Spells zit ook gewoon goed in elkaar en imo is,tonight remix flink overplayed en overgewaardeerd, de plaat is,niet slecht maar je hoort hem overal en staat op veel cd's... Het zelfde heb ik met Dreamdust ook overgewardeerd imo, spells is hard en energiek tegelijk dus heeft verdiend gewonnen imomr_vertigo wrote:HOEH kan Spells winnen... Tonight remix is toch aaaltijd vet op een feest?
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Overplayed vind ik nooit een reden om geen stem te krijgen 
Inderdaad. Ik vind Spells ook echt heel vet, maar de Tonight remix zorgt altijd, maar dna ook aaltijd voor een goede sfeer + losgaan... Die plaat verdient het veel meer om hier door te gaan imo. Jammertomac wrote:Overplayed vind ik nooit een reden om geen stem te krijgen
Afronding?
33.3333..% = 33%
3x33%=99% terwijl 3x33.3333..%=100%
33.3333..% = 33%
3x33%=99% terwijl 3x33.3333..%=100%
De helft hier komt toch amper op feesten en vinden platen dan overplayed terwijl ze gewoon teveel setjes met die plaat erin luisteren.mr_vertigo wrote:Inderdaad. Ik vind Spells ook echt heel vet, maar de Tonight remix zorgt altijd, maar dna ook aaltijd voor een goede sfeer + losgaan... Die plaat verdient het veel meer om hier door te gaan imo. Jammertomac wrote:Overplayed vind ik nooit een reden om geen stem te krijgen
Big A - Dirty - Aman & Yarsley Remix
Mijn favoriet van januari 2012.
Mijn favoriet van januari 2012.
Olijfboompje wrote:De helft hier komt toch amper op feesten en vinden platen dan overplayed terwijl ze gewoon teveel setjes met die plaat erin luisteren.mr_vertigo wrote:Inderdaad. Ik vind Spells ook echt heel vet, maar de Tonight remix zorgt altijd, maar dna ook aaltijd voor een goede sfeer + losgaan... Die plaat verdient het veel meer om hier door te gaan imo. Jammertomac wrote:Overplayed vind ik nooit een reden om geen stem te krijgen
-
A
Can't agree more..Gangsterdwerg wrote:De scene op zijn smalst dit.