Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Jazzy en Keep On Buzzing dan maar. Wat een kut week. 
Afrika
Music On My Mind
bij gebrek aan beter..
Music On My Mind
bij gebrek aan beter..
Nitrouz en Jazzy.
Zo'n slechte week is het toch niet?
Ik vind er echt niks aan. Een release van Tatanka die onder de maat is, plus een slechte aanwinst op Fusion en verder 3 helemaal niet boeiende releases.Khadber wrote:Nitrouz en Jazzy.
Het is maar wat je onder de maat noemt. Het zijn 4 totaal verschillende tracks, elk met een eigen feel. Ik vind het in ieder geval wel een vette release. NitrouZ heb ik de afgelopen tijd prima tracks horen maken, nu ook weer 1. A-Lusion vind ik een mindere release van hem helaas, rest ken ik niet. Maar om nou te zeggen dat het een slechte week is..Nando wrote:Ik vind er echt niks aan. Een release van Tatanka die onder de maat is, plus een slechte aanwinst op Fusion en verder 3 helemaal niet boeiende releases.Khadber wrote:Nitrouz en Jazzy.
Laat ik het zo zeggen: Vergeleken met alle andere weken van dit jaar valt deze toch wel in het niet.
-
D
wat een bagger week.. sla deze wel over 
Waardeloze weekTel wrote:Deze week stem ik niet
Prima track? Het is gewoon een ripoff van Psychedelic.Khadber wrote:Het is maar wat je onder de maat noemt. Het zijn 4 totaal verschillende tracks, elk met een eigen feel. Ik vind het in ieder geval wel een vette release. NitrouZ heb ik de afgelopen tijd prima tracks horen maken, nu ook weer 1. A-Lusion vind ik een mindere release van hem helaas, rest ken ik niet. Maar om nou te zeggen dat het een slechte week is..Nando wrote:Ik vind er echt niks aan. Een release van Tatanka die onder de maat is, plus een slechte aanwinst op Fusion en verder 3 helemaal niet boeiende releases.Khadber wrote:Nitrouz en Jazzy.
Afrika heeft ontzettend lelijke kicks en is meer break dan track.
On a Cloud precies hetzelfde en ook nog eens lelijke vocalen.
Jazzy+Keep On Buzzing zijn erg simpele lege tracks met een melodietje en een bassline.
Dus als je deze releases vergelijkt met Insane, GTP etc. dan is dit ver ver ver onder tatanka's kunnen.
Showtek maakt tegenwoordig harddance, dus ik tel deze release ook niet mee.
De Audio Damage release is niet van het niveau TOTW en ook erg standaard.
En A-lusion maakt de laatste tijd erg slappe hardstyle die alle energie en kracht mist, deze release wederom.
Dus ook ik stem niet.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Showtek release sowieso de beste en A-Lusion verdient een stem omdat hij sinds 2 jaar ofzo eindelijk weer een release heeft die mij een beetje weet te boeien 
-
UHardtraxxer
- 58 posts member since 2010
- last seen Jul 2021
Slechtste week in een hele lange tijd, ik stem niet. Nitrouz is echt helemaal niks voor fusion, hij is daar voor mij de enige slechte artiest.
-
A
Alleen Nitrouz
Alleen op Music On My Mind gestemd, de rest vind ik geen stem waard.
Niet zo moeilijk, Afrika en On A Cloud 
Keep On Buzzing en Music On My Mind...wat een kutweek 
Kutweek dit, kutweek dat. Voor mij is Afrika een van de betere releases in de afgelopen maanden!
Kan ook komen door de eerste keer dat ik Afrika hoorde, op BLACK, die beleving toen was geweldig.
Misschien is het dus voor mij wel de herinnering die het een vette plaat maakt
Kan ook komen door de eerste keer dat ik Afrika hoorde, op BLACK, die beleving toen was geweldig.
eerste keer dat ik m hoorde, vond ik t niks, maar als je m vaker gehoord heb is ie echt top.STAN- wrote:Kutweek dit, kutweek dat. Voor mij is Afrika een van de betere releases in de afgelopen maanden!
Heb er dus ook op gestemd.
En mensen die het ineens een kut week vinden
jullie krijgen al genoeg raw spul elke week, niet zo zeiken
Daarom stem ik alleen op Showtek zeker. Ik luister gewoon track voor track. Vind ik het niets, stem ik er niet op. Vind ik hem wel vet, krijgt ie van mij een stem. Het is echt niet dat (voor mij iig) elke hardere plaat vet is en een mainstream plaat kut (wel redelijk vaak overigens). Ik stem op Showtek omdat ik dat een heerlijk nummer vind, steekt goed in elkaar. Maar de rest van de nummers vind ik gewoon niks aan, te simpel, standaard, niet pakkend. Daarom krijgen ze mijn stem niet, niet omdat het geen raw spul is.Mystic Dummy wrote:En mensen die het ineens een kut week vinden![]()
jullie krijgen al genoeg raw spul elke week, niet zo zeiken
Last edited by wootum on 04 Jul 2011 20:59, edited 1 time in total.