Ze moeten is een keer aan die datas gaan houden, Het album van crypsis zou ook al uit moeten zijn.
EDIT: heb net mail terug, mailtje staat in het bijbehorende topic
dat heeft niet zoveel zin...wrote:Ze moeten is een keer aan die datas gaan houden, Het album van crypsis zou ook al uit moeten zijn.
It was already clear for 2 months that the CD wouldn't make April.. But as far as I know, the CD will still hit may. The first vinyl sampler is already available now, so everything should be done by now!wrote:is this going to be released soon? i am waiting now for over 3 months![]()
hope it will be released this month!!!!
first it was march then it was april an now may....but i think its going to be released in december
I don't think so, It should be hard 4 U to Understand all those topicswrote: by the way: does someone speak german or italian?
D'r is geen webrelease van zeker?wrote:It was already clear for 2 months that the CD wouldn't make April.. But as far as I know, the CD will still hit may. The first vinyl sampler is already available now, so everything should be done by now!wrote:is this going to be released soon? i am waiting now for over 3 months![]()
hope it will be released this month!!!!
first it was march then it was april an now may....but i think its going to be released in december
Nope, maar van de 2 beste tracks al welwrote:Dat lijkt me niet, van veel nummers zijn er nog geen langere samples dan die van Q-Dance..
dat is wel juistwrote:Nope, maar van de 2 beste tracks al welwrote:Dat lijkt me niet, van veel nummers zijn er nog geen langere samples dan die van Q-Dance...
wrote:https://www.astralmusic.com/#itemno=AC104540;v=detail;pn=3;artist=Activator;ps=1;m0=Releases
Achja, tegenwoordig wacht ik niet meer op hardstijl releaseswrote:Hahahahah hadden we op kunnen rekenen. Nog meer uitstel
Inderdaad, doe ik ook, ik kijk bijna alleen nog maar bij de CD-releases, heb nog geen samples gehoord van veel nieuwe tracks.wrote:Achja, tegenwoordig wacht ik niet meer op hardstijl releaseswrote:Hahahahah hadden we op kunnen rekenen. Nog meer uitstelIk zie het wel wanneer ze uitkomen. Zo geniet ik toch wel meer van de platen. Voor mij zijn ze nog helemaal nieuw als ze uitkomen.
Je moet ff naar de Q-dance site gaan dan, staan allerlei samples.wrote:Inderdaad, doe ik ook, ik kijk bijna alleen nog maar bij de CD-releases, heb nog geen samples gehoord van veel nieuwe tracks.wrote:Achja, tegenwoordig wacht ik niet meer op hardstijl releaseswrote:Hahahahah hadden we op kunnen rekenen. Nog meer uitstelIk zie het wel wanneer ze uitkomen. Zo geniet ik toch wel meer van de platen. Voor mij zijn ze nog helemaal nieuw als ze uitkomen.
Dan heb ik eventjes verkeerd gelezen! Excuser.. Overigens luister ik ook niet elke dag alle nieuwe dingen hoorwrote:Khadber, ik wil juist geen samples meer horen van nummers die nog niet gereleased zijn