Ruben, niet beledigend bedoeld ofzo, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: Hoelang luister je al hardstyle?Ruubiie wrote:
dit is dan wel zo mijn lijstje, kon eigenlijk niet anders dan Inner Crea stemmen, omdat dit m'n alltime favorite is (samen met Living for the moment)
Related topics
- View the latest post: Icey @ A Year in Hard Dance 2012 Year Mix
- View the latest post: TIMELINE #001 By Jynical | 20 years of His Hardstyle History | 1 Track a year.
- View the latest post: Hardtraxx Track Of The Year 2022 Mix
- View the latest post: Broken Balance - 10 Years Of "Hardtraxx Track Of The Year"
- View the latest post: Zenda - Hardtraxx Track Of The Year Top 25 2016
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Inner Creativity verdient het om op nummer 1 te komen! voor mij ook Track Of the Year 
Wat ga je hem nou lopen beledigen dan.Pommer wrote:Ruben, niet beledigend bedoeld ofzo, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: Hoelang luister je al hardstyle?Ruubiie wrote:
dit is dan wel zo mijn lijstje, kon eigenlijk niet anders dan Inner Crea stemmen, omdat dit m'n alltime favorite is (samen met Living for the moment)
Ik beledig graag mensen, ben echt een klootzak.Henk-Jan wrote:Wat ga je hem nou lopen beledigen dan.Pommer wrote:Ruben, niet beledigend bedoeld ofzo, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: Hoelang luister je al hardstyle?Ruubiie wrote:
P2! Gewoon beuken totdat het plafond naar beneden komt! 
Inderdaad.Henk-Jan wrote:Wat ga je hem nou lopen beledigen dan.Pommer wrote:Ruben, niet beledigend bedoeld ofzo, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: Hoelang luister je al hardstyle?Ruubiie wrote:
Wat een kut opmerking.
Wil je klappen, Jurre?
Vooral zo door blijven gaan dan, manneke.
Ik luister hardstyle vanaf het moment dat Headhunterz - The Sacrifice zo ongeveer liet releasen, dus zo'n kleine 4 jaar?Pommer wrote:Ruben, niet beledigend bedoeld ofzo, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: Hoelang luister je al hardstyle?Ruubiie wrote:
Hardstyle hoeft voor mij niet perse hard te zijn.
- Wildstylez
- Headhunterz
- Arkaine
Of naar een feestje van dit kaliber:
- Thera
- Solutio & the i's
- Wavolizer..
Het gaat mij erom, dat ik een plaat leuk vind klinken. En dit is dan mijn keuze geworden, is toch niks mis mee?
Het is tenslotte nog altijd een mening!
dit nummer was ik samen met een maat helemaal gek van, en die maat is vorig jaar december overleden, dus als ik Living for the moment hoor, maakt dat altijd wat bij me los! En dat zal het ook blijven doen!
Oke dat is idd een mooie reden
.
Maar het ging me ook niet omdat de tracks hard zijn of niet, maar wel redelijk nieuw. Niet dat het me verder wat uitmaakte ofzo, ik ben ook niet zo van de early hoor
Op wat uitzonderingen na dan.
Maar het ging me ook niet omdat de tracks hard zijn of niet, maar wel redelijk nieuw. Niet dat het me verder wat uitmaakte ofzo, ik ben ook niet zo van de early hoor
Ik heb me nooit zo geïnteresseerd in early, weet niet waarom, zit er al wel een tijdje over na te denken om eens een early feestje mee te pakken! het klinkt wel supervet namelijk! Af en toe hoor je wel eens een plaatje voorbij komen! Moet me daar dit jaar toch eens wat meer voor gaan interesserenPommer wrote:Oke dat is idd een mooie reden.
Maar het ging me ook niet omdat de tracks hard zijn of niet, maar wel redelijk nieuw. Niet dat het me verder wat uitmaakte ofzo, ik ben ook niet zo van de early hoorOp wat uitzonderingen na dan.
Inner Creativity gestemd. Zeker niet mijn favoriete track van het jaar, maar wel een die zeer hoog heeft gescoord voor mij 
na lang denken Haunter Of The Dark gestemd
Virus it is. Heerlijke track, fantastische sfeer! Een van B-front's beste nummers ooit.
(De track van het jaar voor mij staat er niet tussen, The Machine - Renaissance
)
(De track van het jaar voor mij staat er niet tussen, The Machine - Renaissance
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
HotD en Inner Creativity nek aan nek. Kon ook niet kiezen. Toch maar voor HotD gegaan. Mijn favoriete track van dit jaar staat er niet tussen helaas..
Er zit niet echt iets bij waar ik zelf gestemd op zou hebben. Maar uit deze lijst ga ik toch voor Kaylee's Nightmare.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Kaylee's nightmare.
Rest zijn ook wel vet, maar deze springt er uit voor me. Staat alleen niks tussen van mn eigen top 10.
Rest zijn ook wel vet, maar deze springt er uit voor me. Staat alleen niks tussen van mn eigen top 10.
AND THE WINNER IS:
B-Front - Inner Creativity met maarliefst 49 stemmen
B-Front - Inner Creativity met maarliefst 49 stemmen
Wanneer komen de eerste polls van 2012 eigenlijk? Het is al weer februari