Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Track of the Month 2012#januari#2
Poll eindigt op 06 mrt 2012 13:46
Frontliner - Dream Dust 15%  15%  [ 15 ]
Headhunterz & Wildstylez feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Rmx) 28%  28%  [ 29 ]
Adaro - No Time To Sleep 25%  25%  [ 26 ]
Phrantic - Spells 31%  31%  [ 32 ]
Totaal aantal stemmen : 102
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No Time To Sleep yo!
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spells
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
No Time To Sleep yo!


If you know what we know :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom tonight remix
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tonight (Alpha2 Rmx) vind ik echt een hele goede remix!
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb die inhaalreeks van Spells gemist blijkbaar, vet! Dus gewoon weer spells :)
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

spells. vind no time to sleep erg leuk, maarja. keuzes maak je in je leven :P
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Dream Dust heeft tot nu toe gewoon de minste stemmen.
Als je dat zou zeggen toen die op youtube verscheen zou je voor gek verklaard worden.

IK heb uiteraard weer gestemd op de Tonight Remix. Overplayed of niet. Verreweg de beste plaat van dat rijtje!!!
Bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tonight Remix, and it's not even close
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff als Spells deze gaat winnen stem ik nooit meer op een TOTW.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet dat ik Spells zo bijzonder vind, maar de rest is ook totaal niet boeiend. Zwakke maand dit.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet dat ik Spells zo bijzonder vind, maar de rest is ook totaal niet boeiend. Zwakke maand dit.

Dream Dust en Tonight zijn toch echt wel mainstreamtracks van ongeëvenaarde kwaliteit. Ook No Time To Sleep zit gewoon uitstekend in elkaar. Dus helemaal geen zwakke maand. Maar als Spells dit wint dan ben ik er hier wel klaar mee want dat slaat gewoon fucking nergens op. Niet dat het een slechte plaat is maar de rest is zo veel beter.

Ik word echt heel moe van het harder=beter gedoe hier.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als ik heel eerlijk ben vind ik Spells technisch sterker in elkaar zitten dan de andere drie platen. Maar ja de keus voor mij is simpel, de kicks in de andere drie nummers zijn waardeloos, ookal zijn de melodie van dreamdust en de midintro synth van de tonight remix erg sterk.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
harder=beter



Ben ik met je eens.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Pff als Spells deze gaat winnen stem ik nooit meer op een TOTW.

Vrij logisch dat die bovenaan staat vind ik. De rest is allemaal mainstream, en 'mainstream-fans' zullen dus een keuze moeten maken tussen die 3 platen, terwijl de fans van het 'hardere' hier een makkelijke keuze hebben.

En Spells is gewoon een goeie plaat.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Pff als Spells deze gaat winnen stem ik nooit meer op een TOTW.

Boehoehoeheooooeee
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wederom op de Tonight Remix :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:09 
 

Merlijn schreef:
Adaro - No Time To Sleep opnieuw. :)
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:28 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Vorige keer op Spells gestemd, nu dus ook weer :)

Hier ook :cool:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No time to sleep staat er 2 voor :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook weer no time to sleep, yo! xd
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dream Dust. Beste mainstream plaat sinds Discorecord imo en daar was ik ook al een groot fan van :)
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De Tonight-remix :) Geweldig stukje muziek en misschien wel de enige recente plaat die mij weer hét Hardstyle-gevoel geeft.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tonight Remix!
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van dit lijstje; Spells :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle