Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dragenser schreef:
Ik vond het zelf geen terechte nummer 1.

En dat blijf ik niet snappen. Het gaat om een grote groep mensen en dit is 100% gekozen. Dan staat hij op 1, is het niet goed. Maarja, het zal wel aan mij liggen.


Ik kan wel snappen hoe mensen vinden dat BassBoom niet goed genoeg is om zo populair te worden. Denk dat dat er meer mee bedoeld wordt. Vind het zelf ook niet een kwalitatief hoogstaand plaatje, maar de intro is wel aardig aanstekelijk. Had 'm zeker niet op 1 verwacht, maar zou een hoge plaatsing iig niet gek vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 15:31 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Dragenser schreef:
Ik vond het zelf geen terechte nummer 1.

En dat blijf ik niet snappen. Het gaat om een grote groep mensen en dit is 100% gekozen. Dan staat hij op 1, is het niet goed. Maarja, het zal wel aan mij liggen.


Hier op HT zul je weinig mensen vinden die zullen zeggen dat ze het mooi vinden.
Maar vergeet niet dat er meer mensen zijn die naar HS luisteren en HT niet eens kennen.
Zo hadden wij alleen al de eerste dag op Fear.FM 55.000 unieke bezoekers en ik denk dat wij in de afgelopen maanden alles bij elkaar wel over de 500.000 komen.
Nu hebben er meer dan 3000 gestemd waarvan misschien een man of 20 van HT ?
Dan praat je over nog geen 1 procent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dragenser schreef:
Ik vond het zelf geen terechte nummer 1.

En dat blijf ik niet snappen. Het gaat om een grote groep mensen en dit is 100% gekozen. Dan staat hij op 1, is het niet goed. Maarja, het zal wel aan mij liggen.



Ik zal het zo zeggen naar 10x luisteren vond ik hem al saai.
Maar zijn die grote groep mensen niet 1 dags vliegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 16:00 
 
Artiest

De FearFM awards zijn maar een steekproef, hoewel deze representatief hoort te zijn is er een kans dat het heel ander zal zijn over de gehele scene, + niet alle fearfm luisteraars zullen hebben gestemd.
Er zullen idd eendagsvliegen zijn, maar smaken van mensen verschillen gewoon en mainstream hardstyle is toch DE hardstyle in het buitenland dus het is niet vreemd dat de nummer 1 een mainstream plaat is, alleen vind ik het verbazingwekkend dat het BassBoom is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bassboom is gewoon in eigen land en in het buitenland populair. Hetzelfde bij Gold.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet ik een lijst, waar Atrocious ergens op de 50ste plek 3 plekken onder de Wasted Penguinz staat, serieus nemen?

Ieder z'n eigen ding natuurlijk, ik vind het maar lachwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whahahah
mijn nummer 2 staat op 89. B-Front & Frontliner - Become the Sky xd

en die nummer 1, whaha wat een lamme lijst zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:19 
 
Hardtraxxer

oke, miss heb ik me verkeerd uitgedrukt, bassboom staat omdat hij t meest is gekozen terecht op 1 .... :( maar het is, buiten de vocals, totaal geen onderscheidende track, en toen ik hem hoorde dacht ik: wat is dat voor saai plaatje, totdat ik de vocal weer hoorde over papi papi...de melodie is gewoon zwak, de intro is idd wel leuk, maar ik vind het geen vergelijk met een plaat als gold, die wel vernieuwend was, of psychedelic dat een sterke melodie heetf, magic dat gewoon geniaal in elkaar zit, of rawstyle dat gewoon klinkt als n klok. Maar nogmaals, het is uiteindelijk allemaal gebaseerd op meningen, en dat is waar t dus om draait, en dat accepteer ik dan evrder nu ook maar :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toen Bassboom net uit was vond ik het echt wel een vette plaat. Niet dat ik hem op 1, of überhaupt in de top 10 zou zetten, maar ik kan wel begrijpen dat die hoog komt te staan.
Echter is de plaat helemaal dood gedraaid afgelopen jaar. Op een gegeven moment zat hij ongeveer in elke set, en dat is natuurlijk niet erg bevordelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willekeurig kan ik er nog wel een leuke lijst van maken :D

Denk dat je niet zoveel naar de notering moet kijken. In de top 10 staat ook maar 1 track die in mijn top 10 stonden, maar des ondanks vind ik het wel een leuke lijst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn nummer 1 zit helemaal niet in de top 100. :cry:
Er zitten maar 4 in die ik had gekozen.

become the sky, neorophobia, psychedelic, en nightmare als het klopt.

The Pitcher - Noctus Noa (Feat. B-Front) is voor mij nummer 1 voor 2010.

ik had de lijst samen gesteld uit nummers van begin tot eind die echt vet blijven.

Ergste is dat de HardBass anthem er niet in zit. :/ (zag ik net pas)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:42 
 

heeft iemand eigenlijk de Hardcore Top 100 2010 opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

■ Most Popular Artist
Headhunterz

■ Most Popular New Face
Wasted Penguinz

■ Most Popular Label
Scantraxx

■ Most Popular Outdoor Event
The Qontinent

■ Most Popular Indoor Event
Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Dragenser schreef:
The Pitcher - Noctus Noa (Feat. B-Front) is voor mij nummer 1 voor 2010.


