1 OPTIE P.P
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Te veel keuze joh deze maand... Rebirth Anthem dan maar.
B-Front & Adaro ft. Nikki Milou - The Phoenix Of The Night
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Te lastig om te kiezen, daarom geen stem voor deze maand
D-Block & S-te-Fan - Love On Fire
Chris One & Clockartz - Back Once Again
Simpel. B-Front & MYST - Power Of Dreams
Tot nu toe TOTY voor mij, wat een gruwelijke plaat
Tot nu toe TOTY voor mij, wat een gruwelijke plaat
Veel goede platen deze maand, maar Phoenix Of The Night steekt er voor mij net bovenuit
Uitstekende maand, echt 5 a 6 platen die ik door zou kunnen stemmen, nog even over nadenken.
Hier hoef ik niet over na te denken.
B-Front & MYST - Power Of Dreams
B-Front & MYST - Power Of Dreams
Poah wat een sterke maand. Toch gekozen voor D-Block & S-te-Fan - Bla Bla
Dit, maar bijna alle ploaten zijn goeien handel.corneelwr wrote:Chris One & Clockartz - Back Once Again
Hele sterke maand weer. Gekozen voor Love On Fire 
Edit: Hoe kan het Rebirth Anthem tot nu toe de meeste stemmen hebben? Is naar mijn mening veruit de minste plaat in deze lijst.
Edit: Hoe kan het Rebirth Anthem tot nu toe de meeste stemmen hebben? Is naar mijn mening veruit de minste plaat in deze lijst.
Hardtraxx. Home of the kickrollers jwzSL8492 wrote:Hele sterke maand weer. Gekozen voor Love On Fire
Wat is dit voor bizar goeie lijst dan... lastig kiezen zo.
Maar ik ga voor Love on Fire
Maar ik ga voor Love on Fire
Vind je dat echt?SL8492 wrote:Hele sterke maand weer. Gekozen voor Love On Fire
Vind dat echt een ijzersterk anthem, die melodie is goud.
Ik ben voor Get It gegaan, heerlijke energieke plaat in de stijl waar ik van hou
Rebirth anthem idd samen met Power of Dreams, Miami Vice & Get It allemaal mega fijne tracks.
Sterke maand zeg
Sterke maand zeg
Zal wel een kwestie van smaak zijn. De melodie is erg fijn inderdaad maar vind ik persoonlijk een van de weinige goede onderdelen van de track, met name de kicks zijn niet mijn ding.jaron123 wrote:Vind je dat echt?SL8492 wrote:Hele sterke maand weer. Gekozen voor Love On Fire
Vind dat echt een ijzersterk anthem, die melodie is goud.
Ik ben voor Get It gegaan, heerlijke energieke plaat in de stijl waar ik van hou
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Eigenlijk bijna alleen maar goede platen, maar heb gekozen voor het Rebirth anthem. D-Sturb z'n euforische platen zijn gewoon helemaal mijn ding
. Hebben vaak net ff wat meer energie dan de doorsnee euforische plaat.
Erg goede maand. Heel erg getwijfeld tussen Power Of Dreams, Rebirth anthem, Phoenix Of The Night en Love On Fire maar uiteindelijk toch Rebirth anthem, omdat ik het echt eens een keer wat anders vind voor een anthem en heel erg voor festivalkriebels zorgde bij mij. Als Rebirth door was gegaan had dat tropische leadje ook nog eens perfect bij het weer gepast.