Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago

Tune of the Week #14

Poll ended at 21 Apr 2010 16:37

The Prophet - My Religion [Scantraxx Silver/SSL009]
10
6%
Pradera - Think About It / Spirit [Dutch Master Works/DMW053]
7
4%
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2010 [Theracords/THER-034]
72
42%
D-Block & S-Te-Fan - Together [Scantraxx Evolutionz/SCANEVO010]
82
48%

Total votes: 171

Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
bourzwain wrote:Sowies Theracords!!!!
Trespassing is :bomb: :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Dj C-Mind wrote:The prophet natuurlijk
wat denk je Dan :P
en nu wachten.........
Heb je serieus voor die kut release gekozen Chris? :lol:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Die en nu wachten .. lijkt me iets om op te happen denk ik zo! :P Je denkt toch niet dat Chris voor Proppy gaat :P

Ofwel is zijn smaak heel erg gedaald
:evil:

:kiss2:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Het staat op de voorpagina
Dj C-Mind wrote:en nu wachten.........
:P
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Thera, wat krijg ik een respect voor die man. :thumbup:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Lyst wrote:Het staat op de voorpagina
Dj C-Mind wrote:en nu wachten.........
:P
En het begint al :P
D
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen Jun 2012
The Prophet, al wist ik eerst niet helemaal welke ik moest kiezen, dus eerst nog even wat releases opnieuw geluisterd.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
DraQonWar wrote:The Prophet, al wist ik eerst niet helemaal welke ik moest kiezen, dus eerst nog even wat releases opnieuw geluisterd.
:worship: :lol:
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Stem deze week niet. Vind de Scantraxx releases niet super boeiend en ben niet echt bekend met de Thera release.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
DraQonWar wrote:The Prophet, al wist ik eerst niet helemaal welke ik moest kiezen, dus eerst nog even wat releases opnieuw geluisterd.
Laat me raden je stemt ook op Cohen en je bent voor Ajax?
Of meen je dit serieus en en heb je geen jodenobsessie :P

sorry moest even
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Gekozen voor Pradera, volgens mij al enigste :D
E.P. van Thera nog niet heel veel van gehoord!
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
DBSTF gekozen. Together is gewoon een fijne track. Theracords is niet mijn smaak :/
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Thera :thumbsup:
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Grappig man :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
De frontpage speculatie is nog waar ook, DBSTF schiet omhoog. :')
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Jah het is wel lastig voor hen deze week, ze moeten kiezen tussen twee scantraxx releases :')
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Lyst wrote:Jah het is wel lastig voor hen deze week, ze moeten kiezen tussen twee scantraxx releases :')
pfff... ik weet niet wat ik hier over moet zeggen hoor, het enige nummer die mij aanspreek op die van Thera is Trespassing, de rest boeit me helemaal niks, dan ga ik toch niet voor de ene nummer op die vinyl stemmen? En die van The Prophet is gewoon poep, en die van Pradera gaat wel. Nou en IK!!! vind Together gewoon een lekker plaatje, mag dat? Daarom stem ik op die van DBSTF, en dat heeft echt helemaal niks met Scantraxx te maken. Sorry Lyst, maar over mijn smaak valt echt niet te twisten...

Echt wat boeit 't nou wat het label is... :')
Last edited by G1LL on 14 Apr 2010 22:02, edited 1 time in total.
F
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Theracords deze keer voor mij al heeft DBSTF met Together ook een lekker plaatje gemaakt. Alone, dat vind ik toch zo'n vage plaat. :/
Last edited by Fom on 15 Apr 2010 22:16, edited 1 time in total.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
DBSTF, kan together wel waarderen ^^
Normaal wel een fan van theracords maar dit vind ik nou echte bagger :/
the prophet :x
Pradera zou bij mij op de 2de plek kome deze week :)

en zeg nu niet dat ik niet verder kijk dan dat me neus lang is, ben wel een kleine van van theracords maar dit vind ik niets :thumbdown: En ik vind together een heerlijke plaat :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
G1LL wrote:
Lyst wrote:Jah het is wel lastig voor hen deze week, ze moeten kiezen tussen twee scantraxx releases :')
Sorry Lyst, maar over mijn smaak valt echt niet te twisten...
:aww:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Dakpan wrote:
G1LL wrote:
Sorry Lyst, maar over mijn smaak valt echt niet te twisten...
:aww:
Ik wil niet zielig doen hoor dakpan, maar ik irriteer me soms aan zulke opmerkingen :surrender:
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Negert wrote:Met 2 waardeloze Scantraxx releases is de keus snel gemaakt: Thera! :bomb:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
ik had het ook over het voorpaginavolk. Voordat dit op de vp stond had theracords 26 stemmen en dbstf 10. Daarvan heeft bijna iedereen gepost dat hij voor theracords stemde en niemand voor dbstf. Vervolgens komt t op de voorpagina en verdriedubbeld dbstf binnen een uur of 2. Terwijl theracords nauwelijks stijgt. Is het toeval dat de mensen op de vp, die zich over het algemeen minder verdiept hebben altijd voor de bekende dj kiest. Ik betwijfel of die mensen alle releases wel eens checken... Ik had het dus niet over een individuele stemmer die toevallig van dbstf houd.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Lyst wrote:ik had het ook over het voorpaginavolk. Voordat dit op de vp stond had theracords 26 stemmen en dbstf 10. Daarvan heeft bijna iedereen gepost dat hij voor theracords stemde en niemand voor dbstf. Vervolgens komt t op de voorpagina en verdriedubbeld dbstf binnen een uur of 2. Terwijl theracords nauwelijks stijgt. Is het toeval dat de mensen op de vp, die zich over het algemeen minder verdiept hebben altijd voor de bekende dj kiest. Ik betwijfel of die mensen alle releases wel eens checken... Ik had het dus niet over een individuele stemmer die toevallig van dbstf houd.
Kunnen we niet instellen dat alleen HT mensen boven de 200 posts mogen stemmen ofzo? (mensen die aardig/tot zeer actief zijn op HT) :P
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
G1LL wrote:
Lyst wrote:ik had het ook over het voorpaginavolk. Voordat dit op de vp stond had theracords 26 stemmen en dbstf 10. Daarvan heeft bijna iedereen gepost dat hij voor theracords stemde en niemand voor dbstf. Vervolgens komt t op de voorpagina en verdriedubbeld dbstf binnen een uur of 2. Terwijl theracords nauwelijks stijgt. Is het toeval dat de mensen op de vp, die zich over het algemeen minder verdiept hebben altijd voor de bekende dj kiest. Ik betwijfel of die mensen alle releases wel eens checken... Ik had het dus niet over een individuele stemmer die toevallig van dbstf houd.
Kunnen we niet instellen dat alleen HT mensen boven de 200 posts mogen stemmen ofzo? (mensen die aardig/tot zeer actief zijn op HT) :P
Dat krijg je weer geen eerlijk beeld van de realiteit.
Je laat toch ook niet alleen alle rijke mensen tijdens de verkiezingen stemmen, dan wint VVD overduidelijk :P