Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Track of the Year #2014
Poll eindigt op 15 feb 2015 14:58
Hard Driver - Exploration (Hard Bass 2014 Anthem) 2%  2%  [ 5 ]
The Machine - Rollin' 1%  1%  [ 3 ]
Regain & Inceptum - I Am God 1%  1%  [ 4 ]
Frequencerz - Raw & Uncut (Official Qapital 2014 Anthem) 1%  1%  [ 2 ]
Delete - Ghetto 5%  5%  [ 15 ]
The Machine - Within Each Of Us 2%  2%  [ 5 ]
Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets And Breaks 9%  9%  [ 29 ]
Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y. 2%  2%  [ 7 ]
Prefix & Density vs. Solutio – Artillery 1%  1%  [ 3 ]
Code Black & Atmozfears - Starting Over 3%  3%  [ 9 ]
Noisecontrollers - Down Down 19%  19%  [ 61 ]
Luna & E-Force - The Game 3%  3%  [ 10 ]
Alpha² & Jack Of Sound - Das Weite Land 1%  1%  [ 3 ]
Delete - Dismissed 5%  5%  [ 17 ]
Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption 4%  4%  [ 14 ]
E-Force - Seven 9%  9%  [ 30 ]
Prefix & Density ft. The Vision - Never Come Close 4%  4%  [ 12 ]
Noisecontrollers - Light 2%  2%  [ 5 ]
Titan & B-Front - Surrender 1%  1%  [ 3 ]
Headhunterz ft. Miss Palmer - Now Is The Time 4%  4%  [ 13 ]
E-Force & Frequencerz - Men Of Steel 6%  6%  [ 18 ]
Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix) 13%  13%  [ 41 ]
Warface - Catalyst 1%  1%  [ 3 ]
Noisecontrollers - Waves 1%  1%  [ 4 ]
Phuture Noize - Hope 2%  2%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 322
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het "ik vind het leuk, punt" gehalte ligt echt tyfushoog de laatste tijd ja. Schrijf maar een review over alle platen als je wil. Lyst gaat het toch niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 22:17 
 

Nazale schreef:
Fuzzylogic schreef:
Nazale schreef:
Mensen die op Hope stemmen neem ik vanaf nu nooit meer serieus, achterlijke keuze.

Na deze opmerking zal jij ook door niet bar veel mensen nog serieus genomen worden :')

Dat wil ik nog wel eens zien. Volgens mij hoor ik bij de overige 2% van hardtraxx die t nog aandurft om een inhoudelijke discussie te voeren. Dat ik hier een sterk standpunt inneem, absoluut waar. Maar track of the Year Jezus christus dat gaat me echt mijlen te ver. Als jullie willen schrijf ik er een reviewtje over hoor! :aww:

Het voeren van een discussie is geen probleem maar kijk nou is even hoe je deze discussie opent. Zo doe je dat niet! En dan krijg je dus reactie's als 'ik vind het leuk. Punt.'. Ik (en denk ik ook andere) heb dan namelijk helemaal geen zin om een dan een discussie aan te gaan met de desbetreffende persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 22:39 
 

Ik heb zelfs meegedaan om de reviewer van hardtraxx te worden. Maar dat ben ik niet geworden. Ik heb toen niet mijn allerbeste review geschreven, maar de review die representatief was voor de hoeveelheid energie die ik erin wilde steken. Natuurlijk is hier daarna werkelijk NIKS meer mee gedaan en zijn er nooit reviews. Enne, tsja ik had de 'discussie' (voor zover ik er een wilde openen- maar vooruit ik heb inderdaad geprovoceerd dus die zal ik je geven) verder helemaal niet verwacht aangezien ik de plaat op zijn meest... Orgineel vind, maar verder nog niet misschien materiaal voor toty. Nu ga ik alsnog uitleggen wat ik erover denk- maar Sander geeft aan dat jullie daarnietvan op zitten te wachten. Hou al op :P

Als er nou een frisse wind gaat waaien door ht dan wil ik nog wel overwegen zulke dingen te doen. Ben je t vast wel mee eens toch Tim? :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als d'r voordat ik 25 word nog een frisse wind door HT waait laat ik hardstyle tatoeëren. Of ik verhuis naar Afghanistan. Het is nog even afwegen wat het wordt.

