02/02 had bRt ergens gepost volgens mij, vandaag dus.Grozny wrote:Wanneer komen de eerste polls van 2012 eigenlijk? Het is al weer februari
Related topics
- View the latest post: Icey @ A Year in Hard Dance 2012 Year Mix
- View the latest post: TIMELINE #001 By Jynical | 20 years of His Hardstyle History | 1 Track a year.
- View the latest post: Hardtraxx Track Of The Year 2022 Mix
- View the latest post: Broken Balance - 10 Years Of "Hardtraxx Track Of The Year"
- View the latest post: Zenda - Hardtraxx Track Of The Year Top 25 2016
Active topics in Hardstyle
Moderators
Schouderklopje richting bRt_ is wel gepast! Hij doet het allemaal maar even iedere week/maand en aan het einde van het jaar 
Zeer mee eens. Good job!Jor-D wrote:Schouderklopje richting bRt_ is wel gepast! Hij doet het allemaal maar even iedere week/maand en aan het einde van het jaar
Is wel verdiend inderdaad, en hij heeft het nog hartstikke druk ook 
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
*Geeft schouderklopje aan bRt_*Jor-D wrote:Schouderklopje richting bRt_ is wel gepast! Hij doet het allemaal maar even iedere week/maand en aan het einde van het jaar
Ik denk toch wel een betere lijst dan de lijst opgesteld door FearFM & The Magic Show. Door 'kenners' verkozen tot plaat van het jaar.
Hebben er vorig jaar niet veel meer mensen gestemd?
Weet ik niet. Zou eventueel wel kunnen doordat het eerst sticky in algemeen stond. Dat zijn natuurlijk wel factoren.
Blijft een kwestie van smaak hoor, heeft weinig tot niks met "kenners" te makenStinkjanus wrote:Door 'kenners' verkozen tot plaat van het jaar.
Hij bedoelt denk ik een smaak, die beïnvloed is door meer kennis over hardstyle dan de gemiddelde luisteraar. 'Kennis' en 'Kenners' zijn twee hele andere dingen.nielstil wrote:Blijft een kwestie van smaak hoor, heeft weinig tot niks met "kenners" te makenStinkjanus wrote:Door 'kenners' verkozen tot plaat van het jaar.
Vorig jaar stond bijna iedere totw op de voorpagina, dat is de voornaamste reden. Maar ik vind dit beter, want de mensen die af en toe de FP bezoeken zijn niet echt hardtraxxers. Soms kreeg een plaat heel veel stemmen in de poll zonder dat iemand in het topic de stemmen vertegenwoordigde.Khadber wrote:Weet ik niet. Zou eventueel wel kunnen doordat het eerst sticky in algemeen stond. Dat zijn natuurlijk wel factoren.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Tentamens zijn na 4 weken eindelijk afgelopen ..TiMOTHYb wrote:02/02 had bRt ergens gepost volgens mij, vandaag dus.Grozny wrote:Wanneer komen de eerste polls van 2012 eigenlijk? Het is al weer februari
Zelfde geldt voor het release-overzicht!
Idd respect voor bRt
hij doet het toch maar even (al duurde het soms iets langer dan die zelf aan gaf.
Maar het kwam er welRawbin wrote:Idd respect voor bRthij doet het toch maar even (al duurde het soms iets langer dan die zelf aan gaf.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Je haalt me de woorden uit de mondmr_vertigo wrote:Hij bedoelt denk ik een smaak, die beïnvloed is door meer kennis over hardstyle dan de gemiddelde luisteraar. 'Kennis' en 'Kenners' zijn twee hele andere dingen.nielstil wrote:Blijft een kwestie van smaak hoor, heeft weinig tot niks met "kenners" te makenStinkjanus wrote:Door 'kenners' verkozen tot plaat van het jaar.