Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.
wrote:Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.
wrote:Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.
Dan kun je ook wel van elk nummer van Thera 2 mixes gaan maken.wrote:Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.
Onzin, op een feest klinken kicks al niet beter, ze gaan alleen harder. Tja... als je dat geluid thuis wilt hebben zeg ik succes, mag je eerst het gelredome kopen en dan kun je beginnen met inrichtenwrote:Dan kun je ook wel van elk nummer van Thera 2 mixes gaan maken.wrote:Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.
Die kicks komen er op een feest ook altijd 10x zo goed uit hoor ik altijd (nog nooit live meegemaakt), maar daar hoor je niemand over klagen dat het thuis eigenlijk niet hard gaat
De kicks van Thera etc. gaan bij mij thuis net zo goed hard hoor, waarom denk je dat ik fan van theracords ben, zoveel feesten bezoek ik nietwrote:Dan kun je ook wel van elk nummer van Thera 2 mixes gaan maken.wrote:Dan zou je eigenlijk wel 2 mixen moeten maken, een voor op een feest en de ander voor thuis.
Die kicks komen er op een feest ook altijd 10x zo goed uit hoor ik altijd (nog nooit live meegemaakt), maar daar hoor je niemand over klagen dat het thuis eigenlijk niet hard gaat
Ik hoor ook wel eens dingen van mensen die niet kloppenwrote:Hoor van veel mensen dat je Theracords live moet horen, en dat dat snoeihard gaat!
Vind er thuis eigenlijk geen klap aan, afgezien van D&R en CO², en sommige producties van Phrantic, en ook heel af en toe Geck-O.
BTW, wanneer komt Track of the Month #Maart?
Dit!?wrote: BTW, wanneer komt Track of the Month #Maart?
Binnen het uurwrote:Dit!?wrote: BTW, wanneer komt Track of the Month #Maart?