Knap... die is namelijk niet eens released in 2010. Een cdtje met allemaal album edits kan je niet echt gebruiken om te mixen ;).



Ik wist dat het op een cd was maar ik dacht dat het de release was.
Vind vreemd dat wel andere nummers van de cd tussen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Qre8ive schreef:
Dragenser schreef:
The Pitcher - Noctus Noa (Feat. B-Front) is voor mij nummer 1 voor 2010.


Knap... die is namelijk niet eens released in 2010. Een cdtje met allemaal album edits kan je niet echt gebruiken om te mixen ;).



Ik wist dat het op een cd was maar ik dacht dat het de release was.
Vind vreemd dat wel andere nummers van de cd tussen staan.


Die zijn dan waarschijnlijk wel released.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 17:13 
 
Artiest

Dragenser schreef:
Qre8ive schreef:
Dragenser schreef:
The Pitcher - Noctus Noa (Feat. B-Front) is voor mij nummer 1 voor 2010.


Knap... die is namelijk niet eens released in 2010. Een cdtje met allemaal album edits kan je niet echt gebruiken om te mixen ;).



Ik wist dat het op een cd was maar ik dacht dat het de release was.
Vind vreemd dat wel andere nummers van de cd tussen staan.


Album Sampler 01 en 02 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo zou een album niet als release tellen eigenlijk? Er werd niet gevraagd om tracks waarvan DJ versies waren uitgebracht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 17:39 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
Hoezo zou een album niet als release tellen eigenlijk? Er werd niet gevraagd om tracks waarvan DJ versies waren uitgebracht toch?


Ja het Pitcher album zijn nog niet allemaal samplers van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
PNXRMX schreef:
Hoezo zou een album niet als release tellen eigenlijk? Er werd niet gevraagd om tracks waarvan DJ versies waren uitgebracht toch?


Ja het Pitcher album zijn nog niet allemaal samplers van :P


Niet echt een antwoord op m'n vraag :P Er werd gevraagd om je favoriete 10 tracks op te geven die in 2010 released waren. Hoezo zou een album niet als release tellen? Er stond niks over dat het full dj versies moesten zijn:

Citaat:
We can only accept votes for tracks that have been released on an official label in the year of 2010


This Is Who We Are is bijv. op Fusion Records gereleased in 2010 als je 't mij vraagt. Niet dat het echt boeit, want ik had er toch niet op gestemd (m'n vriendin wel)... mss in de 2011 top 10 stoppen als dit jaar minder toppers zal kennen dan 2010 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
PNXRMX schreef:
Hoezo zou een album niet als release tellen eigenlijk? Er werd niet gevraagd om tracks waarvan DJ versies waren uitgebracht toch?


Stond inderdaad niet specifiek vermeld, maar wat is een DJ versie? Je kunt immers ook wel met radio edits dj-en... Verder kun je ook niet vermelden dat albums niet toegestaan zijn, want je hebt ook albums met volledige versies. Daarnaast weet je van een album edit nooit of er uberhaupt wel een volledige versie uit komt en dat dus van de "onvolledige versie" de volledige versie maakt :P


Dus kun je 'm beter wel meetellen toch? In het jaar van album release en in het jaar van full release zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dus in andere woorden

Donkey Roller - 2012 was al uit op Decibel 2010 cd

Ik heb daarom op 2012 gestemd >.>
Als ik eerder wist van Chaos en Immortal dan had ik daar ook nog op gestemd.

Want ik snap er nog weinig van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
PNXRMX schreef:
Dus kun je 'm beter wel meetellen toch? In het jaar van album release en in het jaar van full release zou ik zeggen.


We hebben dan ook alle promo's gewoon meegeteld... je weet maar nooit of ze net voor het nieuwe jaar nog uitkomen :P


Als dat duidelijk was geweest, had ik wel een andere top 10 gehad, met oa. Stardust en Psycho erin :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 19:48 
 
Artiest

Chukkels schreef:
Qre8ive schreef:
PNXRMX schreef:
Dus kun je 'm beter wel meetellen toch? In het jaar van album release en in het jaar van full release zou ik zeggen.


We hebben dan ook alle promo's gewoon meegeteld... je weet maar nooit of ze net voor het nieuwe jaar nog uitkomen :P


Als dat duidelijk was geweest, had ik wel een andere top 10 gehad, met oa. Stardust en Psycho erin :/

Als ik het goed begrijp zijn ze wel meegegaan met de telling, maar uiteindelijk niet in de lijst geplaatst omdat ze niet in 2010 uitgekomen zijn. Erop stemmen had dus ook geen nut gehad, achteraf gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Dragenser schreef:
Want ik snap er nog weinig van >.<


Een track moet los gereleased zijn, niet als Album Edit of in een gemixte CD (zoals de decibel cd). Je hebt op 2012 gestemd, wat geldig is want op 12 december is die tracks gereleased op Fusion :)


20/12 is 20 december ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

schinbaar door niemand opgenomen.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows