wie was de pony liefhebber hier ook alweer
ExoBassTixwrote:wie was de pony liefhebber hier ook alweer
ExoBassTixwrote:wie was de pony liefhebber hier ook alweer
wrote:Das gvd zo'n pony geval zie ik op google...

wrote:Das gvd zo'n pony geval zie ik op google... Kies dan ff een andere naam man.

wrote: Die lange met dat petje staat gewoon voor de volle 3 minuten liefkozend om zich heen te glimlachen om als absoluut hoogtepunt (1:45) de jongen met 3 watertjes langs zijn chromosoomburen te loodsen. Als dit godverdomme nog geen boyfriend material is weet ik het ook niet meer
HYPEDwrote:Release update: Touch A Star verschijnt binnenkort op Q-dance Records
wrote:Wat ik heel bijzonder vind is dat ze het project Nomansland gebruikt hebben, maar dat het nu gewoon een Adaro vs B-front track is waarin Pulse (Dawnfire) een ft. label krijgt. Wat deed hij vroeger dan bij 2-Sidez? Koffie halen? Was B-front daar vooral het producerende meesterbrein achter? Had het dan gewoon een B-front vs Dawnfire plaat van gemaakt.
Gewoon een remake van een track die ze nooit mochten/konden releasen. Vervolgens Adaro bij het project betrokken en alledrie een aparte vermelding gegeven. Geloof jij niet dat Adaro betrokken is geweest?wrote:Wat ik heel bijzonder vind is dat ze het project Nomansland gebruikt hebben, maar dat het nu gewoon een Adaro vs B-front track is waarin Pulse (Dawnfire) een ft. label krijgt. Wat deed hij vroeger dan bij 2-Sidez? Koffie halen? Was B-front daar vooral het producerende meesterbrein achter? Had het dan gewoon een B-front vs Dawnfire plaat van gemaakt.
Vanaf 1:16 het bekertje ook even als tandenstoker gebruiken om daarna de hele smeerbende weg te slokken met wat bierwrote:Die lange met dat petje staat gewoon voor de volle 3 minuten liefkozend om zich heen te glimlachen om als absoluut hoogtepunt (1:45) de jongen met 3 watertjes langs zijn chromosoomburen te loodsen. Als dit godverdomme nog geen boyfriend material is weet ik het ook niet meerwrote:View on YouTube