Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
For The Streets, moeilijk hé, luisteren. 
EDIT: intro lijkt veel op Answers inderdaad. Klinkt zeker niet slecht, maar ik vind het saai worden tijdens de climax, helaas..
EDIT: intro lijkt veel op Answers inderdaad. Klinkt zeker niet slecht, maar ik vind het saai worden tijdens de climax, helaas..
Last edited by Qlown on 18 Aug 2013 21:29, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Laatste 4 kicks die omlaag gaan zijn heerlijk en er zit een lekkere drive in maar die pitch omhoog is toch weer bah hoor.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Klinkt vet
Adaro maakt altijd zulke energieke tracks, heerlijk!
-
A
Lijkt inderdaad veel op z'n Answers remix maar dat vind ik geen probleem 
Lijkt indd op Answers, al vind ik die momenteel toch beter dan deze.
Maar ik zal maar wachten tot ik deze in HQ hoor
Maar ik zal maar wachten tot ik deze in HQ hoor
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Gaste, dit is toch werkelijk een superdikke track dit!!

-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
hij heeft ook een andere nieuwe track gespeeld adaro - History iemand daar wat van meegekregen op decibel?
en fluit er nou iemand mee op 2:37 ?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Jammer dat Adaro, die normaal gesproken voor elke solo een andere sound gebruikt, de zelfde sounds van Answers gebruikt dit keer. Toch is er weer heerlijk veel drive in die mid.
Volgens mij hebben ze de climax er uitgeknipt en is dat laatste deel alweer de outro.wrote:For The Streets, moeilijk hé, luisteren.
wrote:Klinkt vet![]()
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Jammer. Eerste x dat Adaro me teleursteld. Klinkt nergens naar ...
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Juist dit is t eerste wat in me opkwam toen ik deze gisteren hoorde op de afterpartywrote:Answers 2.0?
Midintro is een kopie van answers remix en de pitchkicks in de climax maken deze kopie compleet
Ik vraag me af wanneer adaro me eens gaat overtuigen..
Prima plaat met een heerlijke drive. Prachtige gast ook trouwens die danny scandal! 
Lijkt idd op answers 2.0..
maar ik vind de plaat wel heerlijk
maar ik vind de plaat wel heerlijk
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Volgens mij hebben ze ook wat geknipt..
Ik vind dit erg tegenvallen zeg. Standaard en vind er niks aan. Erg jammer, want ik vind de meeste nummers van Adaro erg lekker en zijn set op Decibel was ook weer geweldig!
Helaas, deze weet me niet te pakken. Dat is ook de eerste keer bij Adaro. Ik heb het idee dat hier niet zoveel tijd ingestoken is. Net alsof dit vlug even gemaakt moest worden voor Decibel.
History is a Lie van Festuca en Alternatewrote:hij heeft ook een andere nieuwe track gespeeld adaro - History iemand daar wat van meegekregen op decibel?
wrote:History is a Lie van Festuca en Alternatewrote:hij heeft ook een andere nieuwe track gespeeld adaro - History iemand daar wat van meegekregen op decibel?
wrote:Ik vind dit erg tegenvallen zeg. Standaard en vind er niks aan. Erg jammer, want ik vind de meeste nummers van Adaro erg lekker en zijn set op Decibel was ook weer geweldig!
Die melodie is wel heerlijk! Intro is wel beetje veel Answers Remix. Vocalen zijn wel lekker.