G1LL wrote:Inner Creativity, Hardbass & Musical Analysis komen dicht in de buurt!
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Psjieeeeeeeeeeuuuwwwwwwwwwwwwwwwww
Drums, Bassline, Music, Di-Di-DidiDiscorecord.
WLELELELELELELLELELELELE
Drums, Bassline, Music, Di-Di-DidiDiscorecord.
WLELELELELELELLELELELELE
Mol wrote:Te moeilijk maar; B-Front - Inner Creativity
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Heb op discorecord gestemd, omdat die zo heldig was op hardbass
Twijfelen tussen Psycho en Musical Analysis. Toch maar gegaan voor Psycho, omdat hij gewoon zo godsgruwelijk duister is. Om bang van te worden! Musical Analysis ook een zeer sterke plaat van Bob!
+1Oxbow wrote:B-Front - Inner Creativity
Nuit Noire gedeeld 1e.
Nando wrote:Alle tracks zijn trouwens wel een stem waard imo, echt een hele sterke maand!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Lol Inner Creativity gaat dit winnen ook nog... schande.
het is best ironisch en grappig als je ff nadenkt, dus ff nadenken mensen, zo niet zal ik het nog wel uitleggen
het is best ironisch en grappig als je ff nadenkt, dus ff nadenken mensen, zo niet zal ik het nog wel uitleggen
Nou, leg het is uit. Iedereen heeft zijn eigen mening..Skedoedelefloeps wrote:Lol Inner Creativity gaat dit winnen ook nog... schande.
Idem. Toch voor Zany gekozen met Ghoulish Delight waar ik de meeste feeling bij had/heb.Nando wrote:Deze is echt te lastig gewoon...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja maar het is grappig dat B-Front volgens veel dan super ruig is en die mensen dus vaak raw hardstyle liefhebbers zijn. Vervolgens komt er een echte raw hardstyle plaat uit en dan haalt die de nummer 1 niet, vind ik best apartXtD wrote:Nou, leg het is uit. Iedereen heeft zijn eigen mening..Skedoedelefloeps wrote:Lol Inner Creativity gaat dit winnen ook nog... schande.
Bijna iedere plaat in deze lijst verdient het om te winnen..
Serieus veel te moeilijk...uiteindelijk gekozen voor:
The Pitcher - La Nuit Noire
The Pitcher - La Nuit Noire
Uiteindelijk Discorecord geworden. Ook lastig kiezen hier zeg. Zoveel kwaliteitsplaten.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik heb voor Psycho gekozen 
Godver wel een hele lastige, maar in dit geval ga ik dan toch maar voor de allerhardste, Psycho dus 
Maar Inner Creativity heeft zoveel meer dan Psycho.Skedoedelefloeps wrote:Ja maar het is grappig dat B-Front volgens veel dan super ruig is en die mensen dus vaak raw hardstyle liefhebbers zijn. Vervolgens komt er een echte raw hardstyle plaat uit en dan haalt die de nummer 1 niet, vind ik best apartXtD wrote:Nou, leg het is uit. Iedereen heeft zijn eigen mening..Skedoedelefloeps wrote:Lol Inner Creativity gaat dit winnen ook nog... schande.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Behalve qua kick
Ik vind het gewoon grappig dat er op Hardtraxx best wat raw "liefhebbers" zijn en nog weet Psycho het niet te winnen
Bewijst voor mij iig genoeg, welke conclusies jullie trekken moeten jullie zelf weten 
Ik vind het gewoon grappig dat er op Hardtraxx best wat raw "liefhebbers" zijn en nog weet Psycho het niet te winnen
Wat bewijst dat voor jou dan?Skedoedelefloeps wrote:Behalve qua kick![]()
Ik vind het gewoon grappig dat er op Hardtraxx best wat raw "liefhebbers" zijn en nog weet Psycho het niet te winnenBewijst voor mij iig genoeg, welke conclusies jullie trekken moeten jullie zelf weten
Behalve dat Inner Creativity hier meer gewaardeerd wordt dan Psycho
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Voor mij bewijst het dat veel mensen die zichzelf "raw liefhebber" noemen en B-Front briljant vinden eigenlijk geen raw liefhebber zijn, maar gewoon B-Front fanboys
Echte Raw liefhebber had gewoon voor Psycho gekozen. Dat is mijn conclusie, een conclusie die ik overigens al lang geleden had getrokken, alleen dit bewijst het naar mijn mening weer eens.
Echte Raw liefhebber had gewoon voor Psycho gekozen. Dat is mijn conclusie, een conclusie die ik overigens al lang geleden had getrokken, alleen dit bewijst het naar mijn mening weer eens.
Ik noem mezelf geen "raw liefhebber" en heb een brede smaak, en kan Inner Creativity gewoon meer waarderen dan Psycho 
Dus ik hoor in ieder geval niet bij de mensen waar jij het over hebt
Dus ik hoor in ieder geval niet bij de mensen waar jij het over hebt
Ik vind psycho pure bagger, dus ik ook niet
Inner Creativity is al een half jaar gwn m'n lievelingstrack. Ik vind alles vet aan die track.
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
godsamme moeilijke keuze, toch maar inner creativity