Oh en dan bedoel ik niet een frisse wind als in een 10e moderator instellen, die de godganse week Russische schoenentopics zit te deleten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 23:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maar dan zelf wel op FL&RR stemmen, welke niet eens in deze lijst hoort te staan imo. Hope pakte me meteen vanaf de eerste keer, heeft een gruwelijk lekker dromerig sfeertje. Is voor mij (sinds de release) een van de meest opgezette platen van dit jaar. Het blijft uiteindelijk toch een smaak-kwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers – Down Down
Headhunterz ft. Miss Palmer - Now Is The Time
E-Force & Frequencerz - Men Of Steel
Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)

Mijn top 4 in willekeurige volgorde. Uiteindelijk voor Down Down en Now Is The Time gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gestemd op The Machine - Within Each of Us en Code Black & Atmozfears - Starting Over
The Machine omdat het met afstand de vetste plaat van het jaar is, en omdat het een plaat is die écht helemaal af is en klinkt alsof er veel tijd in is gestoken. Veel verschillende kicks die allemaal vet zijn, vette wobbelgeluiden, dikke screeches, een hele vette originele melodie en een enorme bak drive. Helaas te weinig opgepikt en niet de aandacht gekregen die de plaat verdient.

Starting Over omdat ik die plaat vet vond in een hele moeilijke periode en de tekst (jawel) echt volledig beschrijft hoe mijn jaar 2014 is geweest. Mooie meeslepende melodie ook.

FL&RR op 3 met stiekem toch een hele goede plaat.

@ Discussie: Hope is een leuke originele plaat maar duurt toch echt een beetje te lang en mist afwerking in geluidskwaliteit. Als de climax eenmaal komt valt die toch tegen. Verder: ik vind Zero Gravity enorm overrated en is eigenlijk de zoveelste B-Front plaat die op exact dezelfde formule trekt. Lange break met sfeer en 'langzame' melodie. Aardige plaat maar brengt te weinig vernieuwing om deze prijs te mogen pakken. Down down vind ik helemaal niks, kan niet begrijpen waarom die het zo goed doet. Vervelende melodie en zeurderige vocals.
Verder mis ik Hollow in dit rijtje die vooral live echt enorm vet is. Das Weite land ook een topplaat live maar helaas overplayed.
Seven... tsja. Leuk knalplaatje maar ook niet echt heel bijzonder imo. Als een plaat een hoger BPM stuk nodig heeft dan komt hij imo toch iets te kort.
Verder: WTF doet Regain & Inceptum - I Am God hier in vredesnaam tussen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga voor Light op 1 en Now Is The Time op 2. Deze platen zijn mij het meest bijgebleven. Maar Down Down, DONKEY, Cats Jets & Breaks, Waves, Exploration en Never Come Close zijn ook super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 01:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Verder mis ik Hollow in dit rijtje die vooral live echt enorm vet is. Das Weite land ook een topplaat live maar helaas overplayed.

Hier een smiley die ik nog nooit heb gebruik en mijn onbegrip uit moet beelden.

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 01:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maar dan zelf wel op FL&RR stemmen, welke niet eens in deze lijst hoort te staan imo. Hope pakte me meteen vanaf de eerste keer, heeft een gruwelijk lekker dromerig sfeertje. Is voor mij (sinds de release) een van de meest opgezette platen van dit jaar. Het blijft uiteindelijk toch een smaak-kwestie.

