Moeilijk hoor, toch maar gegaan voor Dismissed en Men of Steel.
Down Down was er wel dichtbij.
Down Down was er wel dichtbij.
Zijn geen fulls, net zoals het album van ZatoxVentrue wrote:Weet iemand trouwens waarom er nooit op het album van MM gestemd kon worden?
Na deze opmerking zal jij ook door niet bar veel mensen nog serieus genomen worden :')Nazale wrote: Mensen die op Hope stemmen neem ik vanaf nu nooit meer serieus, achterlijke keuze.
Nazale wrote:
Mensen die op Hope stemmen neem ik vanaf nu nooit meer serieus, achterlijke keuze.
Je bent zelf een achterlijke keuzeNazale wrote:Mensen die op Hope stemmen neem ik vanaf nu nooit meer serieus, achterlijke keuze.
er was geen keuze meerkevin-field wrote:Je bent zelf een achterlijke keuzeNazale wrote:Mensen die op Hope stemmen neem ik vanaf nu nooit meer serieus, achterlijke keuze.
Dat wil ik nog wel eens zien. Volgens mij hoor ik bij de overige 2% van hardtraxx die t nog aandurft om een inhoudelijke discussie te voeren. Dat ik hier een sterk standpunt inneem, absoluut waar. Maar track of the Year Jezus christus dat gaat me echt mijlen te ver. Als jullie willen schrijf ik er een reviewtje over hoor!Fuzzylogic wrote:Na deze opmerking zal jij ook door niet bar veel mensen nog serieus genomen worden :')Nazale wrote: Mensen die op Hope stemmen neem ik vanaf nu nooit meer serieus, achterlijke keuze.