Lastige keuze zeg. Het zijn eigenlijk allemaal toty's.
Uiteindelijk voor The Paradox en Spaceship gegaan
Uiteindelijk voor The Paradox en Spaceship gegaan
Lijkt me leuk klusje voor jouRickzel wrote:Is er nog iemand die zich geroepen voelt om dit even in elkaar te mixen/editen. Vind letterlijk alle tracks steengoed
Dit wordt elk jaar gedaan toch? Op volgorde van minste naar meeste stemmen.Rickzel wrote:Is er nog iemand die zich geroepen voelt om dit even in elkaar te mixen/editen. Vind letterlijk alle tracks steengoed
Haha ja druk druk druk ,anders had ik het wel gedaanQydos wrote:Lijkt me leuk klusje voor jouRickzel wrote:Is er nog iemand die zich geroepen voelt om dit even in elkaar te mixen/editen. Vind letterlijk alle tracks steengoedgvd wat is dit moeilijk kiezen zeg
Kan ik wel weer regelen denk ikRickzel wrote:Is er nog iemand die zich geroepen voelt om dit even in elkaar te mixen/editen. Vind letterlijk alle tracks steengoed
Uberhout wrote:Ik moet hier nog even over denken hoor, bijna allemaal dikke tracks. Als ik dit vergelijk met de voorgaande jaren, dan vind ik toch dat hardstyle weer de goede kant op gaat.
'Oprecht jammer' gaat me wat ver, kan er niet wakker om liggen ofzoRickzel wrote: Oprecht jammer dat The Paradox deze zo overduidelijk gaat winnen, hoewel ik het een fantastisch nummer vind begint hij me nu al redelijk te vervelen. Dat doet Dark Moon na al die maanden nog steeds niet.
"oprecht" is dan ook 1 van mijn favoriete overdrijf woordenPommer wrote:'Oprecht jammer' gaat me wat ver
NeuPommer wrote:Heeft Cyber - Perception het niet gehaald trouwens? Die heb ik ook wel in m'n top 5 staan.