Uiteindelijk ook voor JDX gekozen, heb deze toch net wat meer geluisterd dan de Zatox tracks de afgelopen dagen. Daar baseer ik mijn stem op. Maar vind het allebei echt dikke releases!! ook die van mythica overigens.
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Zatox gekozen, gewoon veels te dikke release is dat, hoop zaterdag creation een keer live te horen 
Zatox gestemd, alhoewel hij zware concurentie heeft met de Mythica vinyl en (in mindere mate) Elixer. 
-
D
kheb op Mythica gestempt super dikke release 
Zatox heeft mij stem niet nodig. Het is toch al een goddelijke release!
ik ben toch voor mythica gegaan, deze mannen verdienen het... zalige release
ik ben toch voor mythica gegaan, deze mannen verdienen het... zalige release
Heel dikke release week!
Heb na lang nadenken toch maar voor zatox gekozen, Wan taim echt een heerlijk nummertje ook en live the moment een heerlijke melody jammer van de break op de duur
Maar zatox knalt gewoon zo lekker!!!
Heb na lang nadenken toch maar voor zatox gekozen, Wan taim echt een heerlijk nummertje ook en live the moment een heerlijke melody jammer van de break op de duur
Maar zatox knalt gewoon zo lekker!!!
erg moeilijk deze week
zat echt te denken over Zatox en Dozer.
Uiteindelijk Dozer geworden, in de Zatox EP zaten maar 2 tracks in die me echt kunnen boeien, en in Dozer zijn dat beide tracks.
zat echt te denken over Zatox en Dozer.
Uiteindelijk Dozer geworden, in de Zatox EP zaten maar 2 tracks in die me echt kunnen boeien, en in Dozer zijn dat beide tracks.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
CREATION Bam BAM 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
@ lyst, eigenlijk zou je dan alleen de beste 2 platen van zatox met de 2 platen van dozer moeten vergelijken. Dan is het eerlijker ik bedoel 4 platen of 2 platen dat is nogal een verschil
Tja het gaat hier om de beste release, als er erg slechte platen op een release staat, trekt dat de kwaliteit van de release naar beneden. Als ik trouwens van beide de beste neem, wint dozerJust4Music wrote:@ lyst, eigenlijk zou je dan alleen de beste 2 platen van zatox met de 2 platen van dozer moeten vergelijken. Dan is het eerlijker ik bedoel 4 platen of 2 platen dat is nogal een verschil
inderdaad ik ook. live the moment is gewoon een vet nummer alleen helaas te vaak gedraaid. word hij alleen niet minder vet om.evasive wrote:waar slaat dat op?? heb vet lang op die tracks gewacht dus nu stem ik er ook gewoon op!S.P.T. wrote:Wat een release week![]()
Denk dat Zatox dik gaan winnen, tenzij de hitjes stemmers komen om op Live the Moment te stemmen, maar ik stem toch op Mythica
Ja mijn voorspelling is uitgekomen. 
Edit: Ik voorspel dat de volgende gewonnen wordt door Coone.
Edit: Ik voorspel dat de volgende gewonnen wordt door Coone.
Ik denk door Max Enforcer & The Rush 
ik weet het denk ik wel zekerChukkels wrote:Ik denk door Max Enforcer & The Rush
Oja die release was ik helemaal vergeten. Kut nu klopt mijn voorspelling niet meer. 
veel goede, maar zatox is toch echt de man hier!
mag wat mij betreft ook vaker geboekt worden!
mag wat mij betreft ook vaker geboekt worden!