FL&RR is wel een van de weinige platen, naast Down Down, Now Is the Time & Men of Steel die ik zelf heb aangezet thuis. Verder heb ik bijna niets geluisterd wat dit is uitgekomen. FL&RR ging ook lekker live, blijf dat toch wel belangrijk vinden ook bij het stemmen op een plaat. Een plaat kan heel goed zijn 'op papier' maar een andere plaat maakt iets los in een zaal wat je gewoon een keer gevoeld moeten hebben om hem compleet te maken. Daarom zullen dergelijke verkiezingen ook nooit representatief zijn. Lyst kiest volledig vanuit de technische opbouw vanuit een plaat. Als ik een plaat goed in elkaar vind zitten, hij is goed afgewerkt, en hij gaat ziek lekker in een zaal ben ik al sneller overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele lastige keuze, maar het is uiteindelijk toch geworden:

1. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Bootleg)
2. Noisecontrollers - Down Down
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 12:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dismissed, überhaupt het enige nummer wat in mijn top40 van afgelopen jaar stond. Ik vond het maar een schraal jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. Delete - Ghetto
02. Prefix & Density ft. The Vision - Never Come Close

Zijn ook meteen mijn persoonlijke 2 favoriete tracks van het jaar (dus niet alleen van de opties uit deze poll). ^^
De rest van mijn eigen top 10 komt niet helemaal overeen, maar van deze lijst:

03. Delete - Dismissed
04. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)
05. Prefix & Density vs. Solutio - Artillery
06. The Machine - Within Each Of Us
07. Alpha² & Jack Of Sound - Das Weite Land
08. Titan & B-Front - Surrender
09. Warface - Catalyst
10. E-Force - Seven

Ik ben benieuwd of het B-Front een vijfde keer op rij gaat lukken. :) post 1000!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Down Down, absolute nummer 1. Zero Gravity op 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 15:10 
 
Hardtraxx Elite

Dismissed & Cats Jets & Breaks. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Down Down en Cats, Jets & Breaks.
Omdat kwaliteit.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. Delete - Ghetto
2. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 18:57 
 

Jammer dat geen enkele track uit mijn persoonlijke top 5 (The End, Wolf Amongst Dogs, Advocating Violence, Right Now en Grande Revenge) deze verkiezing gehaald heeft.
Van deze tracks gaat mijn keuze dan naar Seven en Zero Gravity remix.

Overigens toch weer geen heel sterk jaar. Om het anders te zeggen: ik denk niet dat er 1 track is die dit jaar is uitgebracht die volgend jaar (of ooit in de toekomst) in mijn top-15 aller tijden zal belanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zei het al voor de release.. Never Come Close mijn TOTY en dat was samen met Ask Yourself en die staat er jammer genoeg niet tussen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij is Zero Gravity (B-Front Remix) verreweg de beste track van afgelopen jaar! :love: Met als goede nummer 2 Hope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 19:49 
 
Hardtraxx Addict

Down Down & Zero Gravity Remix. Twijfelde tussen Zero Gravity en Light. Down Down moet dit gewoon winnen, ijzersterk mainstream nummer met zo ontiegelijk veel gevoel. Een van de beste platen die ik ooit heb gehoord. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 21:52 
 
Hardtraxx Crew

Starting Over
Cats, Jets & Breaks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 21:55 
 
Hardtraxx Newbie

Starting Over and Never Come Close.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

1. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)
2. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
3. Noisecontrollers - Down Down
4. Prefix & Density ft. The Vision - Never Come Close
5. Headhunterz ft. Miss Palmer - Now Is The Time
6. Delete - Ghetto
7. Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y.
8. Delete - Dismissed
9. Code Black & Atmozfears - Starting Over
10. Luna & E-Force - The Game
11. The Machine - Within Each Of Us
12. Prefix & Density vs. Solutio – Artillery
13. E-Force & Frequencerz - Men Of Steel
14. Noisecontrollers - Waves
15. Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets And Breaks
16. Noisecontrollers - Light
17. Hard Driver - Exploration (Hard Bass 2014 Anthem)
18. The Machine - Rollin'
19. Titan & B-Front - Surrender
20. Phuture Noize - Hope
21. Warface - Catalyst
22. E-Force - Seven
23. Alpha² & Jack Of Sound - Das Weite Land
24. Regain & Inceptum - I Am God
25. Frequencerz - Raw & Uncut (Official Qapital 2014 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 23:46 
 

Ghetto en the Game
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle