makrooy schreef:
zeke schreef:
Ik begrijp dus echt niet wat jullie zo geweldig aan Chaos & Order vinden, dat ie als TOTY eindigt..

Dat heb ik met what we are

Chaos en order zit geweldig in elkaar, mooi stuk muziek en sound design en een heerlijke meeslepende melodie, maar ik vind de kicks toch niet geweldig.
Waarbij What We Are alles heeft imo. Kippenvel break, de throwback naar de geweldige stijl die Donkey Rollers hadden, goede kicks, heerlijke opbouw, twee verschillende maar toch enorm aansluitende climaxen, lomp intro. Het enige nadeel zoals genoemd is dat hij te kort is, maar dat is mijn inziens alleen al een soort van compliment omdat hij langer moet zijn.
Persoonlijk staat The Temple voor mij ook hoger dan Chaos & Order.
Van Chaos & Order zal je wel meer horen in de toekomst denk ik, PN kan nog wel zo'n plaat maken waar What We Are op zichzelf in de laatste jaren en de komende jaren waarschijnlijk een unieke plaat is/zal worden. Daarom verdient hij naar mijn mening de TOTY.
Wants als PN met Black Mirror Society al begint dit jaar, zal hij met deze trend wel weer een TOTY krijgen gok ik. Maar precies het zelfde gebeurde vorig jaar eigenlijk, The Paradox werd TOTY terwijl hij in 2017 imo die plaat meerdere malen heeft overtroffen.