Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago

Track of the Month 2011#April

Poll ended at 24 May 2011 21:43

D-Block & S-Te-Fan - Rockin' ur mind
3
3%
Ambassador Inc - Hit You With The Bombs
2
2%
The R3bels - Pattern 2
40
37%
Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
12
11%
Digital Punk feat. Noisecontrollers - Blue Horizon
17
16%
Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Anthem 2011)
16
15%
Noisecontrollers - Gimme Love
11
10%
Josh & Wesz - G-Force
6
6%

Total votes: 107

Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Anthem 2011)
omdat patroon twee toch wel win :lol:

bijde tracks :drool: :love:
A
nielstil wrote:
Almighty wrote:Pattern 2, gelijk een serieuze gooi tot nu toe voor Track van het jaar
Alstublieft niet :oh:
Ik dacht het wel :yes:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Ik twijfelde tussen Rebirth, G-Force & Pattern 2.

Ik ga toch voor Rebirth vanwege de vocals, opbouw, en 1e climax melo :) .

G-Force lekker plaatje, leuke anti. Pattern 2 harde track, maar heb ik nog te weinig geluisterd om hem als track of the month te kiezen.
T
Hardtraxxer
124 posts member since 2010
last seen Apr 2014
rebirth is het geworden dit was niet makkelijk met blue horizon en a different story er bij :thumbsup:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
A different story :thumbup:
Elke keer als ik hem weer hoor, kippenvel tot op het bot!
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Zat te twijfelen tussen rebirth en blue horizon maar het is de tweede geworden. Maar rebirth is ook heerlijk alleen iets te vaak gehoord denk ik.
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Rebirth anthem, omdat ie steeds leuker word naarmate ik m vaker luister! Blue Horizon hierachter omdat deze gewoon perfect in elkaar steekt en dit mag wel gezegd worden! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Jeezus wat een moeilijke maand :surrender:
Twijfelend tussen A Different Story, Rebirth, Gimme Love en Blue Horizon.
Dan toch maar nipt Gimme Love gewonnen, heerlijke plaat is dat, steekt nog net iets boven die andere uit.
Pattern 2 is gewoon te lelijk, staat bij mij zelf laatste.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Pattern 2 natuurlijk, gevolgd door G-Force.
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Rebirth wint nipt van gimme love :)
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
RE-BIRTH :loving:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
@ BRT:

Waarom 1 optie per persoon? Of iig waarom maar 1 plaat door laten gaan naar de uiteindelijke tune of the year verkiezing? Kan me voorstellen dat veel mensen twijfelen tussen meerdere nummers en als je aan het eind van 't jaar de balans opmaakt dan speelt de replay value van een track ook een belangrijke rol. Kan dus heel goed zo zijn dat de nummer 2 van een maand uiteindelijk door veel mensen toch beter beoordeeld wordt dan de nummer 1!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Gangsterdwerg wrote:@ BRT:

Waarom 1 optie per persoon? Of iig waarom maar 1 plaat door laten gaan naar de uiteindelijke tune of the year verkiezing? Kan me voorstellen dat veel mensen twijfelen tussen meerdere nummers en als je aan het eind van 't jaar de balans opmaakt dan speelt de replay value van een track ook een belangrijke rol. Kan dus heel goed zo zijn dat de nummer 2 van een maand uiteindelijk door veel mensen toch beter beoordeeld wordt dan de nummer 1!
+1
Ik zou het zonde vinden om tracks als rebirth te verliezen door pattern 2 die hier enorm aanspreekt bij het RAW publiek, maar mij totaal niets zegt. :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Tja dat is hoe het democratische systeem bij deze polls werkt.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
bartje is in de states ;)
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Gangsterdwerg wrote:Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?
Dan kan je gaan stemmen op 24 tracks aan het eind van het jaar. Dat maakt het niet makkelijker :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
tomac wrote:
Gangsterdwerg wrote:Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?
Dan kan je gaan stemmen op 24 tracks aan het eind van het jaar. Dat maakt het niet makkelijker :P
Dan werk je toch gewoon in 2 rondes? ;) Ik denk dat vele bepaalde tracks die op de 2e plaats zijn geëindigd beter vinden dan de nummer 1 van een andere maand.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ja maar het heet "track of the month" niet tracks... dusja, je moet het dan gewoon zo aan pakken.
Ik vind het ook zonde, als ik kijk naar vorig jaar zag ik ook platen die mijn keuze niet waren in de eindstrijd, maarja... that's how the system rolls :P
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
bRt_ wrote:
Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month! :D
Wat een onzin, de wekelijkse verkiezing heet track of the week en dat zijn er wel 2 :')
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Gangsterdwerg wrote:
bRt_ wrote:
Wat een onzin, de wekelijkse verkiezing heet track of the week en dat zijn er wel 2 :')
Omdat er vaak ook een stuk meer opties zijn.
Laat het lekker zo, aan het eind is toch niet iedereen tevreden. Ook al had je 2 opties gedaan bij TotM.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Gangsterdwerg wrote:
bRt_ wrote:
:aww: het is misschien jammer dat jouw keuze niet de plaat is geworden die dit heeft gewonnen, maar volgende maand kun je weer opnieuw stemmen ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Skedoedelefloeps wrote:
Gangsterdwerg wrote:
bRt_ wrote: Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month! :D
:aww: het is misschien jammer dat jouw keuze niet de plaat is geworden die dit heeft gewonnen, maar volgende maand kun je weer opnieuw stemmen ^^
:') Knulletje

Je snapt ook wel dat het me niet om mijn persoonlijke favoriet gaat. Het gaat mij er om dat de nummer 2 van een maand aan het eind van 't jaar wel eens boven de nummer 1 kan staan omdat die track zijn waarde langer heeft behouden. Je hebt ook genoeg tracks die heel vet zijn als ze uitkomen en dan na een maand draai je ze nooit meer.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Gangsterdwerg wrote: Je snapt ook wel dat het me niet om mijn persoonlijke favoriet gaat. Het gaat mij er om dat de nummer 2 van een maand aan het eind van 't jaar wel eens boven de nummer 1 kan staan omdat die track zijn waarde langer heeft behouden. Je hebt ook genoeg tracks die heel vet zijn als ze uitkomen en dan na een maand draai je ze nooit meer.
Daar kun je toch geen rekening mee houden? Zelfs als je 2 opties hebt kan de nummer 3 misschien hoger zijn als #1 en 2? (In sommige gevallen dan!)
Overigens, maandverkiezingen hebben altijd maar 1 stem gekregen :D (Zie ook vorig jaar)

Wat die 2 stemmen betreft, mensen wouden liever 2 opties dan 1. Dat was begin dit jaar zo gevraagd dus heb ik dat toegestaan :D