Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
3:53 met die screeches. 
Haha koningsnummer! Die videobeelden zijn zeker een positieve toevoeging ook 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
lekker dit!
clip is echt vet!
Holy shit wat klinkt dit afschuwelijk slecht.
Dit kan je toch niet serieus nemen?
Acti maakt altijd leuke originele dingen. Deze is ook weer best leuk, vooral met het filmpje erbij.
Ja. Dat filmpje geeft het juiste gevoel erbij.wrote:Acti maakt altijd leuke originele dingen. Deze is ook weer best leuk, vooral met het filmpje erbij.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
JA!

-
J
Denk je dat de artiest dat zelf wel doet?wrote:Holy shit wat klinkt dit afschuwelijk slecht.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat een ontzettend dikke plaat. 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Heerlijk die agressie van muziek in combinatie met de clip, lekker!
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Heel vet gedaan! 
-
A
Deze ging hard op free festival zooooo 
Het is nog altijd een film waar het vanaf komt, geen meme.wrote:Beetje een bij elkaar geraapt zootje van oude sounds die inhaken op een achterhaalde internet meme, lol.
Vette plaat
Niet zo lekker als de laatste plaatjes van hem.
De clip maakt dit nummer eigenlijk veel leuker en beter dan dat die is 
Doet me vrij weinig dit. Die outro klinkt op de kicks na dan wel weer lekker.
Ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat sommige mensen dit mooi vinden. Bij de meeste nummers begrijp ik wel wat er mooi gevonden KAN worden, maar dit klinkt gewoon zo tering slecht dat het echt niet acceptabel is. Zelfde als die High Voltage - Against the Law. Moet echt niet kunnen dit 
Vind alles aan deze track vet, behalve de climax, die sounds klinken me net wat te simpel, alsof 't door een kind gemaakt is met de standaard geluidjes uit Frooty Loops.

Hier wel deels mee eens, maar 't is een tikkie overdrevenwrote:Ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat sommige mensen dit mooi vinden. Bij de meeste nummers begrijp ik wel wat er mooi gevonden KAN worden, maar dit klinkt gewoon zo tering slecht dat het echt niet acceptabel is. Zelfde als die High Voltage - Against the Law. Moet echt niet kunnen dit