Dat is waar. Ik pest je maar. 
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Lekker makkelijk, de handdoek in de ring gooien.
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Het gaat van 13 in een dozijn naar onderscheidend en dat is het label van Theracords wel ja, dus ben ik het met Lyst eens. Daarbij zegt hij in meer woorden dat de platen van Thera op elkaar lijken, wat ik ook met mijn post eerder zei.
En persoonlijk denk ik bij Geck-o ook wel eens "ah, weer zo'n plaat". Wil niet zeggen dat zij de enige twee artiesten zijn die zo produceren hoor.

En persoonlijk denk ik bij Geck-o ook wel eens "ah, weer zo'n plaat". Wil niet zeggen dat zij de enige twee artiesten zijn die zo produceren hoor.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Weet jij de definitie van 13 in een dozijn nou niet of ga jij je eigen verhaal verdraaien?wrote:Het gaat van 13 in een dozijn naar onderscheidend en dat is het label van Theracords wel ja, dus ben ik het met Lyst eens. Daarbij zegt hij in meer woorden dat de platen van Thera op elkaar lijken, wat ik ook met mijn post eerder zei.
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Het label is onderscheidend ten opzichte van andere labels. Thera en nog tientallen andere DJ's maken 13 in dozijn tracks. En Geck-o ook in de ogen van sommigen die het niet veel luisteren.
Dat je 13 in een dozijn produceert zegt toch niet dat je wel of niet onderscheidend bent ten opzichte van anderen?
Wat is hier godverdomme zo moeilijk aan..

Dat je 13 in een dozijn produceert zegt toch niet dat je wel of niet onderscheidend bent ten opzichte van anderen?
Wat is hier godverdomme zo moeilijk aan..
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
13 in een dozijn is precies niet onderscheidend.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Ja dankje.
Aeros heeft zich onderscheiden als artiest. Als je je tegenwoordig niet onderscheidt van de rest eindig je net als Pithune.
Dat hij een 13 in een dozijn track produceertis een compleet ander verhaal. Duidelijk toch?
Ben blij dat ik je wat heb kunnen leren.
Meester gaat een drankje doen. Xxx
Aeros heeft zich onderscheiden als artiest. Als je je tegenwoordig niet onderscheidt van de rest eindig je net als Pithune.
Dat hij een 13 in een dozijn track produceertis een compleet ander verhaal. Duidelijk toch?
Ben blij dat ik je wat heb kunnen leren.
Meester gaat een drankje doen. Xxx
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Wat een grap jij 
Heey Bryan leuk dat je er bent.wrote:En Geck-o ook in de ogen van sommigen die het niet veel luisteren.
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Luister hier maar even naar voordat je weer onnodige dingen gaat zeggen. En hier kun je nog zo 10 platen van Geck-O bij zetten die totaal buiten dit straatje vallen.
Sorry dat ik hier even op moet reageren, maar:wrote:Het label is onderscheidend ten opzichte van andere labels. Thera en nog tientallen andere DJ's maken 13 in dozijn tracks. En Geck-o ook in de ogen van sommigen die het niet veel luisteren.
13 in een dozijn betekent: Heel gewoontjes, niks bijzonders, niet opvallend, te veel voorkomend, zoals de massa.
Niet apart, uniek of exclusief.
Produceert Geck-o 13 in een dozijn volgens jou?
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Doet Geck-o zeker niet, al vind ik wel dat veel geluiden van hem vaak terug komen in tracks. Dus alleen bij dat kan je zeggen dat je misschien bepaalde sounds al is gehoord hebt.wrote:Sorry dat ik hier even op moet reageren, maar:wrote:Het label is onderscheidend ten opzichte van andere labels. Thera en nog tientallen andere DJ's maken 13 in dozijn tracks. En Geck-o ook in de ogen van sommigen die het niet veel luisteren.
13 in een dozijn betekent: Heel gewoontjes, niks bijzonders, niet opvallend, te veel voorkomend, zoals de massa.
Niet apart, uniek of exclusief.
Produceert Geck-o 13 in een dozijn volgens jou?
Verder zou ik het niet weten want ken niet alle tracks van Geck-o
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Wat Cirixxx zegt. En Geck-E natuurlijk excluded Daveytl ... 
Hahahahahahaha wat een discussies ook altijd

Ok.wrote:Wat Cirixxx zegt. En Geck-E natuurlijk excluded Daveytl ...
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
mijn hemel wat word er een partij onzin op dit forum uitgestrooid zeg, al de zoveelste onzinnige discussie die ik langs zie komen, Bryan wat maakt jou de "meester" dan, ik heb je nog niks slims zien zeggen? 
Je gaat er ook gewoon in mee hihi mongolwrote:mijn hemel wat word er een partij onzin op dit forum uitgestrooid zeg, al de zoveelste onzinnige discussie die ik langs zie komen, Bryan wat maakt jou de "meester" dan, ik heb je nog niks slims zien zeggen?
Ga dat haantjesgedrag ff lekker ergens anders uitvoerenwrote:Je gaat er ook gewoon in mee hihi mongolwrote:mijn hemel wat word er een partij onzin op dit forum uitgestrooid zeg, al de zoveelste onzinnige discussie die ik langs zie komen, Bryan wat maakt jou de "meester" dan, ik heb je nog niks slims zien zeggen?
Last edited by Broken Balance on 06 Jun 2014 11:00, edited 1 time in total.
Hou er gewoon over op aub en ga verder on topic, want dit plaatje is niet zo speciaal, maar ook nie verkeerd. gewoon een lekker nummertje 
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Reactie maar aangepast Broken Balance? 
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Hey kijk zoals troll face ken ik nog niet! kan ik ook weer toevoegen aan de collectie
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Bryan DJ voor mij nu al verkozen tot meest irritante lid van 2014, sommige mensen snappen het gewoon echt niet...
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
wrote:Bryan DJ voor mij nu al verkozen tot meest irritante lid van 2014, sommige mensen snappen het gewoon echt niet...
Wie was het in 2013?
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Hahaha negatieve aandacht is ook aandacht denk ikwrote:wrote:Bryan DJ voor mij nu al verkozen tot meest irritante lid van 2014, sommige mensen snappen het gewoon echt niet...![]()
Wie was het in 2013?