Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Track of the Year #2014

Poll ended at 15 Feb 2015 13:58

Hard Driver - Exploration (Hard Bass 2014 Anthem)
5
2%
The Machine - Rollin'
3
1%
Regain & Inceptum - I Am God
4
1%
Frequencerz - Raw & Uncut (Official Qapital 2014 Anthem)
2
1%
Delete - Ghetto
15
5%
The Machine - Within Each Of Us
5
2%
Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets And Breaks
29
9%
Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y.
7
2%
Prefix & Density vs. Solutio – Artillery
3
1%
Code Black & Atmozfears - Starting Over
9
3%
Noisecontrollers - Down Down
61
19%
Luna & E-Force - The Game
10
3%
Alpha² & Jack Of Sound - Das Weite Land
3
1%
Delete - Dismissed
17
5%
Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
14
4%
E-Force - Seven
30
9%
Prefix & Density ft. The Vision - Never Come Close
12
4%
Noisecontrollers - Light
5
2%
Titan & B-Front - Surrender
3
1%
Headhunterz ft. Miss Palmer - Now Is The Time
13
4%
E-Force & Frequencerz - Men Of Steel
18
6%
Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)
41
13%
Warface - Catalyst
3
1%
Noisecontrollers - Waves
4
1%
Phuture Noize - Hope
6
2%

Total votes: 322

Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Het "ik vind het leuk, punt" gehalte ligt echt tyfushoog de laatste tijd ja. Schrijf maar een review over alle platen als je wil. Lyst gaat het toch niet doen.
S
Nazale wrote:
Fuzzylogic wrote:
Nazale wrote: Mensen die op Hope stemmen neem ik vanaf nu nooit meer serieus, achterlijke keuze.
Na deze opmerking zal jij ook door niet bar veel mensen nog serieus genomen worden :')
Dat wil ik nog wel eens zien. Volgens mij hoor ik bij de overige 2% van hardtraxx die t nog aandurft om een inhoudelijke discussie te voeren. Dat ik hier een sterk standpunt inneem, absoluut waar. Maar track of the Year Jezus christus dat gaat me echt mijlen te ver. Als jullie willen schrijf ik er een reviewtje over hoor! :aww:
Het voeren van een discussie is geen probleem maar kijk nou is even hoe je deze discussie opent. Zo doe je dat niet! En dan krijg je dus reactie's als 'ik vind het leuk. Punt.'. Ik (en denk ik ook andere) heb dan namelijk helemaal geen zin om een dan een discussie aan te gaan met de desbetreffende persoon.
N
Ik heb zelfs meegedaan om de reviewer van hardtraxx te worden. Maar dat ben ik niet geworden. Ik heb toen niet mijn allerbeste review geschreven, maar de review die representatief was voor de hoeveelheid energie die ik erin wilde steken. Natuurlijk is hier daarna werkelijk NIKS meer mee gedaan en zijn er nooit reviews. Enne, tsja ik had de 'discussie' (voor zover ik er een wilde openen- maar vooruit ik heb inderdaad geprovoceerd dus die zal ik je geven) verder helemaal niet verwacht aangezien ik de plaat op zijn meest... Orgineel vind, maar verder nog niet misschien materiaal voor toty. Nu ga ik alsnog uitleggen wat ik erover denk- maar Sander geeft aan dat jullie daarnietvan op zitten te wachten. Hou al op :P

Als er nou een frisse wind gaat waaien door ht dan wil ik nog wel overwegen zulke dingen te doen. Ben je t vast wel mee eens toch Tim? :evil:
Donateur
last seen Aug 2024
Als d'r voordat ik 25 word nog een frisse wind door HT waait laat ik hardstyle tatoeëren. Of ik verhuis naar Afghanistan. Het is nog even afwegen wat het wordt.

