Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Tune of the Week #14
Poll eindigt op 21 apr 2010 16:37
The Prophet - My Religion [Scantraxx Silver/SSL009] 6%  6%  [ 10 ]
Pradera - Think About It / Spirit [Dutch Master Works/DMW053] 4%  4%  [ 7 ]
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2010 [Theracords/THER-034] 42%  42%  [ 72 ]
D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010] 48%  48%  [ 82 ]
Totaal aantal stemmen : 171
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Sowies Theracords!!!!
Trespassing is :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
The prophet natuurlijk
wat denk je Dan :P
en nu wachten.........


Heb je serieus voor die kut release gekozen Chris? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Die en nu wachten .. lijkt me iets om op te happen denk ik zo! :P Je denkt toch niet dat Chris voor Proppy gaat :P

Ofwel is zijn smaak heel erg gedaald
:evil:

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 20:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het staat op de voorpagina
Dj C-Mind schreef:
en nu wachten.........

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera, wat krijg ik een respect voor die man. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het staat op de voorpagina
Dj C-Mind schreef:
en nu wachten.........

:P

En het begint al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:22 
 
Hardtraxx Newbie

The Prophet, al wist ik eerst niet helemaal welke ik moest kiezen, dus eerst nog even wat releases opnieuw geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DraQonWar schreef:
The Prophet, al wist ik eerst niet helemaal welke ik moest kiezen, dus eerst nog even wat releases opnieuw geluisterd.


:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stem deze week niet. Vind de Scantraxx releases niet super boeiend en ben niet echt bekend met de Thera release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DraQonWar schreef:
The Prophet, al wist ik eerst niet helemaal welke ik moest kiezen, dus eerst nog even wat releases opnieuw geluisterd.


Laat me raden je stemt ook op Cohen en je bent voor Ajax?
Of meen je dit serieus en en heb je geen jodenobsessie :P

sorry moest even
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gekozen voor Pradera, volgens mij al enigste :D
E.P. van Thera nog niet heel veel van gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:38 
 
Hardtraxxer

DBSTF gekozen. Together is gewoon een fijne track. Theracords is niet mijn smaak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Thera :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grappig man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De frontpage speculatie is nog waar ook, DBSTF schiet omhoog. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jah het is wel lastig voor hen deze week, ze moeten kiezen tussen twee scantraxx releases :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jah het is wel lastig voor hen deze week, ze moeten kiezen tussen twee scantraxx releases :')


pfff... ik weet niet wat ik hier over moet zeggen hoor, het enige nummer die mij aanspreek op die van Thera is Trespassing, de rest boeit me helemaal niks, dan ga ik toch niet voor de ene nummer op die vinyl stemmen? En die van The Prophet is gewoon poep, en die van Pradera gaat wel. Nou en IK!!! vind Together gewoon een lekker plaatje, mag dat? Daarom stem ik op die van DBSTF, en dat heeft echt helemaal niks met Scantraxx te maken. Sorry Lyst, maar over mijn smaak valt echt niet te twisten...

Echt wat boeit 't nou wat het label is... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:02 
 
Hardtraxx Newbie

Theracords deze keer voor mij al heeft DBSTF met Together ook een lekker plaatje gemaakt. Alone, dat vind ik toch zo'n vage plaat. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:02 
 
Hardtraxx Addict

DBSTF, kan together wel waarderen ^^
Normaal wel een fan van theracords maar dit vind ik nou echte bagger :/
the prophet :x
Pradera zou bij mij op de 2de plek kome deze week :)

en zeg nu niet dat ik niet verder kijk dan dat me neus lang is, ben wel een kleine van van theracords maar dit vind ik niets :thumbdown: En ik vind together een heerlijke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Lyst schreef:
Jah het is wel lastig voor hen deze week, ze moeten kiezen tussen twee scantraxx releases :')


Sorry Lyst, maar over mijn smaak valt echt niet te twisten...


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
G1LL schreef:
Lyst schreef:
Jah het is wel lastig voor hen deze week, ze moeten kiezen tussen twee scantraxx releases :')


Sorry Lyst, maar over mijn smaak valt echt niet te twisten...


:aww:


Ik wil niet zielig doen hoor dakpan, maar ik irriteer me soms aan zulke opmerkingen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:23 
 
Hardtraxxer

Negert schreef:
Met 2 waardeloze Scantraxx releases is de keus snel gemaakt: Thera! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

ik had het ook over het voorpaginavolk. Voordat dit op de vp stond had theracords 26 stemmen en dbstf 10. Daarvan heeft bijna iedereen gepost dat hij voor theracords stemde en niemand voor dbstf. Vervolgens komt t op de voorpagina en verdriedubbeld dbstf binnen een uur of 2. Terwijl theracords nauwelijks stijgt. Is het toeval dat de mensen op de vp, die zich over het algemeen minder verdiept hebben altijd voor de bekende dj kiest. Ik betwijfel of die mensen alle releases wel eens checken... Ik had het dus niet over een individuele stemmer die toevallig van dbstf houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
ik had het ook over het voorpaginavolk. Voordat dit op de vp stond had theracords 26 stemmen en dbstf 10. Daarvan heeft bijna iedereen gepost dat hij voor theracords stemde en niemand voor dbstf. Vervolgens komt t op de voorpagina en verdriedubbeld dbstf binnen een uur of 2. Terwijl theracords nauwelijks stijgt. Is het toeval dat de mensen op de vp, die zich over het algemeen minder verdiept hebben altijd voor de bekende dj kiest. Ik betwijfel of die mensen alle releases wel eens checken... Ik had het dus niet over een individuele stemmer die toevallig van dbstf houd.


Kunnen we niet instellen dat alleen HT mensen boven de 200 posts mogen stemmen ofzo? (mensen die aardig/tot zeer actief zijn op HT) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Lyst schreef:
ik had het ook over het voorpaginavolk. Voordat dit op de vp stond had theracords 26 stemmen en dbstf 10. Daarvan heeft bijna iedereen gepost dat hij voor theracords stemde en niemand voor dbstf. Vervolgens komt t op de voorpagina en verdriedubbeld dbstf binnen een uur of 2. Terwijl theracords nauwelijks stijgt. Is het toeval dat de mensen op de vp, die zich over het algemeen minder verdiept hebben altijd voor de bekende dj kiest. Ik betwijfel of die mensen alle releases wel eens checken... Ik had het dus niet over een individuele stemmer die toevallig van dbstf houd.


Kunnen we niet instellen dat alleen HT mensen boven de 200 posts mogen stemmen ofzo? (mensen die aardig/tot zeer actief zijn op HT) :P


Dat krijg je weer geen eerlijk beeld van de realiteit.
Je laat toch ook niet alleen alle rijke mensen tijdens de verkiezingen stemmen, dan wint VVD overduidelijk :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle