Khadber wrote:Uitstekende maand, echt 5 a 6 platen die ik door zou kunnen stemmen, nog even over nadenken.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Op Dynamite en My Story na had ik voor elk nummer kunnen kiezen.. En dat vind ik beide leuke platen
Gekozen voor Miami Vice en dat is vooral omdat ik er blij van word dat Frequencerz weer eens een dijk van een plaat (solo) hebben uitgebracht.
Gekozen voor Miami Vice en dat is vooral omdat ik er blij van word dat Frequencerz weer eens een dijk van een plaat (solo) hebben uitgebracht.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Twijfelgevalletje tussen Back Once Again en Power of Dreams, maar toch voor de eerste gegaan
Prima maandje dit zeg, wat een platen allemaal!
Heb uiteindelijk gekozen voor B-Front & MYST - Power of Dreams, maar dat hadden zo 3 of 4 andere tracks geweest kunnen zijn.
Heb uiteindelijk gekozen voor B-Front & MYST - Power of Dreams, maar dat hadden zo 3 of 4 andere tracks geweest kunnen zijn.
Moeilijke keuze tussen Power Of Dreams en Phoenix Of The Night.
Toch maar voor Phoenix Of The Night gegaan.
Love On Fire is een goede derde. Vette maand jo!
Toch maar voor Phoenix Of The Night gegaan.
Love On Fire is een goede derde. Vette maand jo!
Ik ga toch voor Sub Zero Project - Rave Into Space! Maar vind Power of Dreams of Phoneix of the Night ook erg dik! Echt een lastige maand!
Love On Fire, voor mij de beste DBSTF plaat sinds ze terug zijn denk ik, echt millimeters er achter komt Back Once Again. Hele goede maand verder.