Haha ramt toch wel heel hard door zeg 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Adaro ft. Danny Scandal - For The Street (Regain Remix) (A2REC096)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC096
- 01For The Street (Regain Remix)
- 02For The Street (Regain Remix Radio Edit)
-
S
Jawel deze heeft het orgineel zeker overtroffen
Toch best wel een standaard raw plaatje maar Regain weet mij er idd toch altijd mee op de een of andere manier te boeien.
In HQ net zo tof
lijkt me wel echt een plaat om live te horenn. Die hoge kickrolls doen me trouwens aan Tymon denken 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Verschrikkelijk slecht vind ik dit, die screeches zijn wel behoorlijk lelijk afgewerkt. Derest is ook standaard en niet boeiend.
Ik vind deze plaat eerlijk gezegd steeds beter worden 
Dit. Die mysterieuze break en opbouw naar de 2e climax.. 'Gangsta beat for the Street!'. Snoei.wrote:Ik vind deze plaat eerlijk gezegd steeds beter worden
Regain zal hem wel draaien tijdens Polish Raw Showcasewrote:ik wil deze gaarne op Defqon beluisteren
Hoor ook gewoon geen enkele drive van het origineel terug. Lijkt meer een op zich zelf staande track..
Ik vind dat (op de break na) er weining van het origineel over blijft. Desondanks wel dikke plaat 
Adaro op de Red op zondag hopelijk ookwrote:Regain zal hem wel draaien tijdens Polish Raw Showcasewrote:ik wil deze gaarne op Defqon beluisteren
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Adaro ft. Danny Scandal - For The Street (Regain Remix) (A2REC096)
Label: A2 Records
WEB release: 29/07/2015
Tracks:
Adaro ft. Danny Scandal - For The Street (Regain Remix)
Samples:
View on SoundCloud
Bron: SC
Label: A2 Records
WEB release: 29/07/2015
Tracks:
Adaro ft. Danny Scandal - For The Street (Regain Remix)
Samples:
View on SoundCloud
Bron: SC
dit is me iets teveel kickscreech feest
Verplaatst. Sample van A2 is opeens weg, maar ga er vanuit dat release etc. wel klopte.
Over de plaat zelf. Leuke remix, drive genoeg, maar heel vernieuwend is dit nou niet
Over de plaat zelf. Leuke remix, drive genoeg, maar heel vernieuwend is dit nou niet
Denk dat het ook niet de bedoeling was dat de preview openbaar werd. Er is verder ook niks bekend gemaakt op social media.wrote:Verplaatst. Sample van A2 is opeens weg, maar ga er vanuit dat release etc. wel klopte.
Release datum zal idd gewoon kloppen denk ik.
Cat nr stond verkeerd in de link. Waarschijnlijk daarom een reupload?
Mwoah, ben zelf niet zo'n grote fan van Regain. Z'n platen klinken allemaal erg dof en niet goed afgewerkt. Kicks zullen live wel hard klinken, maar moet dat eerst maar 's horen voordat k er een oordeel over geef.
-
HHardtraxxer
- 118 posts member since 2014
- last seen Jun 2015
Ik had exact dezelfde gedachtegang als jij. Ik raad je echt aan 1 van zijn sets te bezoekenwrote:Mwoah, ben zelf niet zo'n grote fan van Regain. Z'n platen klinken allemaal erg dof en niet goed afgewerkt. Kicks zullen live wel hard klinken, maar moet dat eerst maar 's horen voordat k er een oordeel over geef.
Doet het weerwrote:Verplaatst. Sample van A2 is opeens weg
Vorige week op Intents gehoord, wat een gruwelijk vette plaat is dit zeg. Echt een van m'n favorieten de laatste tijd 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Wat is hier anders aan dan al die andere screech platen?
Ik snap zelf eigenlijk ook niet wat hier zo bijzonder aan is, maar toch sta ik weer als een malloot te springen in m'n kamer.
-
GHardtraxxer
- 459 posts member since 2012
- last seen Sep 2019
This is absolutely massive! Great work Pawel, really great to see the progress you have made since your early work with us! 
-
JHardtraxxer
- 155 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Live is hij echt geweldig! Alleen vond hem in de Indigo die screach beetje te schel, ben benieuwd hoe dat in HQ op me headset klinkt. En hij is niet heel origineel zoals veel voor mij zeggen.