Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende

Track of the Month 2012#februari
Poll eindigt op 31 mrt 2012 21:14
Zatox - Winter 1%  1%  [ 1 ]
Re-Volt - Invictus 1%  1%  [ 1 ]
Zany & DV8 - Distorted (B-Front remix) 12%  12%  [ 17 ]
The Machine & Chris One - Never Fall Asleep 15%  15%  [ 21 ]
Artic - F#ck the Fake Shit (Adaro Remix) 17%  17%  [ 24 ]
Noisecontrollers - So High 35%  35%  [ 49 ]
Dj Thera - It's A Fine Day (ft. Yuna-X) 14%  14%  [ 20 ]
Luna & E-Force - Shade Of The Night 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 139
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

1 Optie P.P

Zatox - Winter (ITAL020)
Re-Volt - Invictus (FUSION13?)
Zany & DV8 - Distorted (B-Front remix) (FUSION133)
The Machine - Prologue (SYS-X021)
Artic - F#ck the Fake Shit (Adaro Remix) (HC039)
Noisecontrollers - So High (DIGI011)
Dj Thera - It's A Fine Day (THER-071)
Luna & E-Force - Shade Of The Night (MiM011)
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hier wordt nog over nagedacht
Kanshebbers:
- Never Fall Asleep
- It's A Fine Day
- So High
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moeilijke maand, ik ga voorlopig nog even niet stemmen.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neig naar So High en Fuck The Fake Shit remix. Weet nog niet welke het wordt.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Never Fall Asleep
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It's a Fine day voor mij, heeeel kort daarachter NFA.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

So high :worship:
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is de Audiobot remix de track of deze maand, maar die zit er helaas niet bij. Nummer 2 Dark Emotions ook niet dus dan maar voor de nummer 3 gaan en dat is So High. :) alhoewel Distorted er vlak achter zit vanwege die zieke 2e climax.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

It's A Fine Day of Winter.. Met de rest heb ik niet zoveel.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Never Fall Asleep
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

If you die in your dreams, you die for real...

Distorted komt er wel echt dicht in de buurt.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg sterke maand, vind alleen Invictus niks.
Maar toch komt de kippevel plaat Distorted er voor mij bovenuit :loving:
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Its A Fine Day

Heb dus helemaal niks met Never Fall Asleep, snap nog steeds niet waarom iedereen daar zo lyrisch over is.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 00:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet zo moeilijk, Never Fall Asleep.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

ik ga nog erg goied nadenken.. moet kiezen tussen Never Fall Asleep, Distorted remix en It's A Fine Day.. moeilijk moeilijk :x
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 04:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ON MO GE LIJKE maand... Gestemd op It's a Fine Day, maar So High, Never Fall Asleep, Distorted Remix en Fuck the Fake shit zijn zo ziek vet!! It's a fine dat raakt me echt, en los gaan daarop is van een ander niveau :D
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 05:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit slaat nergens op, wat een maand. En toch stijgen So High & Fuck The Fake Shit er bovenuit voor mij :loving:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Makkelijk: Never Fall Asleep.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

It's a fine day geworden kort daarna never fall asleep & so high
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

1. It's A Fine day,, die melodie is zo ongelovelijk fijn :loving:
2. Never Fall Asleep! hele dikke track zeker nummer 2 waard :bomb:
3. Distorted Remix.. die 2e climax is echt baas :worship:
4. Fuck The Fake Shit (Adaro Remix) heerlijke energieke intro!
5. Shade of The Night... goeie track maar verder niet veel :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Toch gegaan voor It's A Fine Day. Beste Thera solo voor mij tot nu toe :)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een erg moeilijke keuze, maar uiteindelijk toch voor de Distorted Remix gegaan.

It's a fine Day & Invictus heb ik wat minder mee, maar de rest had allemaal ook zo een stem kunnen krijgen.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Never Fall Asleep met Distorted remix als dikke 2e :)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

So High, als die niet wint ga ik huilen. Sorry Adaro :(
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. Zany & DV8 - Distorted (B-Front remix)
02. Luna & E-Force - Shade Of The Night
03. Noisecontrollers - So High
04. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
05. Artic - F#ck the Fake Shit (Adaro Remix)
06. Zatox - Winter
07. Dj Thera - It's A Fine Day (ft. Yuna-X)
08. Re-Volt - Invictus
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle