allemaal zijn ze erg lekker, maar Zatox without a doubt de winner!
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
G
Zatox sowieso. Creation knalt keihard en Drop the Track klinkt ook geweldig. Ear Fucking iets minder maar dat maakt Andromeda weer goed. Niks geen super mooie melodie maar gewoon beuken. 
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
'Hitjes-stemmers' :') JDX, no doubt.. puur om Wan Taim, de eerste versie vond k wel beter dan deze. Zatox overigens supergeile tracks
Dat geloof ik, anders had je wel op iemand anders gestemd dunkt mij.The Hardstyler-1994 wrote:zatox gekozen
ik vond dit de beste dat er tussen was
Hoezo hitjes stemmers, als ik zatox nou eens goede platen vond hebben en jdx- wam taim een vreselijke plaat vind?qorbatjov wrote:'Hitjes-stemmers' :') JDX, no doubt.. puur om Wan Taim, de eerste versie vond k wel beter dan deze. Zatox overigens supergeile tracks
Goede week!
Jammer genoeg geen moeielijke keuze
ZATOX
Jammer genoeg geen moeielijke keuze
ZATOX
ben het deels wel met je eens, maar zeg zelf JDX heeft gewoon een hit gemaakt... dan mag ik toch zekers wel op deze lekkere track stemmen zonder een hitjes-stemmer te zijn?? Brennan Heart - Revelations vond ik trouwens een welverdiende winnaar vorige week! én ik vind de 4tracks van zatox ook zeker nice, maar live the moment is zeker beter dan de 4 tracks van zatox (=meningS.P.T. wrote:Ik zeg niet dat iedereen die op JDX stemt een hitjesstemmer is. Maar vorige week won Brennan Heart ook met een ruime meerderheid van stemmen, vorige week waren de releases weliswaar wat minder dan deze week qua bekendheid, maar volgens mij heeft Brennan Heart gewonnen door ´Hitjesstemmers´. Denk in ieder geval wel zeker te weten dat dat niet De Tune van het Jaar gaat wordenevasive wrote:waar slaat dat op?? heb vet lang op die tracks gewacht dus nu stem ik er ook gewoon op!S.P.T. wrote:Wat een release week![]()
Denk dat Zatox dik gaan winnen, tenzij de hitjes stemmers komen om op Live the Moment te stemmen, maar ik stem toch op MythicaWaar Zatox en JDX wel kans op hebben denk ik
Maargoed, misschien zie ik het wel verkeerd
Last edited by evasive on 17 Mar 2010 21:55, edited 1 time in total.
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
Ik doelde op de eerder gemaakte uitspraak: 'hitjesstemmers' en niet op iemands keuze oidThe Indicator wrote:Hoezo hitjes stemmers, als ik zatox nou eens goede platen vond hebben en jdx- wam taim een vreselijke plaat vind?qorbatjov wrote:'Hitjes-stemmers' :') JDX, no doubt.. puur om Wan Taim, de eerste versie vond k wel beter dan deze. Zatox overigens supergeile tracks
Oh niet gelezen, nee vond vorige week niet dat revalitions de beste track was, ben nu vergeten wat ik had gestemd xD
Zitten paar aardig vette releases bij!
Zatox is t beste, 4 dikke
's
Zatox is t beste, 4 dikke
als je 3 jaar de tijd hebt wel ja hahaoostzaner wrote:Zeker JDX als je na 3 jaar lang geen releases hebt gehad en dan met zo'n nummer terug komt dan ben je echt goed bezig!
Gelukkig produceert JDX fulltime en doet hij vooral geen andere dingen.Envious wrote:als je 3 jaar de tijd hebt wel ja hahaoostzaner wrote:Zeker JDX als je na 3 jaar lang geen releases hebt gehad en dan met zo'n nummer terug komt dan ben je echt goed bezig!
Het is hier toch geen TMF-forum ofzo
Ik neem aan dat de meeste stemmen op de plaat die ze het meest aanspreekt. Niet omdat het een hit is...
Ik ga iig helemaal voor Creation EP al vind ik 'Wan Taim' echt de shit en de platen van Dozer ook heerlijk, die van Zatox steken er toch echt met kop en schouders bovenuit!
Ik ga iig helemaal voor Creation EP al vind ik 'Wan Taim' echt de shit en de platen van Dozer ook heerlijk, die van Zatox steken er toch echt met kop en schouders bovenuit!
Op welke schaal?Lyst wrote:Zatox met 0.05 verschil op de nieuwe dozer

-
S
Sorry JDX, kga toch voor Zatox
.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
tog maar Zatox!
Van 1.0-10.0, ik rate de releases. De gemiddelde score van de dozer release was 8.2 en die van zatox 8.25. Minimaal verschil dusShevie wrote:Op welke schaal?Lyst wrote:Zatox met 0.05 verschil op de nieuwe dozer
Zatox, maar niet overduidelijk! JDX komt in de buurt en die van Mythica mag er ook zekeeeer wezen! 
Ik ga voor JDX, puur omdat ik bij Live The Moment donderse kippenvel kreeg.
al heb ik heb deze track wel te vaak geluisterd...
Ik moet trouwens zeggen dat ik Drop The Track en Andromeda wel de
vindt!

al heb ik heb deze track wel te vaak geluisterd...
Ik moet trouwens zeggen dat ik Drop The Track en Andromeda wel de
JDX Goede release
Ik ga toch voor ZATOX!!
Ik ga toch voor ZATOX!!
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
maar ff een andere, we gaan van #5 naar #10?¿
Deze TOTW is #10 geworden. Dit past perfect in het plaatje omdat we dusDemian wrote:maar ff een andere, we gaan van #5 naar #10?¿
al 10 weken bezig zijn met het nieuwe jaar!
#6 tot 9 worden gebruikt om de releases van Januari natuurlijk ook een kans te geven!
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik twijfelde tussen de release van Zatox en JDX, maar ik heb toch gekozen voor JDX, omdat dit nummer mij voor mij toch wel speciaal is
.