View on YouTube
@16:42
Adaro heeft de smaak toch weer goed te pakken. Wat een enorme bak drive en kippenvel bezorgt deze track me 
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
wrote:Hele vette plaat weer!ik was even een tijdje niet meer zo geïnteresseerd in Adaro maar daar is de laatste tijd zeker verandering in gekomen
Jep, zijn laatste platen spreken me weer aan, zo ook deze. Hopelijk dat hij dit nu ook vol weet te houden.
Hij is goed bezig! Niet meer verwacht dat hij dit soort muziek nog zou maken, echt weer n beetje de oude adaro. Vaak n beetje eentonig en het herhalen van dezelfde melodie, maar dan is het op n een of andere manier toch tering vet.
Deze doet me ook n beetje aan MYST denken.
Deze doet me ook n beetje aan MYST denken.
Die melodie gaat wel iets te lang door, maar de sfeer is super. Geslaagd plaatje weer 
Wauw, wat een plaat is dit dan! 
Holy shit, volgens mij heeft Adaro z'n creativiteit weer terug gevonden. Mega vet!
De breaks en de sfeer in de gehele plaat is erg vet gedaan. Zonde alleen dat je dan het hele nummer door dezelfde melodie hebt. Beetje simpel. Maar wel de complimenten aan Adaro!
Dat met die melodie heb ik ook! Daardoor wordt de plaat wat saai imowrote:De breaks en de sfeer in de gehele plaat is erg vet gedaan. Zonde alleen dat je dan het hele nummer door dezelfde melodie hebt. Beetje simpel. Maar wel de complimenten aan Adaro!
Lang geleden dat ik een Adaro plaat leuk vond.
Ik vind hem juist vet door die eentonigheid. Dat maakt de sfeer.
Geen verkeerde plaat, maar wel echt super eentonig door die melodie...
Fijne opbouw, een simpele maar doeltreffende melodie die me gelijk pakt, geen rare stuiterende kicks of random kickrolls, een climax met melodie. Dit klinkt goed