Bryan dj wrote:
Broken Balance wrote:
Sick comeback bro!
Daar ging mijn eerste post hier niet echt over hè? Laten we verder afdwalen (in wonderland) :innocent:
Nu moet je de vraag ook niet ontwijken. Wat zijn volgens jou in de hedendaagse hardstyle de meest varierende, originele, dus niet 13-in een dozijn, artiesten.
Want als je Geck-O al 13 in een dozijn vindt ben ik wel heel benieuwd wie er dan volgens jouw wel bovenuit springt.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Broken Balance wrote:
Bryan dj wrote:
Broken Balance wrote:
Sick comeback bro!
Nu moet je de vraag ook niet ontwijken. Wat zijn volgens jou in de hedendaagse hardstyle de meest varierende, originele, dus niet 13-in een dozijn, artiesten.
Want als je Geck-O al 13 in een dozijn vindt ben ik wel heel benieuwd wie er dan volgens jouw wel bovenuit springt.
Kerel wat zei ik nou, ga lekker pm'en als je een discussie hebt die niet over deze track gaat.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ben jij een mod?
Stel je niet aan kleuter, het is een gewone vraag. Lees het dan gewoon niet, word je niet slechter van.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
jaron123 wrote:Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?
Broken Balance is niet irritant, juist Bryan DJ is irritant met het strooien van teksten die nergens op gebaseerd zijn. Laat het hem nu maar uitleggen met zn grote smoel, ik erger me al dagen aan die domme opmerkingen van hem.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
jaron123 wrote:Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?
Lees het dan gewoon niet
Niemand verplicht jou mijn berichten te lezen en ik ben in discussie met hem, waar een forum voor is of niet? Of moeten gewoon overal leuk of niet leuk neerplempen? Ik overtreed geen regel -.-

Waar jij nu mee begint is wel degelijk off-topic, dus wil je hier mee ophouden aub?
xoxo
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Broken Balance wrote:
Lees het dan gewoon niet
Niemand verplicht jou mijn berichten te lezen en ik ben in discussie met hem, waar een forum voor is of niet? Of moeten gewoon overal leuk of niet leuk neerplempen? Ik overtreed geen regel -.-

Waar jij nu mee begint is wel degelijk off-topic, dus wil je hier mee ophouden aub?
xoxo
:corn:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Broken Balance wrote:
Bryan dj wrote:
Broken Balance wrote:
Sick comeback bro!
Jou
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
>.< de tering wat een niveau'tje weer
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Bryan dj wrote:
Toen Theracords werd opgericht zaten er allemaal artiesten met een sound compleet anders dan dat er op dat moment was in de hardstyle/hardtrance scene. Ik meende ook altijd dat de slogan daar op sloeg, divers in de zin van het woord van anders/uniek. Maar schijnbaar slaat het (tegenwoordig?) op zoveel mogelijk verschillende soorten hardstyle uitbrengen. De opmerking 13 in een dozijn, sloeg wat dat betreft ook op de artiest, iemand die niet echt onderscheidend is. Geck-o en Thera waren dat zeker, en zijn dat ook nog steeds wel. Daarnaast kan een artiest zelf nog heel divers produceren, daarvan is Geck-o juist het ultieme voorbeeld binnen de hardstyle scene, onbegrijpelijk dan ook dat je hem aanhaalt.. De platen van Thera lijken wat meer op elkaar, al hebben die op zichzelf allemaal meestal wel weer iets unieks.