Het "ik vind het leuk, punt" gehalte ligt echt tyfushoog de laatste tijd ja. Schrijf maar een review over alle platen als je wil. Lyst gaat het toch niet doen.
Het voeren van een discussie is geen probleem maar kijk nou is even hoe je deze discussie opent. Zo doe je dat niet! En dan krijg je dus reactie's als 'ik vind het leuk. Punt.'. Ik (en denk ik ook andere) heb dan namelijk helemaal geen zin om een dan een discussie aan te gaan met de desbetreffende persoon.Nazale wrote:Dat wil ik nog wel eens zien. Volgens mij hoor ik bij de overige 2% van hardtraxx die t nog aandurft om een inhoudelijke discussie te voeren. Dat ik hier een sterk standpunt inneem, absoluut waar. Maar track of the Year Jezus christus dat gaat me echt mijlen te ver. Als jullie willen schrijf ik er een reviewtje over hoor!Fuzzylogic wrote:Na deze opmerking zal jij ook door niet bar veel mensen nog serieus genomen worden :')Nazale wrote: Mensen die op Hope stemmen neem ik vanaf nu nooit meer serieus, achterlijke keuze.