Neuk de neppe shit
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Distorted geheid, wat gaat die live toch keihard, alhoewel It's A Fine Day en Never Fall Asleep er vlak achter kwamen 
-
MHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Never Fall Asleep!! 
Heel raar dat mijn keuzes zo weinig stemmen hebben vergeleken met de rest
Distorted-remix wint hem, heerlijke plaat! 2e is Fuck The Fake Shit-remix.
Distorted-remix wint hem, heerlijke plaat! 2e is Fuck The Fake Shit-remix.
So High, distorted, FFS Rmx en never fall asleep ook super.. maar so high is echte de beste van feb
Uiteindelijk op so high gestemd. Tjonge wat lastig ik vind bijna alles echt heel goed.
Eigenlijk alleen maar toppers deze maand, ik slaap er nog een nachtje over
.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
27/02/2012 op United Styles (Edinet)Symbolism wrote:Februari 2006 ?hoebedoelje wrote:Luca Antolini - Without Rules (Josh Lang Remix) (US025)
Mijn favoriet van februari 2012.
-
A
Toch op Shade Of The Night gestemd, het meest geluisterd van allemaal. Dicht in de buurt van So High, FTFS en Distorted
-
I
Voor mij is het shade of the night!! Een van mn favoriete tracks op moment 
-
ZHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
F#CK THE FAKE SHIT!!!!!
Voor mij is het uiteindelijk toch So High geworden.
So High gaat het zo te zien winnen, eindelijk eens een mooie euforische plaat die het wint van een hoop harde tracks (die overigens ook erg goed zijn). Zegt wel genoeg over dat nummer natuurlijk 
Ja of de harde tracks zijn allemaal ongeveer even goed en delen daardoor de stemmen door 4, terwijl je bij de mainstream tracks kunt kiezen uit Winter en So High 
Dat weet ik wel zeker, maar nog steeds vind ik het een goeie zaak 
Maar ook omdat liefhebbers van de 'rauwe' kant ook op deze track gestemd hebben.
Maar ook omdat liefhebbers van de 'rauwe' kant ook op deze track gestemd hebben.
Dit dusLyst wrote:Ja of de harde tracks zijn allemaal ongeveer even goed en delen daardoor de stemmen door 4, terwijl je bij de mainstream tracks kunt kiezen uit Winter en So High
-
AHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen May 2012
So High, wat een bazenplaat:O
Ik moest kiezen tussen So High en It's a fine day. Het is die laatste geworden.
jammer dat So high wint, is zeker geen slechte plaat maar staan hier beter tussen imo.
Tja, wat is beter? Het is een kwestie van smaak heIntervention wrote:jammer dat So high wint, is zeker geen slechte plaat maar staan hier beter tussen imo.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 hours ago
Nee joh, het is geen RAWSTYLEZ!Grozny wrote:Tja, wat is beter? Het is een kwestie van smaak heIntervention wrote:jammer dat So high wint, is zeker geen slechte plaat maar staan hier beter tussen imo.
dat zeg ik helemaa niet want vind So High sterke plaat alleen vind persoonlijk Distorted remix en Never Fall Asleep beterJurheinen wrote:Nee joh, het is geen RAWSTYLEZ!Grozny wrote:Tja, wat is beter? Het is een kwestie van smaak heIntervention wrote:jammer dat So high wint, is zeker geen slechte plaat maar staan hier beter tussen imo.
Mijn favoriet staat er wederom niet tussen, nooit eigenlijk.
Misschien hoor ik wel niet bij de grote massa zonder mening.
Misschien hoor ik wel niet bij de grote massa zonder mening.