Ik identificeer me als Lars 
Bron?Altijd Larstig wrote:Ik identificeer me als Lars
Bron?Altijd Larstig wrote:Ik identificeer me als Lars
Reddit hardstyle wint het voor mij al een jaar of twee van dit topic qua nieuwtjes.Mark With A Tarrel wrote:... er al een hele maand geen wist-je-datjes zijn gepost?
Ondanks nog steeds! de liefde voor de muziek mij de huidige scene mij geen reet meer boeitParvuz wrote:En nu boeien nieuwtjes ons niet meer want wij zijn oud...
30% posts met "hoe heet dit nummer"opaa wrote:Reddit hardstyle wint het voor mij al een jaar of twee van dit topic qua nieuwtjes.Mark With A Tarrel wrote:... er al een hele maand geen wist-je-datjes zijn gepost?
Don't forget de shuffle dansjes.hurricane wrote:30% posts met "hoe heet dit nummer"opaa wrote: Reddit hardstyle wint het voor mij al een jaar of twee van dit topic qua nieuwtjes.
30% posts met mensen die random tracks op YT delen, eigenlijk wat we hier doen met "Wat luister je nu" topic
Dan nog wat posts van buitenlanders die vragen naar welk festival ze moeten
Qua nieuwtjes valt het wel ook mee, of zijn amper boeiend.
Leuke podcast inderdaad.Kickzaag wrote:Zeer leuke podcast met D-Sturb. Toch leuk om eens wat meer over hem te horen. Al jaren wel fan van D-Sturb maar buiten de muziek om wist ik eigenlijk niks van hem. Ook leuk om wat vergeten plaatjes te horen.
Zucht... ik ben wel klaar met 1 track releasen en dan maar weer verder pamperenMYTZE wrote:Caption is "Can you hear it?" dus lijkt me duidelijk dat het om Move With The One gaat
Plafonddienst is wat meer lachen en meelig daar houd het wel op.(Dat trek ik ook niet altijd) Maar hun maken er echt wat leuks van waar ook nog veel informatie in zit en weetje die ik nog niet wist.billieb15 wrote:Leuke podcast inderdaad.Kickzaag wrote:Zeer leuke podcast met D-Sturb. Toch leuk om eens wat meer over hem te horen. Al jaren wel fan van D-Sturb maar buiten de muziek om wist ik eigenlijk niks van hem. Ook leuk om wat vergeten plaatjes te horen.
Los van D-Sturb zijn die gasten ook tof!
Beter dan de plaffonddienst podcast.
Leuk en aardig dat hij dit zegt, maar eerst even naar jezelf kijken? Hoop wel dat hij dan ook een zetje in de goeie richting geeft.Zaagkick wrote:
Pas maar op, straks krijgen we weer een mention van Hardtraxx op zijn IGRevolting Against wrote:Misschien zelf eens een keer zijn kicks aanpassen.