Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4

Track of the Month 2011#April
Poll eindigt op 24 mei 2011 21:43
D-Block & S-Te-Fan - Rockin' ur mind 3%  3%  [ 3 ]
Ambassador Inc - Hit You With The Bombs 2%  2%  [ 2 ]
The R3bels - Pattern 2 37%  37%  [ 40 ]
Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story 11%  11%  [ 12 ]
Digital Punk feat. Noisecontrollers - Blue Horizon 16%  16%  [ 17 ]
Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Anthem 2011) 15%  15%  [ 16 ]
Noisecontrollers - Gimme Love 10%  10%  [ 11 ]
Josh & Wesz - G-Force 6%  6%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 107
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:15 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:

:') Knulletje

Je snapt ook wel dat het me niet om mijn persoonlijke favoriet gaat. Het gaat mij er om dat de nummer 2 van een maand aan het eind van 't jaar wel eens boven de nummer 1 kan staan omdat die track zijn waarde langer heeft behouden. Je hebt ook genoeg tracks die heel vet zijn als ze uitkomen en dan na een maand draai je ze nooit meer.


Laat dat kleinerende knulletje en die achterlijke smiley voortaan maar achterwege.
Ik zeg simpelweg dat het nu eenmaal zo is dat er 1 plaat track of the month is en door gaat voor de eindstrijd en je kan volgende keer gewoon weer stemmen.
Je hoeft toch niet zo'n big deal te maken van het feit dat de nummer 2 hier wel eens nummer 1 kan zijn aan het einde van het jaar, dat kan nummer 3 of 4 toch ook...
Zo werkt het nu eenmaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:

:') Knulletje

Je snapt ook wel dat het me niet om mijn persoonlijke favoriet gaat. Het gaat mij er om dat de nummer 2 van een maand aan het eind van 't jaar wel eens boven de nummer 1 kan staan omdat die track zijn waarde langer heeft behouden. Je hebt ook genoeg tracks die heel vet zijn als ze uitkomen en dan na een maand draai je ze nooit meer.


Laat dat kleinerende knulletje en die achterlijke smiley voortaan maar achterwege.
Ik zeg simpelweg dat het nu eenmaal zo is dat er 1 plaat track of the month is en door gaat voor de eindstrijd en je kan volgende keer gewoon weer stemmen.
Je hoeft toch niet zo'n big deal te maken van het feit dat de nummer 2 hier wel eens nummer 1 kan zijn aan het einde van het jaar, dat kan nummer 3 of 4 toch ook...
Zo werkt het nu eenmaal.


Jij begon met kleineren met je kus smiley en deze: :') is nog steeds beschikbaar en dus staat het me vrij deze te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:11 
 
Artiest

Ongekend apart dit... volgens mij snap je de definitie van kleineren niet helemaal, maar dat maakt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
:aww: het is misschien jammer dat jouw keuze niet de plaat is geworden die dit heeft gewonnen, maar volgende maand kun je weer opnieuw stemmen ^^


Jij vindt dit niet kleinerend? Kneus. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gezeur zeg...

Waar blijft week 22 en TotM Mei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Waar blijft week 22 en TotM Mei?

Komen morgenmiddag! Na een week hard doorwerken ben ik eindelijk klaar met mijn eindwerk! :D :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 10:59 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
:aww: het is misschien jammer dat jouw keuze niet de plaat is geworden die dit heeft gewonnen, maar volgende maand kun je weer opnieuw stemmen ^^


Jij vindt dit niet kleinerend? Kneus. :')


nee niet bepaald, maar wat dacht je er van die achterlijke taal maar in je eigen huiskamer te gebruiken en niet tegen mij aub.
Reageer is normaal, je snapt zelf toch ook dat het als een grapje bedoelt is en een beetje als een plagende opmerking, hoef je niet zo te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
:aww: het is misschien jammer dat jouw keuze niet de plaat is geworden die dit heeft gewonnen, maar volgende maand kun je weer opnieuw stemmen ^^


Jij vindt dit niet kleinerend? Kneus. :')


nee niet bepaald, maar wat dacht je er van die achterlijke taal maar in je eigen huiskamer te gebruiken en niet tegen mij aub.
Reageer is normaal, je snapt zelf toch ook dat het als een grapje bedoelt is en een beetje als een plagende opmerking, hoef je niet zo te reageren.

Sorry man, je had me van te voren even moeten zeggen dat je met 2 maten meet. Ik wist niet dat het bij jou plagend was en bij mij kleinerend. Ik heb niks gezegd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:30 
 
Artiest

Er is nogal een verschil tussen iemand van 18 kereltje en kneus noemen en wat ik doe he :P
Maargoed, misschien ligt het aan je thuissituatie, weet ik veel, is misschien normaal hoe jullie thuis zo tegen elkaar praten, voortaan iig maar niet meer hier aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 00:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Almighty schreef:
Pattern 2, gelijk een serieuze gooi tot nu toe voor Track van het jaar

Alstublieft niet :oh:


Alstublieft wel.

Als Midnight Freaks tegenvalt dan is dit geheid de track van het jaar voor mij.

En ga in de zandbak tegen elkaar bitchen ofzo.
Een stem PUNT
je hoort niemand anders klagen erover op 1 of 2 personen na dus denk je echt dat je wat gaat veranderen?.
Als je wat wil veranderen zet een scheiding en laat een snor staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
En ga in de zandbak tegen elkaar bitchen ofzo.
Een stem PUNT
je hoort niemand anders klagen erover op 1 of 2 personen na dus denk je echt dat je wat gaat veranderen?.
Als je wat wil veranderen zet een scheiding en laat een snor staan.


Waar kom jij je nou weer mee bemoeien? Ik stel gewoon iets voor wat kan bijdragen aan de kwaliteit van 't forum en van deze verkiezing en mister wijsneus die alles beter denkt te weten Skedoedelefloeps komt even interessant lopen doen. Ik heb geen zin om me door hem te laten afzeiken dus zolang hij blijft reageren blijf ik ook reageren.
En als je er zo'n hekel aan hebt dat er nietszeggende posts in dit topic staan stel ik voor dat je je eigen post laat verwijderen want die voegt al helemaal geen ene kont toe.

Als niemand wil dat er 2 opties open staan, prima. Vertel dat op een normale manier en dan is er niks aan de hand. Maar laat me niet belerend toespreken door Skedoedel so. Punt is duidelijk lijkt me, case closed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je reageert net zo hard terug dus je bent geen haar beter dan hem.

En denk je dat je jezelf er hoog mee houd als je blijft doorgaan ? dacht het niet he..

Gewoon on-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wed voor 5 euro dat één van de twee nog reageert (misschien helpt het doordat één van de twee 5 euro wilt verdienen -.- , maar dat krijg je lekker toch niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil d'r geen woord meer over lezen :) OT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
tomac schreef:
Waar blijft week 22 en TotM Mei?

Komen morgenmiddag! Na een week hard doorwerken ben ik eindelijk klaar met mijn eindwerk! :D :cool:


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
bRt_ schreef:
tomac schreef:
Waar blijft week 22 en TotM Mei?

Komen morgenmiddag! Na een week hard doorwerken ben ik eindelijk klaar met mijn eindwerk! :D :cool:


:whistle:

Die zal wel komen als de polls voor week 22 en 23 zijn gesloten, aangezien de winnaars en runners up nog in de lijst voor mei komen.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle