Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Anthem 2011)
omdat patroon twee toch wel win
bijde tracks

omdat patroon twee toch wel win
bijde tracks
Ik dacht het welnielstil wrote:Alstublieft nietAlmighty wrote:Pattern 2, gelijk een serieuze gooi tot nu toe voor Track van het jaar
+1Gangsterdwerg wrote:@ BRT:
Waarom 1 optie per persoon? Of iig waarom maar 1 plaat door laten gaan naar de uiteindelijke tune of the year verkiezing? Kan me voorstellen dat veel mensen twijfelen tussen meerdere nummers en als je aan het eind van 't jaar de balans opmaakt dan speelt de replay value van een track ook een belangrijke rol. Kan dus heel goed zo zijn dat de nummer 2 van een maand uiteindelijk door veel mensen toch beter beoordeeld wordt dan de nummer 1!
Dan kan je gaan stemmen op 24 tracks aan het eind van het jaar. Dat maakt het niet makkelijkerGangsterdwerg wrote:Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?
Dan werk je toch gewoon in 2 rondes?tomac wrote:Dan kan je gaan stemmen op 24 tracks aan het eind van het jaar. Dat maakt het niet makkelijkerGangsterdwerg wrote:Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?
Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month!Gangsterdwerg wrote:Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?
Wat een onzin, de wekelijkse verkiezing heet track of the week en dat zijn er wel 2 :')bRt_ wrote:Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month!Gangsterdwerg wrote:Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?
Omdat er vaak ook een stuk meer opties zijn.Gangsterdwerg wrote:Wat een onzin, de wekelijkse verkiezing heet track of the week en dat zijn er wel 2 :')bRt_ wrote:Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month!Gangsterdwerg wrote:Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?
Gangsterdwerg wrote:Wat een onzin, de wekelijkse verkiezing heet track of the week en dat zijn er wel 2 :')bRt_ wrote:Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month!Gangsterdwerg wrote:Kun je hier nog op reageren bart? Waarom niet 2 tracks per maand doorlaten gaan?
:') KnulletjeSkedoedelefloeps wrote:Gangsterdwerg wrote:Wat een onzin, de wekelijkse verkiezing heet track of the week en dat zijn er wel 2 :')bRt_ wrote: Was afgesproken om een track per maand te kiezen, vandaar ook track of the month!het is misschien jammer dat jouw keuze niet de plaat is geworden die dit heeft gewonnen, maar volgende maand kun je weer opnieuw stemmen
Daar kun je toch geen rekening mee houden? Zelfs als je 2 opties hebt kan de nummer 3 misschien hoger zijn als #1 en 2? (In sommige gevallen dan!)Gangsterdwerg wrote: Je snapt ook wel dat het me niet om mijn persoonlijke favoriet gaat. Het gaat mij er om dat de nummer 2 van een maand aan het eind van 't jaar wel eens boven de nummer 1 kan staan omdat die track zijn waarde langer heeft behouden. Je hebt ook genoeg tracks die heel vet zijn als ze uitkomen en dan na een maand draai je ze nooit meer.