ik draai me mening bij nu ik hem live gehoord heb. Erg vet plaatje 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Ik ben dit plaatje meer gaan waarderen, alleen heb ik deze nog niet live gehoord 
Ik ben er over uit. Iedereen die dit slecht vindt is geen man! Steffnov, reveal your secret! AAHOOEE!
Kom op zeg, dit is zo'n gave track live. Echt van genoten op decibel, iedereen ging hier fucking goed op los
Kom op zeg, dit is zo'n gave track live. Echt van genoten op decibel, iedereen ging hier fucking goed op los
Nee hoor, is gewoon kansloze troep dit

-
S
Heb het voor de zekerheid nog ff gechecked, maar hij hing er nog steedswrote:Ik ben er over uit. Iedereen die dit slecht vindt is geen man! Steffnov, reveal your secret! AAHOOEE!
Misschien als tooltje was hij leuk geweest, maar dit blijft geen enkel niveau van kwaliteit hebben. Ipv 300 vind ik dit meer te vergelijken met Meet The Spartans, op sommige momenten in een bepaalde bui best geinig, maar verder is er níets goed aan.
Jouw secret was al een tijdje geen secret meerwrote:Nee hoor, is gewoon kansloze troep dit
Ik join geen clubjeswrote:Jouw secret was al een tijdje geen secret meerwrote:Nee hoor, is gewoon kansloze troep dit
Jammer dat Steffnov je clubje heeft gejoined
-
JHardtraxxer
- 155 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Vind het een erg lekker nummer, brengt een lekkere sfeer als ie live gedraaid word!
Live beukt deze zo lekker... thuis trouwens ook wel 
Vind dit ook echt helemaal niks
Erg simpel, live wel ietswat lache. Maar verre van bijzonder of echt kwaliteit is het niet 
Lekker duidelijk :pwrote:Erg simpel, live wel ietswat lache. Maar verre van bijzonder of echt kwaliteit is het niet
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Hoorde 'm gisteren op Hardstyle in the Park.
Vond 'm opzich best geinig live, maar niets meer dan dat..
Vond 'm opzich best geinig live, maar niets meer dan dat..