Conzpiracy wrote:What We Are en Never Look Back.
Related topics
- View the latest post: Icey @ A Year in Hard Dance 2012 Year Mix
- View the latest post: TIMELINE #001 By Jynical | 20 years of His Hardstyle History | 1 Track a year.
- View the latest post: Hardtraxx Track Of The Year 2022 Mix
- View the latest post: Broken Balance - 10 Years Of "Hardtraxx Track Of The Year"
- View the latest post: Zenda - Hardtraxx Track Of The Year Top 25 2016
Active topics in Hardstyle
Moderators
Seeker Of Fire wrote:Conzpiracy wrote:What We Are en Never Look Back.
Before You Go, The Temple + Chaos & Order alle 3 stijf bovenaan. Alle 3 even goed, maar voor de eerste 2 gekozen omdat Chaos & Order al meerdere stemmen had 
Zou het trouwens niet echt rechtvaardig vinden als What We Are wint. Ook al is het een heerlijke track. Het is natuurlijk wel een soort kopie van een bestaand nummer.
Zou het trouwens niet echt rechtvaardig vinden als What We Are wint. Ook al is het een heerlijke track. Het is natuurlijk wel een soort kopie van een bestaand nummer.
-
A
Waarom stem je dan niet Chaos & Order 
Ik vind dit echt een hele rare manier van denken. Gaat toch tegen alle principes in van een poll? En inderdaad stem dan chaos en order als je niet wil dat what we are winttomac wrote:Before You Go, The Temple + Chaos & Order alle 3 stijf bovenaan. Alle 3 even goed, maar voor de eerste 2 gekozen omdat Chaos & Order al meerdere stemmen had
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
What we Are & Before you Go 
Spirit Of Hardstyle en Choas & Order
Eternal Voice en You Know I Like It
What We Are en The Temple. Dit jaar heeft wel een paar instant klassiekers voortgebracht zeg, fantastisch
Na die verandering in de 2e climax kun je het toch geen kopie meer noemen? En dat is juist het gedeelte wat de track zo geweldig maakt.tomac wrote: Zou het trouwens niet echt rechtvaardig vinden als What We Are wint. Ook al is het een heerlijke track. Het is natuurlijk wel een soort kopie van een bestaand nummer.
1. Eternal Voice
2. Chaos & Order
(3. What We Are)
Moet gelijk weer aan Supersized denken, toen B-Front die 3 achter elkaar draaide
echt alles was kapot bij mij na die set 
2. Chaos & Order
(3. What We Are)
Moet gelijk weer aan Supersized denken, toen B-Front die 3 achter elkaar draaide
Pfffff wat lastig, toch op Before You Go en Luminosity gestemd
Als What We Are nou langer was, had hij m'n stem gehad.
Nu kies ik voor Fire & Ice en Luminosity.
Spirit of Hardstyle en Delirium er zeer kort achter.
Nu kies ik voor Fire & Ice en Luminosity.
Spirit of Hardstyle en Delirium er zeer kort achter.
Before You Go & The Temple
Eigenlijk is EVP mijn TOTY, maar die heeft het niet gered
Eigenlijk is EVP mijn TOTY, maar die heeft het niet gered
Phuture Noize - Chaos & Order
MYST - Never Look Back
MYST - Never Look Back
Geen stem, tegenvallende week..
Uhm?Alm1ghty wrote:Geen stem, tegenvallende week..
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Lumnosity & Spirit Of Hardstyle.
Er zitten wel echt een paar tracks tussen die niet eens in de buurt komen
Er zitten wel echt een paar tracks tussen die niet eens in de buurt komen
Before You Go en Spirit of Hardstyle. Mogen niet klagen over de hardstyle in 2017, hopelijk zet deze lijn zich door in 2018 
-
CHardtraxxer
- 106 posts member since 2017
- last seen Jun 2023
The Aftershock & Spirit of Hardstyle
Joey wrote:Phuture Noize - Chaos & Order en Donkey Rollers - What We Are
Wat een jaar zeg.
The Aftershock & Before You Go
Machtig jaar
Machtig jaar