Related topics
- View the latest post: Icey @ A Year in Hard Dance 2012 Year Mix
- View the latest post: TIMELINE #001 By Jynical | 20 years of His Hardstyle History | 1 Track a year.
- View the latest post: Hardtraxx Track Of The Year 2022 Mix
- View the latest post: Broken Balance - 10 Years Of "Hardtraxx Track Of The Year"
- View the latest post: Zenda - Hardtraxx Track Of The Year Top 25 2016
Active topics in Hardstyle
Moderators
Deze afwisseling is wel erg lekker, Protest of Indignation gevolgd door The Game 
Ahw helemaal vergeten te stemmen. Zou zelf gestemd hebben op The Worlds Beyond en The Paradox. Vooral The Worlds Beyond vind ik echt een magistrale plaat. Het gevoel dat in de uithalen ligt beschrijft zo perfect de boodschap die gegeven wordt in de track. Ik heb tot nu toe volgens mij nog nooit een melodie in een hardstyle plaat gehoord die zo perfect het gevoel weergeeft, namelijk: verdriet, woede en teleurstelling. Ik blijf het echt een meesterwerk vinden die naar mijn mening in deze lijst wel een stuk hoger had mogen staan.
Daarnaast snap ik zelf niet helemaal waarom Absolute Terror zo hoog staat, vette plaat wel maar er staan platen onder die ik wel beter vind. Iemand die goed weet te beschrijven waarom die track die plaats verdient?
Voor de rest trouwens een mooie top 23
Daarnaast snap ik zelf niet helemaal waarom Absolute Terror zo hoog staat, vette plaat wel maar er staan platen onder die ik wel beter vind. Iemand die goed weet te beschrijven waarom die track die plaats verdient?
Voor de rest trouwens een mooie top 23
Tsja, 3 tracks in de top 5 mag B-Front niet klagen, welke van de 3 dan op 1 staat is verwaarloosbaar. Maar voor mij persoonlijk zou het toch echt Dark Moon moeten zijn, maarja die is natuurlijk al weer wat langer geleden uitgekomen.
Misschien niet de track die ik hoopte, maar toch verdient nummer 1 van het jaar
Voor Phuture Noize ook sowieso wel terecht om die eer te krijgen na zo'n jaar.
Misschien niet de track die ik hoopte, maar toch verdient nummer 1 van het jaar
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 7 hours ago
Als Just A Memory later uitkwam stond die zeker in de top 3
Rickzel wrote:Voor Phuture Noize ook sowieso wel terecht om die eer te krijgen na zo'n jaar.
En ik heb zo'n gevoel dat 2017 nóg beter wordt
Hij krijgt tegenwoordig in ieder geval de waardering de hij verdientStevenvanKuijk wrote:Rickzel wrote:Voor Phuture Noize ook sowieso wel terecht om die eer te krijgen na zo'n jaar.
En ik heb zo'n gevoel dat 2017 nóg beter wordt