Oef! Creation of Fade To Black.. DIE is pittig!
Fade To Black valt overduidelijk in mijn top 10, maar of Ear Fucking, Andromeda en Creation die kunnen overtreffen samen??
Eerste keuze valt dan toch op Zatox.
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Creation E.P., heb ik het meest gedraaid.
-
A
Fade To Black / Creaton ep
Toch Fade To Black geworden, 1 van die platen dat alles op 0 word gezet, word deze gedraaid
Toch Fade To Black geworden, 1 van die platen dat alles op 0 word gezet, word deze gedraaid
-
S
Creation 
Ik heb precies hetzelfde! Fade To Black is een heldenplaat en staat zeker in de top 10. Creation valt daar net buiten en de andere van de EP zijn ook geniaal. Maar vanwege mijn sympatie voor de beste anthem sinds jaren, valt mijn stem op Fade To Black. Sorry ZatoxKhadber wrote:Oef! Creation of Fade To Black.. DIE is pittig!
Fade To Black valt overduidelijk in mijn top 10, maar of Ear Fucking, Andromeda en Creation die kunnen overtreffen samen??
Eerste keuze valt dan toch op Zatox.
Black is wel echt smerig:D
Maar van Creation zijn 3 van de 4 platen vet! Dus ik ga voor Zatox!
Maar van Creation zijn 3 van de 4 platen vet! Dus ik ga voor Zatox!
JupKhadber wrote:Oef! Creation of Fade To Black.. DIE is pittig!
denk er nog even overnaar, 1 briljante beuktrack vs Creation & Andromeda (2 tracks van vormaat)
Max Enforcer feat. The Rush - Fade to Black [TiLLT/TiLLT003]
Creation EP, vind die tracks stuk voor stuk geslaagd.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Andromeda & Ear Fucking
Dus de Zatox release 
Andromeda staat in mijn top 10 beste tracks van 2010, Ear Fucking is ook een beest van een track (ook erg vaak gedraaid dit jaar). Creation vind ik niks en Drop The Track is leuk maar verveelde ontzettend snel.
Zatox dus, Fade To Black als een mooie nummer 2.
Zatox dus, Fade To Black als een mooie nummer 2.
Creation EP
Last edited by Oxbow on 23 Dec 2010 17:03, edited 1 time in total.
Revelations natuurlijk!!!
:')
nee, toch maar zatox
duidelijk verhaal dit.
:')
nee, toch maar zatox
Zatox, hij begon het jaar geweldig goed met deze release.
Vooral Ear Fucking en Drop The Track zijn sterk
Erg moeilijk, vind Fade to Black beter dan de platen afzonderlijk op de Creation EP, maar die heeft gewoon 4 nummers die ik echt super goed vind.
Dus toch voor de Creation EP gegaan
Dus toch voor de Creation EP gegaan
Creation EP, Fade to Black is ook een topper maar kan voor mij echt niet om de hele Creation EP van Zatox heen.