Tel wrote:Deze week stem ik niet
Related topics
- View the latest post: Van De Kaart Van De Week! (1)
- View the latest post: Fausto & Caffeine @ Fausto's Crossover week #16 (21-04-2011)
- View the latest post: Fausto & John Bishop @ Fausto's Crossover Week 15
- View the latest post: Fausto & The Corruptor @ Fausto's Crossover Week #13 (31-03-2011)
- View the latest post: Bass Modulators, Scope DJ & The Vision @ The Magic Show Podcast week 25
Active topics in Hardstyle
Moderators
Dakpan wrote:Tel wrote:Deze week stem ik niet
Raw of niet, je kan volgens mij niet echt om het feit heen dat er deze week weinig kwalitatieve releases tussen zitten. Het merendeel is gewoon slappe zooi.Mystic Dummy wrote: En mensen die het ineens een kut week vinden![]()
jullie krijgen al genoeg raw spul elke week, niet zo zeiken
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
DarkestSymphony wrote:wat een bagger week.. sla deze wel over
Niet veel soeps deze week...
Alleen voor On A Cloud gestemd.
Alleen voor On A Cloud gestemd.
Daveytl wrote:Rhythm Of Our Hearts & Afrika
Vorige week zoveel keuzes moeten maken en nu staat er niets noemenswaardig tussen
Afrika dan maar.
Afrika dan maar.
wootum wrote:Daarom stem ik alleen op Showtek zeker.
Verwachte reactie
Het gaat niet om nu maar om het algemeen, beetje het zelfde idee als mensen die iets tegen headhunterz hebben ook iets tegen melody hardstyle hebben
TrueXtD wrote:Raw of niet, je kan volgens mij niet echt om het feit heen dat er deze week weinig kwalitatieve releases tussen zitten. Het merendeel is gewoon slappe zooi.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Afrika krijgt imo toch way too much credits.
Vind die hele release maar matig hoor en Afrika vind ik slechter dan Tokyo en die vond ik al niet briljant.
Qua sounds en sfeer zou ik toch zeggen dat Showtek hier gewoon de baas over moet zijn, maar goed.
Vind die hele release maar matig hoor en Afrika vind ik slechter dan Tokyo en die vond ik al niet briljant.
Qua sounds en sfeer zou ik toch zeggen dat Showtek hier gewoon de baas over moet zijn, maar goed.
Wat is er zo bijzonder aan Afrika? Erg lege track als je het mij vraagt
heb gekozen voor Jazzy & On A Cloud, bij gebrek aan beter
heb gekozen voor Jazzy & On A Cloud, bij gebrek aan beter
Ik vind geen van de releases noemenswaardig goed dat ik er op zou stemmen. Jammer
.