Voor creation gegaan. Meerdere goede tracks tegenover 1, namelijk Black.
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
Fade to Black.. Heb 't nogal gehad met die lege zatox kicks
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
BLACK!!!
p-stylez wrote:Max Enforcer feat. The Rush - Fade to Black [TiLLT/TiLLT003]
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Creationnnn!
Zatox - Creation EP [Italian Hardstyle/ITAL001]
.
Duidelijk Fade To Black, de rest komt niet verder dan 'matig'. Belachelijk dat Zatox tot nu toe 2x zoveel stemmen heeft.
Uiteindelijk toch maar voor Zatox gegaan, ten eerste omdat deze EP veel beter is dan de Raw Style EP, en ten tweede omdat hij gewoon een lekker jaar gedraaid heeft. Dat laatste wil ik benadrukken met een stem op een van de releases van hem. Die andere worden hem niet door te grote concurentie, maar deze mag van mij de maand Maart winnen!katamaran wrote:JupKhadber wrote:Oef! Creation of Fade To Black.. DIE is pittig!![]()
denk er nog even overnaar, 1 briljante beuktrack vs Creation & Andromeda (2 tracks van vormaat)
Neemt natuurlijk niet weg dat Fade to Black gruwelijk is, en voor Max Enforcer geld ook, een fantastisch jaar.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Fade To Black, dikste anti die ik heb gehoord het hele jaar! Maar de platen van Zatox zijn erg sterk op die release, lastige keus maar toch Max Enforcer, puur omdat er geen evenaring is voor die anti.
Toch maar voor Zatox gegaan.
Was wel lastig omdat fade to black er ook nog bij zat
Was wel lastig omdat fade to black er ook nog bij zat
Inderdaad een moeilijke keuze. Fade to Black zit ook in mijn Top10, maar vind damned wat minder (wel aardig) Die Zatox release is ook zo lekker.Khadber wrote:Oef! Creation of Fade To Black.. DIE is pittig!
Fade To Black valt overduidelijk in mijn top 10, maar of Ear Fucking, Andromeda en Creation die kunnen overtreffen samen??
Eerste keuze valt dan toch op Zatox.
Ik denk er nog even over na
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Zatox - Creation EP, heerlijke ep gewoon
.
-
C
Deze was ook moeilijk. Fade To Black is een geweldige plaat.
Maar die 4 tracks van Zatox - Creation EP zijn samen toch net even beter, haha.
Dus toch voor Zatox - Creation EP gegaan. 
Maar die 4 tracks van Zatox - Creation EP zijn samen toch net even beter, haha.
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Creation, duidelijk! 
Zatox - Creation EP [Italian Hardstyle/ITAL001]
Ik vind zowel Fade to Black als Damned beter dan heel Creation EP dus dat is makkelijk
Creation voor mij, al is Fade to Black dicht in de buurt, zwaar twijfelgeval dit!
Deepack
Zatox zn release komt wel in de buurt
Zatox zn release komt wel in de buurt
Vier topplaten tegen één geeft de doorslag bij mijbourzwain wrote:Creation voor mij, al is Fade to Black dicht in de buurt, zwaar twijfelgeval dit!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Fade to Black!