Enkel gangsters don't dance, de rest is niet zo voor mij weggelegd 
G1LL wrote:flevoboys wrote:World On Fire & Housedog
G1LL wrote:flevoboys wrote:World On Fire & Housedog
GDD is een goeie track, maar beetje te vaak gedraaid naar mijn zin, beetje te vaak gehoordGangsterdwerg wrote:wie stemt er nou weer op world on fire. wat een grafplaat. GDD is zeker de baas deze week. Maarja daar stemt niemand op want na showtek, hhz, psyko punkz en zatox is ran-d de volgende die nu taboe is hier.
Vergeet Modified nietNazale wrote:Geen topweek. World on Fire is niet zo, GDD heeft een gare climax inderdaad en house dog vind ik ook maar simpel. Brutality dus - alhoewel die ook niet top is.
Live vind ik hem altijd wel vet :pJolle wrote:Eigenlijk niet zoveel boeiends, behalve World on Fire. Ik snap trouwens echt niet hoe je Gangsters dont Dance vet kan vinden, wat een kutvocals en lelijke kicksAlleen de midintro is vet.
Pommer wrote:House Dog & Gangsters Don't Dance
Lyst wrote:Ook deze week laat ik aan mij voorbij gaan..
Dit =)katamaran wrote:Alleen World On Fire, omdat die nog enigszins goed te doen is. Rest vind ik helemaal niets.
Pitchkicks staat hier sinds een tijdje echt gelijk aan kutmuziek. Wat een onzin, de hedendaagse sound heeft juist veel te danken aan pitchkicks. En in GDD zijn ze ook gewoon vet. Misschien is die aller hoogste op het laatst in de 2e climax net iets te veel van het goede maar verder klinken de pitchkicks gewoon goed, ze behouden hun kracht. En wat is het toch heerlijk om als de pitchkick erin komt VOLGAS met je vuisten in de lucht te boxenJolle wrote:Eigenlijk niet zoveel boeiends, behalve World on Fire. Ik snap trouwens echt niet hoe je Gangsters dont Dance vet kan vinden, wat een kutvocals en lelijke kicksAlleen de midintro is vet.