Last edited by Helicaze on , edited 3 times in total.
Interesse gewekt! Is die stem hetzelfde als in Beat The Darkness van andy svge?
Wauw
! Hij heeft echt de smaak weer te pakken 
Toffe opvolger van sky is the limit 
Ditwrote:Toffe opvolger van sky is the limit
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Dit soort sfeertjes hé

R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 29 days ago
Langere climaxen altijd fijn
Hij is echt lekker bezig! Vond ook zn set op decibel vet!
Vette track weer.
Setje op de main Decibel klonk ook erg goed.
Setje op de main Decibel klonk ook erg goed.
Dit klinkt weer erg lekker
Het lijkt in het begin wel erg veel op b-front
Last edited by Koen on , edited 1 time in total.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wauw, wat een plaat 
Allejezus keizer kuzco op een lama. Ik hield mijn hart vast bij het zien van Adaro, maar dit is echt heel goed. Sterke bombastische melodie. Goede vocals die sfeer creëren en geen overmaat aan kickrolls. Ik heb ook echt het idee dat veel producers in gaan zien dat de eentonige kick, anti dood en verderf hype een beetje voorbij is en er een steeds grotere fanbase weer terug naar de basis van hardstyle wilt. Kippenvel melodieën en een sfeertje waarbij de haren op je ballen zelfs overeind van gaan staan. TOTY materiaal voor mij.
Dit gaat weer de goede kant op ja!
Wel een beetje saaie repeterende melodie om toch kritisch te blijven. Maakt de plaat een beetje simpel. Desalniettemin is dat al veel beter dan zijn andere recente werk natuurlijk
Wel een beetje saaie repeterende melodie om toch kritisch te blijven. Maakt de plaat een beetje simpel. Desalniettemin is dat al veel beter dan zijn andere recente werk natuurlijk
Eens. Ik heb het gevoel dat ik 4 minuten naar dezelfde melodie aan het luisteren ben.wrote:Dit gaat weer de goede kant op ja!![]()
B
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2010
last seen Sep 2021
Wat een vette plaat 
Hopelijk krijgen we steeds meer van de 'oude' Adaro te horen
Hopelijk krijgen we steeds meer van de 'oude' Adaro te horen
Fijn nummertje dit, alleen vind ik het wel weer een beetje eentonig. Adaro zet wel stappen vooruit. 
Dit en echt een fijne track. Wel eens met de meningen over de melo.wrote:Langere climaxen altijd fijn