Oh en dan bedoel ik niet een frisse wind als in een 10e moderator instellen, die de godganse week Russische schoenentopics zit te deleten.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Maar dan zelf wel op FL&RR stemmen, welke niet eens in deze lijst hoort te staan imo. Hope pakte me meteen vanaf de eerste keer, heeft een gruwelijk lekker dromerig sfeertje. Is voor mij (sinds de release) een van de meest opgezette platen van dit jaar. Het blijft uiteindelijk toch een smaak-kwestie.
Hardtraxxer
313 posts member since 2011
last seen Jun 2018
Noisecontrollers – Down Down
Headhunterz ft. Miss Palmer - Now Is The Time
E-Force & Frequencerz - Men Of Steel
Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)

Mijn top 4 in willekeurige volgorde. Uiteindelijk voor Down Down en Now Is The Time gegaan.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Gestemd op The Machine - Within Each of Us en Code Black & Atmozfears - Starting Over
The Machine omdat het met afstand de vetste plaat van het jaar is, en omdat het een plaat is die écht helemaal af is en klinkt alsof er veel tijd in is gestoken. Veel verschillende kicks die allemaal vet zijn, vette wobbelgeluiden, dikke screeches, een hele vette originele melodie en een enorme bak drive. Helaas te weinig opgepikt en niet de aandacht gekregen die de plaat verdient.

Starting Over omdat ik die plaat vet vond in een hele moeilijke periode en de tekst (jawel) echt volledig beschrijft hoe mijn jaar 2014 is geweest. Mooie meeslepende melodie ook.

FL&RR op 3 met stiekem toch een hele goede plaat.

@ Discussie: Hope is een leuke originele plaat maar duurt toch echt een beetje te lang en mist afwerking in geluidskwaliteit. Als de climax eenmaal komt valt die toch tegen. Verder: ik vind Zero Gravity enorm overrated en is eigenlijk de zoveelste B-Front plaat die op exact dezelfde formule trekt. Lange break met sfeer en 'langzame' melodie. Aardige plaat maar brengt te weinig vernieuwing om deze prijs te mogen pakken. Down down vind ik helemaal niks, kan niet begrijpen waarom die het zo goed doet. Vervelende melodie en zeurderige vocals.
Verder mis ik Hollow in dit rijtje die vooral live echt enorm vet is. Das Weite land ook een topplaat live maar helaas overplayed.
Seven... tsja. Leuk knalplaatje maar ook niet echt heel bijzonder imo. Als een plaat een hoger BPM stuk nodig heeft dan komt hij imo toch iets te kort.
Verder: WTF doet Regain & Inceptum - I Am God hier in vredesnaam tussen :lol:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Ik ga voor Light op 1 en Now Is The Time op 2. Deze platen zijn mij het meest bijgebleven. Maar Down Down, DONKEY, Cats Jets & Breaks, Waves, Exploration en Never Come Close zijn ook super.
Donateur
last seen Aug 2024
Gangsterdwerg wrote: Verder mis ik Hollow in dit rijtje die vooral live echt enorm vet is. Das Weite land ook een topplaat live maar helaas overplayed.
Hier een smiley die ik nog nooit heb gebruik en mijn onbegrip uit moet beelden.

:slow:
Donateur
last seen Aug 2024
wootum wrote:Maar dan zelf wel op FL&RR stemmen, welke niet eens in deze lijst hoort te staan imo. Hope pakte me meteen vanaf de eerste keer, heeft een gruwelijk lekker dromerig sfeertje. Is voor mij (sinds de release) een van de meest opgezette platen van dit jaar. Het blijft uiteindelijk toch een smaak-kwestie.
FL&RR is wel een van de weinige platen, naast Down Down, Now Is the Time & Men of Steel die ik zelf heb aangezet thuis. Verder heb ik bijna niets geluisterd wat dit is uitgekomen. FL&RR ging ook lekker live, blijf dat toch wel belangrijk vinden ook bij het stemmen op een plaat. Een plaat kan heel goed zijn 'op papier' maar een andere plaat maakt iets los in een zaal wat je gewoon een keer gevoeld moeten hebben om hem compleet te maken. Daarom zullen dergelijke verkiezingen ook nooit representatief zijn. Lyst kiest volledig vanuit de technische opbouw vanuit een plaat. Als ik een plaat goed in elkaar vind zitten, hij is goed afgewerkt, en hij gaat ziek lekker in een zaal ben ik al sneller overtuigd.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Hele lastige keuze, maar het is uiteindelijk toch geworden:

1. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Bootleg)
2. Noisecontrollers - Down Down
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dismissed, überhaupt het enige nummer wat in mijn top40 van afgelopen jaar stond. Ik vond het maar een schraal jaar.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
01. Delete - Ghetto
02. Prefix & Density ft. The Vision - Never Come Close

Zijn ook meteen mijn persoonlijke 2 favoriete tracks van het jaar (dus niet alleen van de opties uit deze poll). ^^
De rest van mijn eigen top 10 komt niet helemaal overeen, maar van deze lijst:

03. Delete - Dismissed
04. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)
05. Prefix & Density vs. Solutio - Artillery
06. The Machine - Within Each Of Us
07. Alpha² & Jack Of Sound - Das Weite Land
08. Titan & B-Front - Surrender
09. Warface - Catalyst
10. E-Force - Seven

Ik ben benieuwd of het B-Front een vijfde keer op rij gaat lukken. :) post 1000!
Last edited by pim0412 on 24 Jan 2015 13:45, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Down Down, absolute nummer 1. Zero Gravity op 2 :)
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dismissed & Cats Jets & Breaks. ^^
Hardtraxxer
169 posts member since 2009
last seen Mar 2016
iMark wrote:Down Down en Cats, Jets & Breaks.
Omdat kwaliteit.
:thumbsup:
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
1. Delete - Ghetto
2. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
B
Jammer dat geen enkele track uit mijn persoonlijke top 5 (The End, Wolf Amongst Dogs, Advocating Violence, Right Now en Grande Revenge) deze verkiezing gehaald heeft.
Van deze tracks gaat mijn keuze dan naar Seven en Zero Gravity remix.

Overigens toch weer geen heel sterk jaar. Om het anders te zeggen: ik denk niet dat er 1 track is die dit jaar is uitgebracht die volgend jaar (of ooit in de toekomst) in mijn top-15 aller tijden zal belanden.
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Ik zei het al voor de release.. Never Come Close mijn TOTY en dat was samen met Ask Yourself en die staat er jammer genoeg niet tussen :P
Hardtraxxer
289 posts member since 2013
last seen Nov 2019
Voor mij is Zero Gravity (B-Front Remix) verreweg de beste track van afgelopen jaar! :love: Met als goede nummer 2 Hope.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Down Down & Zero Gravity Remix. Twijfelde tussen Zero Gravity en Light. Down Down moet dit gewoon winnen, ijzersterk mainstream nummer met zo ontiegelijk veel gevoel. Een van de beste platen die ik ooit heb gehoord. :worship:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Starting Over
Cats, Jets & Breaks
C
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2014
last seen Sep 2025
Starting Over and Never Come Close.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
1. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)
2. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
3. Noisecontrollers - Down Down
4. Prefix & Density ft. The Vision - Never Come Close
5. Headhunterz ft. Miss Palmer - Now Is The Time
6. Delete - Ghetto
7. Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y.
8. Delete - Dismissed
9. Code Black & Atmozfears - Starting Over
10. Luna & E-Force - The Game
11. The Machine - Within Each Of Us
12. Prefix & Density vs. Solutio – Artillery
13. E-Force & Frequencerz - Men Of Steel
14. Noisecontrollers - Waves
15. Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets And Breaks
16. Noisecontrollers - Light
17. Hard Driver - Exploration (Hard Bass 2014 Anthem)
18. The Machine - Rollin'
19. Titan & B-Front - Surrender
20. Phuture Noize - Hope
21. Warface - Catalyst
22. E-Force - Seven
23. Alpha² & Jack Of Sound - Das Weite Land
24. Regain & Inceptum - I Am God
25. Frequencerz - Raw & Uncut (Official Qapital 2014 Anthem)
B
Ghetto en the Game